Kvällens healing..
Ikväll skickar vi healing till bybo, som har det lite jobbigt psykiskt, med svåra beslut som skall fattas, och hennes onda mage. Ni kan läsa mer under tråden "Healing torsdag 7 augusti". Bybo heter Pia, och vi kraftsamlar kl 20.00 alltså. :)
Skall bli jättespännande nu när vi är så många som hjälps åt! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Som ni vet är jag själv inte i balans, så jag skickar ingen healing :/
Du kan ta igen dig idag Soffe! ;) Det är inget tvång och känner man att man inte är i form så är det bättre att hoppa över.
Jag får ta igen mig *L* Jag tar hand om mig själv nu *L*
Har läst och har noterat! Bybosan är vårt offer ikväll…*L
#6 ASG…du får annars skicka henne ett sms…hahaha
Bybo får gärna mina varma tankar. Gör så gott jag kan.
Var rädda om varandra
#6 Får skriva svar på ditt pm här Broken, för jag kommer inte åt att läsa eller skriva svar på ditt sista.. 
Du gör på samma sätt, alltså klicka på Artiklar och sedan skriver du som vanligt. När du skall välja var du skall placera artikeln så använder du bläddringsmenyn, där det står "Normal", och jag tror att vi väljer det alternativet eftersom jag vill informera medlemmar om vårt nya iFokus, och tycker att det är viktigare just nu. Därför får den artikeln ligga kvar längst upp. Senare kan vi lägga in månadens bild på Huvudmenyn istället. Då kommer alltså Månadens-bild-artikeln hamna under huvudartikeln längst upp. Sedan får vi se hur bilden passar in där, vi kanske kan infoga den i huvud artikeln istället och göra en hänvisning/länk till Tiias text. men börja där så länge så kan jag gå in och fixa till det med bilderna sedan. 
#8 Tack Tuvis…ska se om jag får till det…*L Kram
Det får du säkert - du brukar kunna lösa det mesta du ställs inför. 
Tuvan!!! Jag ska väl först å främst gå in på "administration" ??? Men där inne får jag problem…det står lägg till artikelgrupp…är jag fel ute??
Jag har noterat detta,,, bybo är vårt offer i kväll…
Ses senare i kväll//kram Tina
Ja, då är du fel ute - momento!
På samma rad som "Administration" , fast den första rubriken, det står ARTIKLAR, där skall du klicka, sedan kommer du rätt direkt! Ha ha! :)
Kramis och välkommen Tina! 
Provar igen….*S Tack!
Offer? Jag som trodde att man var patient här 
Jag har oxå noterat att det är Bybo som vi hjälper ikväll.
Heeeej Offret här!! *ler*
Har legat hela dagen…huvudvärk och annat :-/
Men jisses, vad ni är goa som skickar till mig!! Kraaaam….
Kl: 20 alltså??
#19. Kl 20.00 smäller det.
#20 Behöver jag bli orolig månne? hahaha…
#1, #3, #17 - Om du vill Soffe så kan jag skicka healing till dig klockan 8, samtidigt som tjejerna skickar till Bybo… Jag är van att skicka till många samtidigt, som vi gör på ett annat forum jag är med i - så det blir inga problem för mig :-)
Du bestämmer!
Kram Rickard

#19 Ta missetassarna i famnen och gör dig redo 20.00 och jag hoppas så att det kommer att göra dig gott på alla sätt.
Kramisar till dig
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#23 Tack söta Clarri :-) Kramar tillbaka!!
#24 Härligt bybo! vem var det som hittade dig? Broken kanske som har en fot med både här o där? :) Håll i dig nu vännen, för ikväll blir det dunderhealing - bäst att spänna fast sig!
Det är såå roligt att vi blir så många ikväll - jättefint av er att ställa upp! Storkram från Inga-Lena! :)
nedräkning påbörjar 70 minuter kvar
Vintersaga: Jag har skickat PM till dig, men skriver här ändå att du får gärna sända healing till mig oxå :) Tack!
