Aromaterapikurs i Landskrona
Jag gick min utbildning till aromaterapeut på Terapeutskolan i Landskrona. Den finns inte kvar hos dom längre men min lärare har startat egen utbildning och finns i Landskrona.
Jag hittade detta på nätet:
Aromaterapikurs i Landskrona den 26-27 Januari 2008/ANMÄL DIG HÄR
Hej,
Rosanna Antonsdotter kommer att hålla en kurs i **aromaterapi den 26-27 Januari i Landskrona.
**
Kursen heter "Aromaterapi i din vardag". Där pratar vi om en del eteriska samt vegetabiliska oljor och ni får praktiska råd för att kunna använda dessa i er vardag för bättre välbefinnande. Ni får använda dessa oljor praktiskt genom att blanda er egen kropps- och bad olja samt att ni får lära er en ansiktsmassage. Jag kommer att sända ett prospekt till er vid anmälan.
Kostnaden är 1500:-/person och då ingår allt material som vi använder.
Anmälan senast 21 december
Frågor ?
maila liselottetom@yahoo.com
eller ring 0707-222560
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Som Millex påpekar så får man hålla i minnet att en helgkurs bör man betrakta som en introduktion i denna terapi. För att bli utbildad aromaterapeut krävs att man går en längre kurs, ofta över ett helt läsår el dyl. 
Men hallå…det är ju bara 30 minuters väg från mig ju..
Jag ska hålla koll på pengarna..kanske jag skulle anmäla mig dit..
#2 Gör det Broken! Det kan bli ett steg till ditt nya liv - spännande, eller hur? 
#3 Ja,det låter faktiskt intressant…och nära är det ju oxå…Tack för du la in den kursen..Kram 
jag har gått en helgkurs men jag har så mycket med mig i min hudterapeututbildning så det var mest för att få lite mer bredd
Det blir ingen kurs för mig…kom ju på att det är ju precis vid jul och då kan inte jag klämma fram några 1500:-
Vilket mög…ser ni dock fler kurser i min prisklass..dvs billigt med en touch of rea på,så meddela mig gärna…
#6 Men det kanske kommer flera under våren..Upp med hakan vännen! Och sen kan du säkert hitta böcker på biblioteket som tar upp aromaterapi.