Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 937 ggr
Tuva-Lena
0

Tipstråd för sajten

Broken och jag har pratat om hur vi skulle kunna lyfta sajten några snäpp, genom att göra den mer avslappnad kanske, eller intressant/rolig.

Vi hoppas därför att ni som besöker oss vill dela med er av era funderingar. Vad tycker du att vi skall ta upp här på sidan? Skall vi ha fler humortrådar, tipstrådar eller annat som kan lyfta oss ur vinterdvalan? Tycker ni att det är för mycket/för lite av nånting? Vill ni hjäpa till med artiklar så hör också av er till oss! Ta en funderare och återkom gärna med tips och råd! Vi är öppna för alla förslag! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
0

Va bra att du la in en sån tråd Tuvan…nu hoppas vi på att folk vill va med i vår gemenskap och prata om allt som gör livet skönt och behagligt…allvar som skojigt.

Allas synpunkter är av intresse. Kram

Magi-cat
0

Tipstråd vore bra. Det är väl oftast därför man besöker just alt.behandlingar - man vill ha tips om något eller dela med sig av ett tips.

Och - humor och "trams" i speciella trådar, inte mitt inne i en seriös tråd, please….Glad Så att man håller isär "snacka-med-kompisar" och övrigt.

Annars tycker jag forumet är bra, jag har hittat mycket intressant och användbart.

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Hoppfull
0

Jag tror att det är bra bara att lyfta ämnet och prata om att det finns behov/önskemål av exempelvis bara prattrådar… man kan ju lätt tro att någon kanske tar illa upp ifall man inte är kunnig eller seriös nog…

För övrigt tycker nog jag att denna sajt är väldigt öppen! Det är inte riktigt alla som är så tillåtande Förvånad

Personligen är jag väldigt intresserad av ayurveda och yoga just nu. Kan inte direkt något själv men skulle gärna ta del av mera tips och info kring detta.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tiia
0

Jag skulle gärna se mer om zonterapi fot/hand och ansiktszonterapi…ialla fall intresserar det mig

försöker hålla mig i tramstrådarna när jag är glad så att ingen tar illa upp

Tuva-Lena
0

Jättebra att ni sjunger ut! Och vi får väl tänka på att ta våra tramskvällar i speciella trådar, det kan ligga nåt i det. Eller hur mina goa tramstanter? Ha, ha! Skrattande

#3 Känner du någon yoga instruktör Hoppfull, eller någon som har mer kunskap kring yogan än jag själv - som är nybörjare? Bjud gärna in någon som ni känner så får den skriva en artikel! Glad

#4 Samma här Tiia, jag önskar att någon professionell terapeut kunde bli medlem och skriva lite kring zonterapi. Jag har litteratur i ämnet men jobbar egentligen med akupunktur/pressur. Kan försöka skriva ihop nåt, så kanske någon ny medlem kan fylla på med mer. Sedan verkar ju du vara experten på healing. Kan inte du berätta i en artikel hur du går tillväga när du "känner in" olika åkommor..?

Vi kanske kan ragga över några häxor från häxor.ifokus! Flört

Brokenfether
0

Ja..va roligt med lite häxor här….vem känner dom så pass att den kan trolla hit ett par fem stycken…Generad

Tuva-Lena
0

#6 …undrar om inte korseett brukar umgås med dom..? Förvånad;) Det är nog därför som hon är såå duktig på örter! Jäpp!

korseett
0

#7 nix inga häxor för mig inte men lite örter kan man ju ändå. Jag borde skriva mer om hudvården men jag har lite tidsbrist just nu så ni får vackert vänta om det inte är någon annan hugad som gör det

Hoppfull
0

Tjaaa jag har faktiskt en kompis som är yogainstruktör men även instruerar Bodybalance och Nia, skulle kunna fråga henne. Så har jag ju min phytonom - örtterapeut, hon är även utbildad zonterapeut… skulle kunna höra med dem.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tuva-Lena
0

#8 Oopsan, jag hade fått för mig att du va medlem på "häxor"..? Fast du är i alla fall duktig på örter, och vi väntar gärna tills du känner för att lära ut lite mer kring hudvård - det var kul och intressant! Flört

#9 Nä men! Skulle du vilja höra med dom om dom kan bidra med lite fräscha uppslag kring sina specialområden? Det vore jättebussigt! Glad

pson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kom att tänka på ajkon.se, ( tror jag adressen är)

Om någon av er är medlem där, så kan man ju alltid skriva adressen hit i sin presentation…och få hit nya " färska" färska människor! Lägg in en länk, eller ordna länkbyte..  jag vet inte reglerna för sådant….

Jag gjorde en banner från mitt forum. Det kan ni också göra och ha på hemsidor och dylikt. OBS! Det är inte för att göra smygreklam för sajten, utan jag vill bara visa vad jag menar!

Jag har MSN Messenger, med ett personligt "space", som det kallas. Där skrev jag ett blogginlägg om alla fantastiska sajter som finns här i iFokus communityn och skrev adresser till ett tiotal olika forum. Det läser förhoppningsvis folk, och så sprider ryktet sig!  =)

Lite tips från mig…..     =)