#27 - Det ska bli Soffe - och du har fått svar nu 
Kram Rickard
#28 Tack så mkt :) Kram
Ok,Bybo…jag har laddat mig.Mina fingrar kliar…klockan 20.00
Är på plats. Ska ta mig ett bloss innan 20.00, kommer tbx.
Undrar hur länge ska vi hålla på?
Nu är jag här. Lyssnar på Tuvans härliga musik Enya.
#32 ca 10 min gjorde jag förra gången
Tack då vet jag..
Är det i denna tråden vi berättar om hur vi upplevde healingen?
Självklart är jag med och skickar 
#36 - Antar det…
Soffe, du får gärna skicka ett pm och berätta hur du upplevde din healing - koppla av nu så åker vi 
Hallååå! :) Just nu lyssnar jag på cosmica..denna underbara röst, och den passar så bra för ändamålet. Fem minuter kvar nu…pirrar lite i magen.. ;)
Byfo, ok. Jag hjälper till, ljusen tända o nagchampa rökelsen brinner.. nu kör vi då alles/Kram
#36 Ja april, vi kan använda den här tråden till det ;)
#37 Välkommen in i gänget Hellas! Kul att du är med! :)
#38 Jättesnällt av dig Vintersaga att ta hand om vår lilla Soffe! ;)
#38 Jaadå det ska jag göra :) Tack igen! Kram
Vilka häftiga bilder jag såg. Mina händer kändes brännheta. Såg ett svart hål som såg lite ut som en virvel eller en tarm. Bred upptill oc h sen smalnade den av. Såg ett nät typ fiskenät fast med jättestora hål och den sögs in i tarmen. Sen började det svarta hålet eller virveln bli ljusare och ljusare. Färgerna var först mörklila för att sen blir ljusare lila mer och mer. Färgerna kom pulserande ut från hålet. I början som kaskader och till slut som mjuka fina former. Till slut kom alla regnbågens färger.
Nu är jag klar! Ikväll var det fanatsiskt. Jag hade musik av cosmica på, och sedan föreställde jag mig det vita ljuet från universum som sänker sig sakta över bybo. Ser också en ängel som kommer fram och lägger sina händer på huvudet, och sedan på henns onda mage. Jag röööös hela tiden och hade nära till gråten. Det är ju en sån fanatsisk känsla när man är flera stycken som delar på healingen! tack alla goa vänner för en härligr, underbar stund! Kramar till er alla! :)
#43.. jag blev oxå brännhet i ansiktet.. som igår, vilken upplevelse du verkar haft,häftigt! Jag fick känslor jag pm:ar Byfo om först… Kram på er!//W
Vad häftigt ,april.
Jag hade lite svårt med koncentrationen denna gång….höll på i 20 min,men,Pia,har du ont på vänster sida om magen,i grovtarmen?
Såg att du dansade på en äng,med vita kläder och jätteglad.Sen såg jag en brun nalle med blåvita kläder,som typ sjömansskjorta
hoppas du mår bättre ..
Jag är helt slut nu.. Jag var tvungen att lägga mig när jag skulle ge healing,, det snurrade för fullt. Och mina händer och var brännheta. Vilken upplevelse,,
Jag såg en röd ros som öppande sig för fullt och den lades på bybos mage,, Jag såg henne när hon låg och såg händer som healade hela hennes kropp från tårna till huvudet.
#46 det var verkligen häftigt med all denna färgprakt. Har aldrig sett nåt liknande förut. Hoppas hon mår bättre. Det kändes som att min healing gick till magen.
#47, jag glömde ju berätta att jag oxå såg en ros, en nästan utslagen ljusröd ros.
Jag känner mig fortfarande gråtfärdig.. Vilka fina mnniskor ni är, och tänk att jag har turen att få lära känna er! 
Varför blir ni brännheta om händerna och inte jag? Så mkt brukar jag inte uppleva o så starkt när jag håller på med healing :/ Tycker jag är konstigt eftersom jag är en så öppen o känslig person :/
#48 Kände också att min healing koncentrerades mest till magen
Tack desamma Tuvan
Ja koncentrerade mig också till magen. Såg änglahanden som strök runt runt över magen, och ett ljusblått sken spred sig över buken. Efter det så sken hela bybo upp av ett vitt sken! Otroligt häftigt!
*51 Jag vet inte soffe.. Jag har inte gett healing på distans innan.
Det måste ha varit en häftig upplevelse, Tuvan
#55 Men nu har du gjort det ;)
#51Du skall inte jämföra dig med hur andra känner Soffe, det finns inget rätt eller fel i healing. Alla har sina personliga upplevelser av att ge healing. :) Hur du än känner så är det rätt, det är tanken som räknas. Kram till dig vännen! ;)
#54 Visst är det häftigt.När man blir sådär gråtfärdig känner man riktigt kärleken,eller hur?
#56 Ja, och det var då som tårarna kom.. 

Hmm.. Det är väl så att man är öppen medialt då oxå, vilket säkert gör att man ser för att uppleva.. Jag tror ju inte att det kommer av sig själv utan att man vill det.. Men jag vet inte.. Jag har ändå hållt på med healing ett par år, men inte upplever jag det så..
Nu mina vänner, dags och säga natti igen från mig. Äntligen fredag i morron. Hoppas innerligt att Bybo har fått lindring.
*54 Ja händer såg jag också som gled sakta över kroppen. Så nog var det ängla händer. . Värmen i min kropp började redan klockan halv 8.. Händerna stack så väldans mycket.. Hela kroppen var helt varm på mej,, jag var tvungen att lägga mig ner för att kunna fortsätta annars hade jag svimmat,,, TRor nog jag ockdå fick lite healing…
Vilken upplevelse detta var.. helt otroligt,
#59 Ja verkligen, och inte bara kärleken till bybo utan till alla som sitter där samtidigt som jag sitter här. Det blir en sån gemenskap som inte går att sätta ord på.
;)
#61 Jag upplever det olika från gång till gång,iblandblir jag brännhet om händerna,ibland iskall.Idag kände jag att det gjorde gjorde ont på vänster sida av magen och den svullnade upp ett tag.
Hur du än upplever healingen,Soffe, så är det rätt för dig.
*54 Ja händer såg jag också som gled sakta över kroppen. Så nog var det ängla händer. . Värmen i min kropp började redan klockan halv 8.. Händerna stack så väldans mycket.. Hela kroppen var helt varm på mej,, jag var tvungen att lägga mig ner för att kunna fortsätta annars hade jag svimmat,,, TRor nog jag ockdå fick lite healing…
Vilken upplevelse detta var.. helt otroligt,
#63 Verkar som du hade änglabesök redan en halvtimme innan Tina! ;) Vilka upplevelser du får! Jag tycker också att jag bir healad, för jag känner mig så upprymd efteråt. En härlig känsla!
#62 Go'nattis april! Ja, vi får hoppas att hon känner sig starkare nu. ;) Sov gott vännen! ;)
Vilka häftiga upplevelser ni fick.Jag känner mig riktigt glad efter healingen.Alla dessa härliga energier
#62 Aprillus,natti,natti
Datorn hänger upp sig ser jag.. tre inlägg …Inte min mening alls
#67 Eftersom du är kanalen för energin så går den ju igenom dig och du får healing samtidigt :) Sen kan säkert ens guider eller änglar förstärka healingen ibland när det är nöd för det..
Det blev dubbelt igen,vi är väl många som skriver nu kanske…
*62 natti april
*67 Jo nog fick jag besök här… jag bad om hjälp eftersom jag inte gjort detta innan,, Och jag tror att dom kom för nära mig. kanske därför som jag blev så yr,, Fick be dom backa lite.
