Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2614 ggr
paronskrutten
0

Köpa bivax

Tänkte experimentera mig fram till hemmagjorda cerat och behöver då bivax. Vart kan man köpa det? Biligt/dyrt?

Tacksam för svar!

Helena

CarolineO
0

www.crearome.se          tror Panduro har också

Brokenfether
0

Kan man inte använda bivax till att rycka bort håren från benen oxå med?

KalleN
0

när jag gjorde egen handcreme och cerat så köpte jag det  där de säljer färger och tapeter  i allafall här i fagersta vad heter det f'rg handeln m''vad heter det  ja  där de säljer tapeter där brukar de ha

var jätte billigt jag köppte  för 20 kroner  car väll 5 plattor  elelr fyra  ja jag har kvar mycket fortfarande och då hann jag göra bra mycket och gav bort en hel del

paronskrutten
0

Men är det bivaxet "rent" och oblekt?

Helena

Aelsklinn
0

#4 På crearome kan man köpa båda sorterna har jag för mig; både vitt, blekt som är doftfritt och gult honungsdoftande.

paronskrutten
0

Okej. Fan att jag inte är över 18 då, då får jag se om jag kan övertala nån att köpa åt mig :P Jag vill ha gult och honungsdoftande sådant^^

Helena

Brokenfether
0

Jag har en vaxfabrik bara några mil från där jag bor..*L Har tänkt många gånger att åla dit,men då för att köpa gele´till att göra gele´ljus…kanske skulle handla några kakor bivax oxå…*L

paronskrutten
0

Ja, Brokenfeather, då kan du ju göra bivaxljus också :)

Helena

Hoppfull
0

Men hörru Broken.. det låter allt jobbigt att åla flera mil ;) Förvånad *fniss fniss*

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Brokenfether
0

#8 Jo,det kan jag ju göra..*L

#9 Hörru Hoppetossa…*L Det är inget jobbigt alls…jag "ålar" mig bara in i bilen och sen…brrrrrum…

Hoppfull
0

hahahaha!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.