Annons:
Etiketthälsokost-kosttillskott
Läst 389 ggr
Rantie
2020-07-10, 17:38

Mms

Jag är konstaterad covid-19 Nu vill min mans kompis att jag ska testa MMS. När jag läser om det så står det att man ej bör använda det om man har amalgam i kroppen. Jag har det i tänderna. Någon som använder MMS och har amalgam?

Annons:
Sindri
2020-07-10, 19:01

Jag tror du menar MSM? En svavelförening. Jag och min man har använt det i många år, vi har båda haft amalgam i tänderna under månag års användning(mitt är nästan bortsanerat nu), och det gick bra och jag har aldrig hört talas om att det inte skulle funka ihop.

Men vad det skulle kunna hjälpa mot Covid förstår jag inte.
https://www.mariahelander.se/?p=8055

Rantie
2020-07-10, 22:14

Sindri. Nej jag menar det jag skrev MMS droppar

Sindri
2020-07-11, 00:04

Aha det! Blekmedlet som Trump tyckte man skulle bota Covid med. 
Låter fullkomligt vansinnigt, men det är det ju mycket som gjort innan man forskat på det.

Har svårt att tänka mig att alla de personer som står omskrivna som botade skulle varit amalgamfria!
Å andra sidan- inget jag skulle vilja prova själv. Säger inte att det inte funkar, men skulle kännas konstigt att svälja blekmedel.

[Vandrar]
2020-07-13, 17:52

#2 Jag säger som Sindri det skulle kännas konstigt att svälja blekmedel och vad gäller amalgam så är vi inte läkare på forumet så det här är något du bör ta med din läkare inte oss. Du ska ha ett expertutlåtande inte amatörer på forum och det säger jag för ditt eget bästa inte för att vara dum 😎

Jag hoppas att du kryar på dig och jag ber dig ta läkares råd och följ dom rekommendationer som ges av myndigheter det är dom bästa råd som vi kan få.

Alternativa behandlingar är suveräna det kommer vi inte från men dom som alla andra  behandlingar har idag ingen riktig  vetskap om hur coronaviruset fungerar för det är nytt för oss alla  både inom forskningen  och inom alternativvården  så vi har oerhört mycket att lära oss om det här innan vi förstår det.

DesK
2020-07-13, 21:46

Med tanke på vem det är som har sagt att vi ska ska spruta in det i våra kroppar, så känner jag mig ytterst tveksam. Trump är ingen läkare och eller epidemiolog, han är endast en rik obildad människa. Så gör som Vandrar säger, sök professionell läkarvård och håll dig till deras rekommendationer.

Désirée
Afghan lives matter

Upp till toppen
Annons: