PM
"snyft" får inte fram mina inkommande PM. Ser att jag har flera nya, men när jag klickar på medd, så kommer bara dom gamla fram. Är det fler än jag som har det så fortfarande?
Samma problem för mig april. Det blinkar för fullt men jag kan inte se dom nya meddelandena! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag ser inte mina pm heller,bara gästboksinläggen…varit i flera dagar så,men det blir väl bättre efter hand
Samma problem för mig…och många andra på andra sajter. Vi får tålas tills det är fixat.

Jaaa, men gläds åt att ni fått pm vetja… här blinkas ingenting ;)
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
O mina PM verkar inte ens komma iväg :/
samma här hos mej,, Ser att där står en 1 men där finns ingen,, Och jag har rensat innna dom gjorde om här men nu har jag alla gamla pm kvar,, plus så har jag försökt rensa men dom finns kvar hela tiden.Hehe barnsjukdomar som sagt
Tina
Då är det kanske mitt PM Stina som du inte kan läsa, för jag har försökt skicka till dig!
Killarna har troligen fortfarande inte hunnit med att fixa det. Så alla har fortfarande problem med pm:en på ett eller annat sätt.
Deras prioritet ligger på att fixa så att segheten försvinner. Sen kommer dom fixa det andra.
Jag har 11 meddelanden,vissa är väl gästboksmeddelanden,dem ser jag,men inte pm:en
men här blinkas det inget heller,syns bara hur många det är
Jag är väl medveten om att gillarna har heltidsjobb och jobbar med dethär vid sidan om,att det kommer att ta tid.men lite roligt är det ju.Nu får man lära sig tålamod,det är nåt jag i alla fall jobbar på,med varierande resultat då
Ja, vi måste ha tålamod………..och jag som är så dålig på det.
Försökte även komma in på "Sluta röka tråden"………det gick inte heller. Nu får ni tjejer heja på mig och Tiia , för vi går mot ett rökfritt liv. Den 17/8 är det rökstopp. Peppa oss gärna om ni vill. hade tänkt och skriva detta inlägg i Sluta röka tråden, men tyvärr.