Rösta på Majs själabild!
Så var tävlingen för Maj månads- själabild avslutad. Nu gäller det för oss alla att rösta fram det vinnande bidraget som ska visas på förstasidan av Alternativbehandlingar.
Jag har numrerat alla bilder ( 15 st ) och den bild Du väljer som ska vinna skriver Du bara ett inlägg här nedan med bildens nummer på..*L
Röstningen pågår endast 2 dagar då den blivit lite försenad. Alltså..den 3/5 kl 18.00 är röstningen avslutad.
Lycka till alla..MVH/Broken
Min röst får nr 8. Blir så varm om hjärtat när jag ser denna avslappade lille hund. 

Jag röstar på nr 1. Tycker det riktigt lyser värme från kapellet mot kylan utomhus. Känns väldigt stämningsfullt.

Egtentligen ville jag rösta på Inga-Lenas kaffe-bild… det är så mycket nostalgi för mig :) men eftersom den var utom tävlan så röstar jag på stenbron, den är superfin (precis som alla de andra bilderna med!)!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag röstar på Mariannes bild, nr 12. Så stämningsfull!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Jag röstar på nr 12
no 9
det är lite "skam den som ger sig" o lite "till varje pris" i den bilden….
+ att själen kan blomma och ge frukt och framförallt GÖR det på eländiga platser….. ju eländigare ju vackrare själ blir det i slutändan…..
Jag röster på nummer 12.
Helt underbar och jag blir lugn och glad när jag ser den!
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se
Jag röstar på 12 även om stenbro med forsande vatten är underbar. 12.ans ängel i skyn og mitt hjärta.Helt sagolik.
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag lägger min röst på nr 9
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
tveka mellan 9 o 12 men 9:an får min röst
för känslan av återuppståndelsens
kraft och glädje
Jag röstar på nummer 14,skulle vilja sitta där
nr 15 är härlig också,det var svårt att välja ,alla bilder är fina
Jag röstar på nr 9
Nummer 14 får min röst