Taktil massage och förkylning?
Jag vet att man ska undvika vanlig massage om man är förkyld men hur är det med taktil massage? Är det lika påfrestande för kroppen?
Jag tycker inte själv att det låter så men jag vill alltså veta hur det ligger till.
Jag tror inte heller att det påverkar kroppen nämnvärt, man berör ju bara ytan på kroppen. Fast vissa punkter kanske man bör undvika, som står i förbindelse med kroppens inre..?
Hoppas att copia återvänder snart, och kan lämna klarare besked..
Du då Perla, är du beredd nästa vecka med ett tema?
Så här mitt i vintern kan själen behöva en reningskur också!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jösses! Är det redan min tur! *s*
Jomen det är klart att jag är redo. Tema nästa vecka blir Tankens kraft. Bombardera mig med frågor! :)
ingen fara Perla för jag har fram till på onsdag. Blev lite tidigarelagt för jag är bortrest helgen efter och kunde inte vara tillgänglig. Så jag är av den åsikten att du gör som du vill- antingen börjar nästa torsdag eller senare
#2 Jo du, nu skrämde jag dig allt!
Skojar bara med dig. Det kanske kan vara lämpligt för dig att starta din temavecka som korseett antyder, veckan därpå. Då får du lite tid på dig också. Tack för att du ställer upp! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#2 Jag ser framemot att höra mer av dig ang Tankens kraft. Det är ett ämne som jag tror helt och hållet på efter mitt uppvaknande med att söka inåt ;-)
Bra initiativ Inga-Lena och jag hoppas det är många som frår inspiration.
Gitte - värd för personligutveckling
Hemsida: www.laserowcoach.se

Då börjar jag nästa vecka. :)