Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 918 ggr
Tuva-Lena
0

Healingkväll

Jag fick en idé nu när vi skickade healing till Broken. Vi skulle kunna bestämma en tid en gång i veckan när vi kan hjälpas åt allihop, och skicka healing till någon på forumet som mår dåligt, eller behöver hjälp/styrka för att lösa nåt svårt problem.

Vi skulle kunna ta torsdagkväller t ex, klockan nio, och den som vill ha healing skriver sitt namn i den tråd som vi avsätter för det här. Vad säger ni om det? Tänk er vilken styrka! ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiia
0

Vet du att jag tänkte precis samma tanke,tänkte faktiskt skriva om det..hihiSkrattande

jag är med absolut

april4
0

Jag skulle gärna vilja vara med, men mån 4/8 börjar jag jobba och då brukar jag lägga mig vid 21.00, så tiden passar mig illa. För min del skulle 20.00 vara bättre.

Tuva-Lena
0

Jättefint att ni vill vara med! Ja men, då säger vi kl åtta istället april. Tänk er om det här skulle bli en attraktion till slut: Folk som flockas vid AB för att få healing varje torsdag..! Skrattande och det gäller att vara snabb, för vi tar väl bara en varje vecka, eller..?

Tiia
0

#3 Hihi…åtta blir bra.För min spelar det roll om det är en handfull eller en.Vad tycker ni är bäst?

Tuva-Lena
0

Jaha, jag trodde att det blir bättre verkan om man bara koncentrerar sig på en i taget, men det kanske inte spelar någon roll..?

Tiia
0

Vi kan börja så,eller hur?att vi tar en,sen får vi se hur det blir senare

april4
0

Skönt att höra att det gick att ta det kl 8 istället. Då är jag med. Håller med dig #5 att en i taget är nog lagom att koncentrera sig på, speciellt som jag inte har gjort det här så ofta. Kanske senare när man är mer säker, så kan man ta in fler. Vad tror ni om det?

Tuva-Lena
0

Vi bestämmer det så april, ajg är inte heller så hemma på det här ännu så länge. Kraam till er båda mina två helaingvänner! Nu skall jag ta en kopp kaffe - behöver energin.. Hmm ;)

april4
0

Va fint. Förresten, fro m när börjar vi?

Tiia
0

Undrar om Broken kände av oss….det viktigaste är ju att  det hjälpte.Hoppas det gjorde det

april4
0

Jag hoppas oxå att det hjälpte. Inge vidare att må så dåligt. hejssvejs i lingonskogen……nu ska den här tösen ta sig colaslurk och kola på TV.

Tiia
0

Jag måste dra också,ska vi börja nästa vecka?

Soffe
0

Jag är med! Skickar o tar emot :)

Tiia
0

Jättebra,Soffe

Brokenfether
0

Jodå..Broken kände och tog emot…och vilket lugn jag fick i hela kroppen…njuter fortfarande…*L Tack alla goa gummor.

jag tycker det är en otroligt vacker tanke Tuvan och jag är oxå med och skickar så gott jag kan. Kl 20.00 passar mig oxå bäst,för 21 är det Ghostwhisperer på tv…Oskyldig
En i taget tycker jag  oxå. Med allas gemensamma kraft kan jag lova att det blir full effekt och det vill vi ha och ge. Sånt här behövs verkligen. I´m in for i`t…Flört

Tuva-Lena
0

Vad säger ni om vi börjar nästa vecka då? Då hinner vi "värma upp" några dagar först. :)

Brokenfether
0

#16 Det blir hur bra som helst…en liten fråga bara…hur ska vi veta vilka som mår skit då? Vad ska tråden heta?

Soffe
0

Nästa vecka blir bra!

Tuva-Lena
0

#17 Någon av oss på forumet som mår skit kan anmäla sig i en tråd vi skapar för endast det ändamålet, eller..? och då kan vi lägga ut tråden ett par dagar innan. Vad skall vi döpa tråden till? Ja, vad sägs om "Forumhealing" eller nåt, så att man förstår att det bara gäller medlemmar. Eller har ni nåt bra förslag..? ;)

Soffe
0

Alternativ Healing kanske??

Brokenfether
0

#19 Ja,det va en god ide`…Vad sägs om Healing SOS! Fundersam

Tuva-Lena
0

Ja eller SOS Healing kanske..? Alternativ healing vet jag inte om det finns Soffe, healing är en alternativ behandlingsmetod redan. ;) S.O.S - Healing! tycker jag är ett bra namn.. :)

Soffe
0

Jo men jag tänkte ändå att tråden kunde heta så.. Men mig spelar det ingen roll..

