Blockera kalorierna med Redu Max!
Känner du dig överviktig? Vill du kunna fortsätta äta Bröd? Pasta? Potatis? Ris?
ReduMax är ett av de största genombrotten i viktminskningens historia!
Övervikt är ett stort problem i världen idag. Det behövs en lösning på problemet, och det fort. Det har bevisats att dieter med lite kolhydrater är ett effektivt sätt att gå ner i vikt, men problemet är att dessa dieter oftast inte är så hälsosamma och att man ersätter kolhydraterna med mycket fett. En diet med för mycket fett är naturligtvis inte bra om man vill gå ner i vikt. Dieten är också svår att hålla eftersom mycket av den förbjudna maten är en vanlig del av vardagen, såsom bröd, pasta, potatis och ris. Allt det här gör det mycket svårare att lyckas.
Extrakt av vita bönor - Redumax- förhindrar en del av produktionen av amylas i salivet och resultatet av detta blir att du bryter ner mycket mindre av stärkelsen i maten. Ta bara en eller två Redumax innan varje mål som innehåller kolhydrater (potatis, pasta, bröd eller ris) och känn skillnaden!
Så flickor och alla andra, vad tror ni om det här preparatet som jag hittade på www.halsoklubben.se. Kan det vara lösningen på överviktsproblemet för den som gillar kolhydratrik kost? Skall man lägga sig i kroppens matsmältningsprocess genom att ta ett piller, för att slippa effekten av kolhydratrik kost?
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Funkar inte… är bara båg
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Se upp med kosttillskott, och se upp med viktminskningspiller, säger jag. Det är bara bluff och en enda stor pengamaskin som försöker tjäna en massa pengar på luft.
"Det behövs en lösning på problemet, och det fort. " Där har vi problemet. Människor idag ska ha allt fixat - helst igår. Quick-fix-metoder i piller och pulverform hör hemma hos Sverker och hans soptunna.
Vill man verkligen bli av med sina kolydratvanor, och har svårt med det, så tror jag på att man ska med en gång avsätta en lång period, kanske upp till ett år, för att sakta men säkert dra ner sin konsumtion, och byta ut vartefter man känner sig mogen och kroppen säger 'okej'. =)

Jag håller med ovanstående :)
Dessutom tror jag inte riktigt på det där att det är farligt att öka på fettet när man minskar på kolisarna. Så många skulle inte uppleva påtagliga hälsoförbättringar, viktminskning och klart förbättrade blodvärden om det mättade fettet var så farligt som det påstås.
Jag är inte helt LCHF-övertygad som ren diet för egen del, men att minska på kolisarna och öka fettet är inte farligt, tvärtom vilsamt för kroppen tror jag.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
åh tjena pappskaft skulle jag vilja säga om de där pillrena…
extrakt av brytböna var det visst. Bönor är ju jättenyttigt på många vis. Men att piller skulle funka som viktminskning???…hmmm…..I det fallet verkar det vettigare att öka på intaget av naturliga bönor, inte piller…..eller helst byta ut lite potatis, bröd, kakor, pizza, chips och vad det nu är mot bönor, DET skulle antagligen vara bra…..alla snabbfix är jag lite misstänksam mot. Särskilt av typen ät-allt-vad-du-brukar-och-ta-ett-piller…..
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Hehehehe…

Finns bara ett ord - aldrig!
Rörande överens med andra ord. ;) Okay, men nu skall jag krångla till det lite. Eftersom efterfrågan styr vad som säljs på affärerna, så kan man ju fråga sig varför så många "ramlar dit" då? Är det bekvämlighet i kombination med okunnighet, eller vad tror ni..? ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Det tror jag att det kan vara många gånger, bekvämliget+okunnighet. Kanske lite panik är inblandat i några fall, när man plötsligt inser att något måste göras, NU!
Såg på tv häromdagen ett slags dolda kameran, där de riggar upp försäljning av olika slag och säljer falska varor, bara för att visa hur lätt folk går på det. De sålda allt i från slipat glas som diamanter till vanliga skoinlägg och plåster som bantningsgrejer. Och folk köper, och betalar helt vansinniga summor för sådant. Allt som behövdes var lite övertygande skådespeleri från försäljaren.
Det är nog främst okunnighet som gör att piller och plåster kan sälja som det gör. Och det är ju lättare att köpa en annan människas övertygande än att själva sätta sig in i hur saker fungerar.

