Temadagar..?
Vad säger ni om vi skulle ha olika temadagar under veckan..? samtidigt som vi har ett tema för dagen, så kan vi tokprata som vanligt menar jag, men t ex om vi förutsätter att vi har Medarbetare med olika specialområden, så skulle varje medrbetare kunna ansvara för en egen dag. På det sättet håller vi igång sidan under hela veckan..
Om jag lägger ett förslag hur veckan skulle kunna se ut, och så får ni fylla på med flera förslag..? Okay?
- Måndag: Frågor kring alternativbehandlingar i allmänhet + allmänt prat
- Tisdag: Frågor kring onda ryggar, nackar, smärta i muskler leder m m + allmänt prat
- Onsdag: Släpp loss-kväll med tävlingar, musik, historier, videos + allmänt prat
- Torsdag: Healingkväll + allmänt prat
- Fredag: Hudvård, örtkosmetika, spabehandlingar m m + allmänt tokprat
- Lördag Släpp loss-kväll nr 2 då man får göra vad man vill på forumet
- Söndag: Kropp, själ och ande/yoga qi gong, andlighet + allmänt prat
Saknas det nånting..? Fyll på med mer om ni kommer på nåt, så försöker vi sammanställa kvällarna med fulla aktiviteter sedan! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Låter jättebra Tuvan. Som sagt det är bara att fylla på om man kommer på något mer…fast jag tycker du täckt upp det hela bra…Kramelur..
Det låter kul….är inte bara så insatt i alla ämnen,men kan ju läsa vad andra skriver….och kanske ställa frågor
#2 Du Tiia…det är verkligen inte jag heller,men det behöver man inte vara utan det är bara att fråga på och vara spontan i sin diskution….vi är vanliga Svenssons med en vanlig Svenssons funderingar..*S Blir så bra så…och jag hoppas att fler därute vill komma fram och prata med oss….*L
tycker det låter bra det där
Har inga tillägg att göra eftersom jag är nybörjare eller hur jag ska kalla mej. ligger i startgroparna för att hitta alternativa behandlingar. mycket frågor kommer jag att ställa…
#4 Va trevligt Ianns…*L Det ser vi fram emot…
Kuuul! En sak som jag glömde i hastigheten är nog örtmediciner, men den kan vi kanske lägga på lördagar då, eller onsdagar, vilket som..? ;)
#6 Vi tar allt som det passar och dyker upp…*L
Vi startar till veckan då med ett forum kring alternativa behandlingar på måndag. Kanske kan jag lägga in en artikel med lite info kring ämnet till att börja med.. mest för nya medlemmar som inte har varit med från scratch. ;) Sedan kan vi pladdra på som vanligt föstås.. 
idén är ju bra men lilla korseetten är ibland bortrest på fredagar så den dagen blir ju urdum för min del. men det kanske inte behöver vara så varje vecka eller?
#9 Vilken dag passar för dej? det går att ändra på dagarna se du..*L
går det det? *flina* då så, tisdagar i stort måste jag hålla mig hemma för då är butiken öppen så den dagen passar bättre. Och de gånger som jag är bortrest på en tisdag kan jag meddela.
#11 Toppen…då håller vi på det…*L
Hörde du det Tuvan….korseett på tisdagar….*visslar* 
Oki, då tar korseett tisdagarna så tar jag fridays istället! Suuuper blir det! :) Och sedan så lägger jag in örtmediciner på onsdagar, så tar vi släppa-loss-kvällen på lördag!
Skriver en artikel och lägger in på första sidan imorgon, söndag. Månadens bild kan vi lägga där ändå - när den är utsedd. 
#13 So i´t will be…