Tuva-Lena
0

#23 Förstår Flört

Nu skall tant Tuva-Inga-Lena rulla sitt nytvättade hår med spolar - Fot i munnnenSedan försöka sova med dessa tortyrredskap på sig under natten - som om inte värmen var nog - sen får vi se om jag får uppleva någon morgondag efter det. Ha ha! Sov gott nu go'vänner och kraam till er alla! :)

Brokenfether
0

#22 Då kör vi på det då…S.O.S-Healing….det borde väcka uppmärksamhet det namnet…haha….

#23 Det är bra när du kommer med förslag Soffe….sånt uppskattar vi här…*blink*

Soffe
0

Tack Vänner Glad Snälla ni är! Kramis på er!

Brokenfether
0

#24 Spolar? I ditt långa hår? Har du fått värmeslag eller? *S Och sova med dom ovanpå allt….ja,jag tror Tuvan har fått överhettning jag. Sov gott med ditt knölpaket på huvet så hörs vi senare idag…*L Tack o kramar för denna kväll…det har varit toppen.

#26 Sov gott du med Soffe och tack för dina tankar…hörs under dagen…natti natt kramar

april4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

S.O.S healing är ett perfekt namn på tråden. Jag är oxå med alla torsdagar, både skickar och tar gärna emot. Ja gmåste skriva en STOR komihåglapp på torsdag så jag inte glömmer. Flyttar hela torsdagen nämnligen. Ha en underbar lördag i vårt soliga land.

Tuva-Lena
0

Afraid #27 Jo, Tuvan har fått värmeslag, men hårtvätten gjorde att skallen blev avkyld. Bara det att det tar timmar för håret att torka, och då måste jag mota Olle i grind genom att lägga det på plats innan jag lägger mig - annars blir jag en risbuske innan morron.
Kanske var det "knölen" som fixade så att jag fick en kortare astralresa i natt också…

#28 Vi påminner dig i god tid april, och skulle du glömma så har du ju klart giltiga skäl - inga probelm. ;) Fast jag förstår att det skulle kännas lite trist, för det här var en häftig upplevelse samtidigt!

Hakar på aprils önskan till er om en underbar dag!

Kraam! :)

Tiia
0

Behöver ngn healing idag?

Tuva-Lena
0

#30 kanske vi skulle skicka en dos till Broken igen för riktigt bra mår du väl inte än Broken..?

Tiia
0

När ska vi skicka?

april4
0

Om någon skulle orka skicka till mig idag, skulle jag bli jätteglad, fast det inte är torsdag. Jag har jätteont i magen och i ryggen.

Tiia
0

#33 Oki,är du me,Tuvan?

april4
0

Tack #34

Tiia
0

#35Har du jätteont,så kan jag skicka till dig nu,så kan jag skicka till Broken efter det kanske

april4
0

#35. du får göra själv i vilken ordning du tar och vilket som passar dig bäst.

Tiia
0

oki,klar,april4,healade dig som vanligt och sen med pendel,såg ett pulserande rött hjärta och ett par gamla kvinnohänder på mina händerFörvånad

hoppas det hjälpte lite

Tiia
0

Vet inte om Broken behöver,vill inte ge utan tillstånd

april4
0

Vilka häftiga bilder du ser. Ryggvärken är helt borta, magen värker lite, men inte alls lika mycket som från början. Du är helt otrolig. Tusen tusen tack.Det är så skönt när det inte värker. Nu ska jag hoppa i duschen.

PS. Såg att jag har en begynnande propp i höger vrist., Får se hur den artar sig.DS

Tiia
0

Vad bra att det släppte lite,hoppas magvärken lättar efter en stund.Ibland kan det ta ett tag innan det ev. hjälper

Waara
0

Men, .. missat detta ju.. datan blir "eftersatt" i det vackra vädret, in o vänder ibland.
Ja! jag vill jättegärna vara med på det här!
//W

Brokenfether
0

Broken mår bättre igen. Jag har sovit sen kl 16.00 ända tills 20.30…var helt slut.

Hoppas du mår bättre nu april…så magontet oxå släppt. Vad skönt att vi har denna tråd så man får lindring. Underbart! Kramar om

Tiia
0

#43 Skönt att du mår bättre,annars är det bara att hojta till,vi är ju flera som healar härinne…alltid är det ngn online

Brokenfether
0

#44 Tack gumman…ja,jag hojtar till om det blir lika jobbigt som häromdagen…vill inte slösa på era magiska krafter. Skönt att April4 oxå fick bli hjälpt…ni är så goda människor…Kram

Tiia
0

nu måste jag sticka…hörs imorrn.kramis

april4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack allihop för era värmande ord. #43 Nu är magvärken oxå borta. Helt suveränt. Tack för att ni finns.