Jag tror att det är dels okunnighet, få vet om hur mycket skit manfaktiskt stoppar i maten, eller hur grödor och boskap behandlas. Och det värsta är att de vill inte veta heller… de vill hellre blunda och äta så billigt som möjligt. De som läst den hemliga kocken (jag har inte hunnit men har vetat detta ganska länge) som inte vetat mycket innan har nog fått en rejäl chock.
Dels tror jag att det handlar om tid, vi jagar minuter i samhället idag för att kunna hålla på med allt det vi vill och anser vara viktigt, och då slinker det ner halv- och helfabrikat i många magar, även barns
!! Till slut så tror jag även att det handlar om människornas blinda tro på "expertisen" går man ut och säger att det är testat vetenskapligt eller någon som anses veta mycket om kost (en idrottsman) rekommenderar en produkt så är det fritt fram. Människan är inte särskilt kritisk utan litar hellre på det som sägs än läser på själva.

Jag tror att det finns alltför många som söker genvägarna istället för att lägga om sin kost - att det ska finnas snabba lösningar.
Det krävs en del arbete om man ska lyckas genomföra en viktminskning som består, och jag tror inte folk vill ta på sig detta arbete
Det är ju samma filosofi bakom alla dessa bantningspiller som det är/var bakom "större tuttar på en månad-krämen" och "4 dm längre hår + att det blir dubbelt så tjockt på en månad shampoot"… Panik, man vill se skillnad direkt, snabbare är alltid bättre och eventuella hälsorisker är just i den stunden överkomliga…
Är det inte rent gift dom vill att vi ska stoppa i oss så är det fiskrens… det finns ingen som helst moral i den där businessen och att tro att dom vill ens bästa är att vara barnsligt naiv..
Finns det pengar att tjäna på något så kommer någon att sälja det… det är bara att inse.
Hade en karl här för några veckor sedan som tyckte att jag skulle bli hans affärspartner… ingen investering, intern utbildning allt lät så fint…
Han serverade mig det jag skulle sälja… en dryck som smakade kolsyrad multivitamin… denna dryck som man blandar själv av pulver skulle bota alla fel på mig, göra mig friskare, ta bort allergi osv. osv…
Tyckte dock att jag hört något liknande förr… Jo, herbalife… dom sule ju också bota allting.. man kan aldrig vara sjuk på herbalife… alla går ner av herbalife…
Och så den klassiska bilden av en leende man, bilden på mannen som startade allting, som kom på hur man skulle kunna bota världen… snajsiga bilar och semestrar till soliga stränder…
Inte undra på att den mannen på bilden är så glad, han startade ett pyramidföretag som resulterar i att även om ingen annan kan överleva på detta så får han ändå in mer pengar än krösus…
Jag bad att få tänka på saken, bara för att få ut honom genom dörren och ut ur mitt liv… för han förklarade att det enda jag behövde göra för att bli Hans affärspartner var att köpa 2 olika sorters pulver som jag skulle blanda till dricka… jag var tvungen att köpa en 3 månadersranson för 1500 kr… sen skulle jag dricka det och får andra att bli mina affärspartners…
Han blev sur på mig när jag så vänligt jag kunde tackade nej…
Så vad jag vill ha sagt med detta långa inlägg är…
Tänk själv, om det vore så bra skulle det vara medicin eller otillåtet… Betala inte för placeboeffekten, den kan du får själv av att svälja ett korn dinkel varje morgon… :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor