Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 768 ggr
april4
0

Själens musik

Vill så gärna dela med mig av denna undebara sångfågel

http://www.youtube.com/watch?v=Dn51LxzSHf0

april4
0

puttar upp

Brokenfether
0

Ja.han hade verkligen en vacker röst den gossen..*L Vad ska det bliva av han när han blir stor….Glad

Tuva-Lena
0

Ja, vilken underbar musik! Sometimes I also wish I were an angel ..

Förresten, heter det inte I was? han sjöng I were…kanske nån specialare..? Fundersam

Lägg gärna in fler länkar med skön musik! ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

april4
0

#3 oj va glad jag blev att ni tyckte om den. Själv blev jag helt frälst på den. Ska se om jag hittar fler som är lika fina.

Tiia
0

#3 Den är jättefin

Tuva-Lena
0

Det här tipset fick jag från ÖN, Elisabeth la in en länk till en artist som heter "Cosmica". Hade aldrig hört talas om henne, men musiken gick rakt in i hjärtat. Lyssna på några av låtarna - och njuut!

Cosmica

april4
0

Tack allihop. Här kommer en annan som jag tycker mycket om och som passar in som själslig musik.

http://www.youtube.com/watch?v=6l5ZpCbQAOM

april4
0

#6 Jag försökte lyssna på Cosmica, men tyvärr så gick det inte. Man får meddelandet att sidan inte kan visas.

Ayena
0

Låten som först var uppe här - OJ OJ OJ!

Vad månde bliva av denna underbara sångfågel? Hoppas hon får vara sig själv och inte blir förstörd och fabricerad.

Tuva-Lena
0

#8 Va konstigt April, för mig fungerade det på en gång.. Skall kolla länken en gång till´.. ;)

april4
0

"9. Det är en kille som sjunger den. Man får verkligen hoppas det. Det finns andra låtar med honom oxå och där är han nog inte mer 7-10 år gammal

april4
0

#8 säg till när den funkar, så går jag in och lyssnar.

Tuva-Lena
0

#12 Åh April, den andra låten är min favorit! Älskar panflöjt, för den låter så där vemodigt underbar! La in den som favorit så kan jag gråta till den när jag känner för det. ;) Har ni tänkt på det, att om man känner sig riktigt nere men inte kan sätta ord på varför man gör det, och lyssnar på en sån här låt t ex, så hjälper den till att ta fram dom rätta känslorna..? Sedan känns det lite bättre.

Musik är läkande på många sätt.. Oskyldig

Brokenfether
0

#13 Då ska ju denne verkligen INTE lyssna på den låten då!! Skrikandes Madre Mia…jag är i känslosvall så det räcker och blir över….rena Sunamivågen här alltså…Fot i munnnen

Tuva-Lena
0

#12 Jag kollade länken och den fungerar för mig..? Vet inte vad det kan vara..?

#13 Nåt särskilt just nu som är besvärligt, eller..? Nu skulle vi haft den där låsta tråden där du kan få avreagera dig, och berätta varför allt känns så jobbigt för dig..

Tuva-Lena
0

Här kommer en låt att slappna av till Broken! Jätteskön, lyssna!

http://www.youtube.com/watch?v=aeYTBvanFmE&feature=related

Brokenfether
0

#15 ASG…Pratar du med dig själv eller?Fot i munnnen HAHAHAHA #13

Tuva-Lena
0

#17 Konstant! :) Nu tar jag mig en kopp java så länge Pöss!!

Brokenfether
0

#18 Det gör faktiskt jag med….Oskyldig Tror jag ska ta en titt på tv….låter som det är en rolig och spännande film som är på….Fundersam…Pöss,pöss….

april4
0

#16 Kanonbra relaxmusik.

Brokenfether
0

Ja,den musiken var i min smak…Förvånad och vilka vackra bilder…Glad Tack Tuvan…det blir till att införskaffa den musiken…

Tuva-Lena
0

#21 Ja, den är jätteskön! Jag har skickat efter en CD av Cosmica, länken som jag la in först. Tänker spela den när jag gör behandlingar..;)