Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 604 ggr
LisaL
0

Prova På Dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla!

Vi ska ha en Prova På Dag som går ut på att visa upp många olika behandlingstekniker. Tanken är att man ska kunna gå dit som besökare och Prova På olika behandlingar till ett bra prova på pris. Det blir ungefär som en mässa men det ska endast vara behandlingar samt terapeutens ev. försäljning.

Nu undrar jag om här finns några terapeuter som är intresserade av att vara med?

Dagen är den 5 April 2008

Tid: Mellan 10-17 ( terapeuter kommer innan för att ställa iordning sina bord)

Plats: La Veni Sommarlust Kristianstad

Vill ni veta mera eller är här någon som är intresserad så hör gärna av er genom PM.

Välkomna LisaL

Tuva-Lena
0

Som jag skrev till dig Lisa, jag nappar men skall försöka arrangera nåt här på hemmaplan tillsammans med terapeuter i närområdet. Jättebra idé! Kommer att bli fullt hus tror jag, för dom flesta är väldigt nyfikna, och dessutom har man tröttnat på konventionell s k rehabilitering. Lycka till! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

LisaL
0

Tack för det Inga-Lena. Jag tror oxå att det kommer att bli lyckat.

Som du sa så är det många som har tröttnat och söker sig till andra metoder. Det märks på klienter som berättar historier så man kan gråta, då är det ofta läkaren som uttalat sig

Men som sagt kör gärna på du också ju mer vi kan sprida det ju bättre är det!

Kram LisaL

hibisqs
0

Hejsan roligt initiativ, jag är gärna med som ansiktszonterapeut-sorensensistem, är för närvarande verksam i kalmar och stockholm, reser gärna till kristianstad,skriv gärna mer om upplägg priser mm

LisaL
0

Vad kul hibisqs att du vill vara med. Jag skickar ett PM till dig istället.

Kram LisaL