I have a dream..
Vad går du omkring och drömmer om? Vilken är din stora dröm som du skulle vilja förverkliga? Jag menar nu inte att vinna en miljon, eller fem, för att kunna förverkliga dig själv, utan vad drömmer du om utifrån dom förutsättningar du har idag? 
Jag drömmer om att kunna öppna en praktik i stan där jag kan ha en liten butik med hudvård/örtkosmetika, med produkter som jag framställt helt på egen hand. Skulle också vilja sälja egen keramik - som abbi gör. Bli riktigt duktig på att dreja och skapa vacker glasyr till ett unikt hantverk. Utveckla yogan så att jag kan vara instruktör möjlgtvis, och inlemma det i min verksamhet inom fysioterpi också.. I have a dream… och egentligen så är ju inget av det omöjligt, eller vad tror ni..?
..avis på dig abbi.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Just nu drömmer jag om att få flytta till ett litet hus med lagom stor trädgård. Vid närmare eftertanke skulle nog ett radhus med egen ingåg och uteplats var en bätter bostad för mig än att bo i hyreshus.
Ha ett litet torp ute i skogen med flera uthus.
I ett av uthusen skulle jag vilja ha en verkstad/ateljé med massor av olika material, drejskiva, brännungn, städ för järn och silversmide, stativ, sågar osv….
Och ev i ett av uthusen, ett behandlings/sinnesrum för typ massage, healing, meditation osv…
Och sen kanske ha lite bed and breakfast, ev litet fik.
Och ev lite djur som tex pullor…
Sen jobba LITE i den vanliga sektorn för en stadig inkomst till hyra och så…
Kunna spara lite pengar till typ resor och så….
Ja, det var väl de stora drömmarna…

Min dröm är att starta ett internetföretag som jag kan leva på så att jag kan försörja mig själv. Som det ser ut nu så kommer jag antagligen inte att klara ett vanligt jobb "ute i verkligheten", men ett eget företag som jag kan sköta de stunder jag orkar skulle passa perfekt… vet inte riktigt vad bara.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Har alltid drömt om en egen trädgård och den drömen har uppfyllt. Nu har jag en kolloniträdgård och jag är så stolt över den.
Min största dröm är att bli ekonomiskt oberoende.
Du är härlig du Inga-Lena…
I så fall har jag inga drömmar kvar ju ..men det har jag
Jag drömmer om en verkstad och butik vid medelhavet med massor av turister 9 månader om året.Boende i anslutning som jag har idag skulle stå på önskelistan.Drömmer om att få ställa ut i några storstäder i Sverige och utomlands.Att bli tillfrågad och inte själv jaga och tjata..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jag håller på å letar efter min dröm, typ.
Jag försöker komma underfund med vad jag hade för drömmar en gång i min ungdoms dagar.
Är det verkligen min dröm eller är det en konstruktion för att gör andra nöjda, för att det är det man ska drömma om?
Känner mig vilsen, förvirrad, behöver städa bland all gammal bråte, en dag ligger den kanske där, Min Dröm.
#7 Vad smart lanns! Det är ju faktiskt viktigt det du säger, att städa bort allt onödigt skräp och "låtsasdrömmar". Först ta reda på vem man är, och sedan fråga sig själv vad man verkligen vill.. Mitt i prick! 
#6 Skulle jag kunna få hyra in mig hos dig över vintern då? Jag kan massera din rygg t ex.. he he
En av mina hundratals idéer har faktiskt varit att jobba utomlands under vinterhalvåret, och massera/behandla onda ryggar. Tänk va häärligt! Rida ut i solnedgången, och temperarturen är så där lagomt lagom - i Spanien då förstås, för då kan jag träna på min espanol dessutom! Vilken dröm! 
jovisst drömma kan man men drömmar har också infriats. Just nu drömmer jag om att få kåken färdigrenoverad vilket händer om några år, trädgården likaså. Sedan drömmer jag om att få öppna bed&breakfast fast med inriktning som ett hälsohem i LCHFanda
Min största dröm är att få barn, vill gärna ha en stuga i skogen med stor tomt,där jag kan odla vad jag vill.Massor av djur,hästar,får ,grisar,höns, hundar, katter m.m
Sen skulle jag vilja ha en ateljé/verkstad med massor av möjligheter att måla,dreja,väva,pyssla m.m
Det är nog min största dröm
#11 Din dröm är min dröm oxå..*L Minus barn och + en man…*S Gött så slapp jag skriva själv..*S
#12 Vi skulle sitta ute i skogen och skvallra o pyssla Bybo,du o jag
#13 Det skulle vara nice :-)
#13 Ja,så roligt det hade varit…och Tuvan med oxå…tror ni vi fått gjort nått vettigt,jag menar så som vi brukar hålla på så …..
#15 Kollektivt dårskap, menar du.?
Vet du, att det är dårarna som för utvecklingen framåt. Och vi är ju inte sämre dårar än att vi kan bidra till en o annan ljus idé.. ;)
#16 HAHAHAHA…du är en vis pantertant du Tuvan och just nu tycker jag vi bara har ljusa ide´er…*S
Coolt det skulle vara att ha en gemensam arbetsplats…massa rum, med olika aktiviteter :-)
#18 Jaaa….ett riktigt önsketänkande detta…*L