Annons:
Etikettertipsnäring
Läst 80 ggr
DesK
9/28/21, 6:49 PM

Probiotika har antivirala egenskaper

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Infektioner i lungorna har en koppling till bakterier i tarmen
Annons:
Magi-cat
9/28/21, 6:57 PM
#1

Det talas om och forskas mer och mer på tarmbakteriernas stora betydelse, så det där verkar intressant!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

DesK
9/28/21, 8:33 PM
#2

Jo, så är det och det behövs massor av forskning kring detta. Det som jag vet är att min mage blev snabbt mycket bättre när jag fick i mig levande mjölksyrebakterier. Här är en tråd med recept

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Matlust iFokus är tänkt som ett inspirerande och lustfyllt diskussionsforum för alla matlagningsintresserade, gammal som ung, man som kvinna, proffskock som amatör. Här hittar du mängder av recept och artiklar om mat och bordets alla glädjeämnen. För-& smårätter & tillbehör, soppor, Fågel, Nöt, vilt & gris, Färs & korv, Fisk & skaldjur, Veggo vegetariskt, Sallader, Mjölmat, gryn & ris, Konserverat, inlagt, sylt & marmelad, Desserter, frukt & godis, Matbröd, smörgåstårtor & kaffebröd, Drycker och mycket mer.
Upp till toppen
Annons: