Dr Hulda Clarks parasitprogram
Undrar om någon har erfarenhet av Hulda Clarks parasitprogram?
Har just beställt det efter att ha plågats av candida en längre tid.

Jag har inte testat. Hoppas att det fungerar bra för dig.
Lycka till!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Och jag har inte en susning om vad det är..
Tänkte på dig Hoppfull, om du kanske hade grepp om det..? Hoppas att det är någonting som kan hjälpa dig Tummelisa! Du får gärna berätta om dina erfarenheter här senare! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jodå jag har läst om det men som sagt inte testat det själv. Det innehåller en kombination av örter och mediciner för att döda av parasiter och candida (oftast har man både och). Personligen hade det nog inte hjälpt med den korta kuren (jag medicinerade intensivt i över 7 månader innan jag fick bra effekt och medicinerar fortfarande till och från två år senare). Jag vet inte om candida clens är liknande oxymax som jag åt, jag fick äta två sådana kurer innan jag fick effekt osv. Men det beror helt på hur ansatt man är och hur dålig tarmflora man har. Det verkar som om mina problem just med bakteriefloran är lite extraordinära vilket kan hänga samman bl.a. med min ämnesomsättning.
Jag hoppas förstås att det ska ge god effekt för dig Tummelisa men skulle säga att man kan vara beredd på att det kanske går åt mer än en sådan kur innan man är frisk.

Tack för er info. Påbörjar kuren om några dagar. Informerar om hur det fungerar sedan. Just nu lindrar jag vissa besvär med Tee Tree oil men det är bara för stunden i det här fallet.
Ska även prova en kur med PH-Kalk för att för att få mer balans och avlastning i kroppen. Calciumcarbonat med magnesium och sedan räcker det visst med vanliga kalktabletter som underhåll. Har som Hoppfull även problem med ämnesomsättningen som är lite för låg men än så länge obehandlad. Återkommer under resans gång.
Är lite ny här och ser att det finns en hel del om bl.a. candida som jag ska läsa.

Stort lycka till och bli inte orolig om du får lite biverkningar av kuren. Det finns som sagt en del att läsa i artiklarna om candida.
#4 Och har du funderingar så har du ett stöd i Hoppfull. Hon kan säkert hjälpa dig med goda råd! Eller hur Hoppis! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Anytime!! Så långt mina erfarenheter räcker kan jag berätta dem alla :)