Kinesologi
Jag har varit på Kinesiologi och jag vill dela med mig av min erfarenhet!.
Han som höll i kinesiologin höll fingret på min puls och kunde då också berätta saker för mig som jag gjort, som jag inte berättat för någon. Han mumlade, tryckte på olika punkter, flyttade på benen (jag låg på en brits). Sen rörde han fingret ovanför mig, och jag skulle följa det med ögonen. Han sa att han tog bort negativiteter och blockeringar och berättade mycket om mitt andliga och mediala jag, om känslor och komplex som följt med i generationer, och inte alltid beror på just mig, utan på mina förfäder. Jag känner inte något speciellt nu, men reaktionen kan komma någon dag senare. Väntar med spänning för att i framtiden se om jag agerar och tänker annorlunda efter att han nu behandlat mig.
Han sa att jag kunde få frossa efteråt, och har även fått höra att nu sker det en slags behandling inne i mig i runt 6 veckor. Efter den tiden kan man lätt få en nedtur, men det är väl bara att gråta en skvätt och komma sig vidare.
Min känsla nu, och sen i lördags är att jag känner mig mer positiv, jag är stark, attraktiv, ingen trampar på mig minsann. Kaxig på ett positivt sätt. Min syster påpekade också på lördag kväll att jag var annorlunda. Hon kunde inte sätta fingret på vad det var, men jag verkade mycket gladare, mer uppåt och med en enorm självkänsla, än förut. Det var innan hon visste att jag varit på behandlingen.
Han sa att jag skulle gå ut därifrån som en kaxig positiv människa, och han har ju så rätt!!!! Känslan av att må bra i kropp och själv bara ökar och jag är inte heller trött som jag brukar vara trotts att jag sovit betydligt mindre än förut.
Jag är imponerad, det här var första gången jag provade Kinesiologi, och jag kommer i framtiden igen att göra dena sort av healing. 
Tack Tildus! Här fick jag svar på frågorna som jag ställde i tråden om alternativbehandlingar. ;) Jag måste säga att jag blir imponerad av att behandlingen gav så mycket efter en enda gång! Räcker det med en behandling, eller skall man fortsätta sedan? Och att resultatet av behandlingen pågår under hela sex veckor!?
Tänk om du kunde skriva nån slags dagbok om hur du utvecklas under den här tiden, och då både negativa och positiva upplevelser. Sa han inte att du kunde få down-perioder också? Då kan vi göra en artikel om dina upplevelser sedan…!
Tack än en gång Tildus!
Jättespännande!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

tildus
Jättekul att läsa om hur du upplevde behandlingen. Jag tycker som Inga-Lena att det skulle vara intressant att följa din utveckling under de här sex veckorna.
Jag ska pröva komma ihåg att skriva ner lite nu och då :)
du kan ju använda den här tråden som en slags dagbok/veckobok för att hålla oss uppdaterade. Tycker sånt här är himla häftigt!
Det är sant. Känner jag någon skillnad i överhuvudtaget framöver ska jag notera :) Men tänk om jag inte känner någonting spec. ja, ja, vi får ta det som det kommer 
Det där hade jag oxå velat prova på….verkligen frestande 
#5 Det gör ingenting om du inte upplever nånting speciellt. Då kan du bara skriva det. 
#6 Ja Brokenfether, det kanske är nånting för dig..? men hur skall det då sluta? Du kan ju knappast skriva mer underhållande än vad du gör i alla fall! Ha, ha 
#7 Kan inte jag??
hå hå hå….det beror ju helt på vad jag skriver om…
Tack vännen…Kramen
Vill göra ett litet dagboksinlägg redan nu 
idag har jag haft många motgångar. Det har varit motgångar av olika slag, som borde ge mig en rejäl nedtur, men konstigt nog så kommer den inte… Jag liksom väntar på den… Jag brukar till vanligt bli väldigt nedstämd när jag haft dagar som denna, ligga i soffan och bara vara ifred från omvärlden. Men ikväll känner jag inte den nedturen. Jag är lite lej över det som varit idag, men ser på det på ett relativt realistiskt sätt. Känner mig inte som förut. Det känns lite som att jag kan ruska på axlarna och skaka av mig olustkänslan och att i morgon är en ny dag.
Det här är en ny känsla!
Helt otroligt isåfall, det borde nog alla prova på! Liksom bara kunna skaka av sig "skiten" som man drabbas av - ungefär som hunden brukar göra när man har skällt på den: Då skakar han på hela kroppen, ungefär som han vet att dom negativa energierna åker av honom.