Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 791 ggr
Tiia
0

OT Grannen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Träffade på grannen när jag var ute med Daisy.Oh,vilken fin hund,när har ni skaffat den?sa hon

Jag sa till henne att det faktiskt är en katt,men hon kollade på mig som om jag var knäpp.Hon trodde väl att jag skojade.hon borde nog investera i ett par glasögon tror jag.Skrattande

Brokenfether
0

HAHAHAHA…jadu Tiia..den katten är verkligen ovanlig….*S Den är så vacker. Varför höll du inte med tanten och dessutom tillade att denna nya hundras säger inte voff utan mjauuu…*SFot i munnnen

Tiia
0

hihi….jag borde kanske gjort det

Daisy är go men, herregud,vilket temperament den flickan har.Det är vi som bor hos henne och inte tvärtom.

Clary
0

Hihi, våra små sötnosar vet vad de vill och väluppfostrad servicepersonal har de också. Lyckades överrumpla Tussen med kameran i går och måste bara visa resultatet.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tiia
0

#3 Jösses,vad Tussen är söt

Tuva-Lena
0

Tussen ser sammanbiten ut, kan det bero på att matte inte innehar tillstånd att fota en celebritet..? Hemlis

#0 Tiia, en katt ska inte gå i koppel ju, då slår det slint i hjärnkontoret, och jag tror att det var så grannfrun reagerade…"ja men, då måste det ju vara en hund då", tänkte hon. - Nog bäst att jag ger fru Tiia en liten komplimang över den "ovanliga sorten.." Hmmmm Skrattande

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiia
0

#5 Skrattande

Clary
0

#5 Mutor, mutor är vad jag får ta till för att blidka min lille bortskämda missetass.

I helgen var han ute på långpromenad hem till grannen (några av hans semesterpersonal) dit gick det med lusens hastighet men hem sprang han……sånt kostar på var tvungen att sova hela kvällen och natten

Tiia
0

#7 Daisy hälsar till Tussen.Hon säger att hon har lindat alla kring sin lillklo.

Brokenfether
0

#8 AHA!!! Hälsa Daisy att är hon inte snäll kommer Broken och klipper av hennes "lillklo" ….känn på den…Fot i munnnen

Tiia
0

#9 hihi,hon är inte rädd,hon har jagat 2 stora hundar på flykten i vår skog

Brokenfether
0

#10 Hjälps inte! Broken sviktar icke! Cool klipp..klipp…fjopp…båtta och iväg med lillklon…

Tiia
0

#11 neej,inte mitt gullegryyn, hon ska vara snäll

Clary
0

Jamen sen kommer ju Tussen till Daisys försvar och han har minst 120 klor på varje tass………..

Brokenfether
0

#13 HA! Broken är som Billie the KidCool…tar fram mina 2 snabba saxar och klipp klipp klipp klipp…….puh!….Fot i munnnen blåser på saxarna…Done!

Magi-cat
0

fin kisse!Skrattande

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Clary
0

#14 Jösses, då har nog Tussen dragit för länge sen, han är en liten fegis egentligen men det är klart, Daisy är så söt att han kanske stannar ändå.

Har du bakat bullarna än? Tänkte göra det efter helgen……ska jag skicka ner några så du får smaka ditt recept 10

MaMaMade
0

Hälsningar från Findus till alla andra snyggingar!

Tuva-Lena
0

#17 Jättesöt misse MaMa! :) Min är helsvart med en liiten vit fläck under hakan - ser ut som en prost! Oskyldig

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiia
0

#17 Vilken snygging.Glad

Clary
0

#17 En liten snygg misse med härligt lurig blick full med bus??