Annons:
Etikettlivsstil
Läst 393 ggr
[Vandrar]
2020-08-20 17:37

Renlevnadsmänniskor

Det anser jag vara något oerhört positivt och jag försöker så gott jag förmår att leva sunt men jag kan inte kalla mig för renlevnadsmänniska  även om jag äter rätt och föredrar  vegetariskt och veganskt så är jag absolut inte perfekt för ibland trillar jag dit på kött  och fisk men det är kanske inte avgörande för en sund livsstil.

Men hur är det med renlevnadsmänniskor , ni vet dom där som verkligen går in för allt alternativt och som verkligen ser om sin kost och sitt liv är dom lyckligare än andra som kanske mumsar i sig hamburgare för hela slanten ?

Jag tror på en balans mellan allt att det man mår bra av det intar man medan det man mår dåligt av det avstår man och egentligen är det ganska enkelt att känna igen hur man ska förhålla sig till allt för det jag mår bra av det kör jag på medan det som jag inte mår bra av det avlägsnar jag  och låter inte få komma in i min kropp.

Håller ni med mig  ?

Annons:
Mandra
2020-08-20 19:49
#1

Håller helt med dig. Man får inte bli fanatiker. Det mår ingen bra av.

NiklasTyreso
2020-08-30 00:09
#2

Så länge personen inte påtvingar mig sina metoder och kurer utan gör det för sin egen hälsa, så är renlevnadspersonen inget problem för mig.

Upp till toppen
Annons: