speciell masage för magen
såg det på ett tv program häromdagen tror det va på tv3 nån som vet vad den kallas och vart man kan göra en sån.

Nope… vad var det? Massage PÅ magen eller typ på andra ställen som är ihopkopplade med magen?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

nä det var riktig sjupgående massage av magen tjejen som fick den minskade 5 cm i omfång med en gång. Tog bort massor av skräp

Oj!!! Det skulle jag behöva på min lår…
Men både lymfmassage och bindvävsmassage hjälper ju kroppen att göra sig av med slaggprodukter.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ingen som vet vad den heter?
nej jag vet inte vad den heter men du kan massera magen själv om du behöver få fart på den genom att massera i cirkel uppåt höger neråt vänster. funkar fint när det krampar och jäklas
Det där var en massage som stimulerade tarmarna. Tarmen tömde sig helt enkelt, så mycket som var möjligt och alla gaser kom ut.
Det kan nog vara värdefullt ibland. Ser nu när jag skriver detta att det redan kommit ett råd från korseett :-)

Perfekt då ska jag prova dennna sen kanske man ska sluta äta ett kilo körsbär oxo hihi
de gånger jag har haft problem med magen har jag tom suttit på toa och masserat magen och minsann det hjälper