Tävlingen avgjord!
..och det var ingen lätt uppgift att kora segraren ska ni veta. Helst skulle vi vilja utse alla till vinnare, för alla bidrag hade knorr och var väldigt underhållande att läsa! 
Som segrare har vi utsett copia, nr #27. Stort GRATTIS till dig copia!
Tvåan är sissan_3 med inlägg nr #13. Grattis till dig oxå sissan!
Trean är Yvonne med sitt inlägg nr #20. Hipp, hipp, hurra!
Vinsterna kommer med posten, så sänd namn och adress med ett pm, så skickar jag iväg dom redan imorgon!
Nästa tävling kommer nu i november, så passa på att vässa geniknölarna redan nu! Kram till er alla och tack för att ni var med! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
GRATTIS HELA BUNTEN!!!
--,-´-@

WOW, WOOW, WOOOW! Jag var en av vinnarna! Wiiiiiiiiiiie,,
#2 Jaaaaa…..visst är det roligt
Grattis sissan…
Absolut värdiga vinnare.
Grattis på er!!!
Ett stort Grattis 

Tack
alla!

tack ska ni ha!! så roligt, har aldrig vunnit nåt så här förut.. Ska bli så roligt att kunna lyxa med en så fin kräm…
Gratis ni andra som oxå vann!!!! Pia

Tackar för mitt tredjepris.
Grattis till dej med Yvonne…
#8 Nu får gubben en present för att han blivit så duktig! Hi, hi!
Skickar den imorgon! Kram till dig Yvonne!
gratulerar till pristagarna!

Grattis!

Tack igen!! Så roligt att vinna tävlingar…Händer inte så ofta.. men å andra sidan tävlar jag sällan..Idag har jag tom köpt en Harry..tänk om man kunde vinna en slant som kan användas till kurser
Postgången försenad!
Ja, ni vet hur det kan bli ute i ödemarken: lantbrevbärarn kommer lite hipp som happ så i fredags när jag la på paketen så hade fd Kungl Postverkets representant redan varit inne på affärn! Paketen blir därför någon dag försenade och kommer tidigast på tisdag. 

Det är helt okej, Eva-Lena, den som väntar på nåt gott..*ler* .Jag ser fram emot att få prova krämen när den kommer neddimpande i lådan. Kram Pia
Tack! Nu känner jag mig fullständigt lugn! 

#10 Gubben hälsar och tackar för presenten. Den kom med posten idag. Men han funderade en smula, för han har skägg. Skall han raka av det tro?

Min vinst kom oxå fram, redan idag..ska bli spännande att prova den..
#17 Ja du Yvonne, kanske blir lite kladd annars
fast å andra sidan så går krämen också att använda på småsår och infekterade områden. Duger oxå som kräm på rakade ben eller när man rakat sig under armarna - då brukar det svida gött på mig i alla fall. 

Vill bara meddela att min vins anlände igår. TACK! 
#20 Kul sissan! Slit den med hälsan! 

#19 Jag har en kraftig kalufs på huvudet, men i övrigt har jag aldrig haft besvär av kraftig hårväxt - tack och lov! Får ta en klick på infekterade sår. Kanske provar jag under armarna, där jag istället för hår har eksem! Och sådant otyg svider gött det med.
Kram! Yvonne
#22 En bra idé Yvonne, du får bli vår försökskanin här på forumet! Bara bra om du testar allt möjligt, och på alla upptänkliga ställen! Då kan jag använda det i marknadsföringen sedan! Kram på dig o lycka till !