Men jag såg en dam också sitta sidan om bybo.. får höra om hon känner igen damen
*68 Ja jag känner mig ocks glad..
tror jag ska skicka healing till min mamma och min syster,, dom har rätt mycket värk..
Dina inlägg tål att upprepas så det gör inget Tina! :)
Tiia, Fia! Tack för dina härliga energier! Jag känner mig jätteglad, som ag har tagit nåt starkt men det har jag ju inte.. Ha ha!
#51 m.fl. - Jag säger som de andra Soffe - jämför inte dina egna upplevelser med andra.
Under de elva år jag hållit på med healing har jag aldrig ens varit i närheten av de upplevelser som de här har haft - men det har inte betytt att healingen skulle vara svag hos mig!
Istället har jag fått små bekräftelser på att healingen fungerar - som att någon som inte hade en aning om det fick sin huvudvärk botad genom ett brev laddat med healing (på distans). Såna "bevis" har varit det som hjälpt mig förstå att jag också kan.
Så idag när jag håller på med healing letar jag inte efter dessa upplevelser - jag bara blir "ett" med healingen så långt jag är kapabel till det just då :-)
Kram Rickard
#74 Tack! Det var bra skrivet
Jag förstår och jag behöver inte känna mig utanför iaf..
*75 nä det behöver du inte soffe.. Du är duktig på healing för det vet jag.
Kramis tna
#76 Tack Tina :) Kramis
Ska vi köra på madre tierra allihop,vid nästa healing?
*78 den körde jag under healingen cosmica en helt underbar cd
Tack alla goa sötingar!! :-) kl 19.45 lade jag mig på sängen.
Kryllade på mitt huvud, en stund smärtade det på vänster sida av huvudet/pannan. Kändes mycket behagligt och lugnt…SÅ jag SOMNADE så klart..*S*
Fick inga direkta bilder själv. Ser nog mer då jag själv sänder…
Tack än en gång fina människor :-) Kraaaaam
P.S Tiia, ja dset är på min västra sida av buken jag haft mest problem. Det var bla den biten (30 cm) dem opererade bort….
Sent omsider, tack så mycket för att jag fick dela detta med er, jag kände direkt en otrolig energi som kom till mig direkt när jag såg detta inlägg så det var ju egentligen ett måste att delta.
Jag är ju snabb och intensiv i min Healing så jag var klar straxt före 20.15 men det är. som alltid en otrolig kick.
Upplevelserna jag fick var inte i närheten av era berättelser men jag skickar PM direkt till Bybo.
Kram och än en gång tack!
#80 hoppas det släppte,eller släpper ,det onda i maggen och huvudet.kramis
Imorrn tror jag att du känner av det bättre,herregud va kul när vi är flera som skickar
Kan berätta att jag blivit rysligt kissenödig *skratt* Ska väl rensas kanske?
#75 - Ingen behöver känna sig utanför bara för att vi känner olika när vi förmedlar healing - vi har våra upplevelser och det är ingen som kan ta dem ifrån en!
Den bästa upplevelserna tycker jag dock är när vi ser att det vi har förmedlat också har gett effekt - då har vi "bevisen" vi behöver när vi tvivlar på vår förmåga.
Idag tvivlar jag inte själv trots bristen på upplevelser - men det har funnits tider då jag gjort det och då var det "känsligt" att vara annorlunda…
Så fortsätt med healingen - den kommer att bli precis så bra som du vill :-)
Kram Rickard
Här kommer en slokörad Broken….
Fick köket fullt av ungdomar precis lagom till healingen så inte kunde jag få något lugn till healing inte. Det skrattas och stojas,så Bybosan…jag ska skicka min healing till dej ikväll när jag går till sängs….*L Vilka härliga upplevelser ni fått ikväll…väldigt intressant att få läsa om dom.
Kramen…
Förlåt go vänner - telefonen *morr*
Jag tycker det är en bra idé Tiia, att vi lyssnar till cosmica, jag bara älskar den där låten! :)
Låter härligt det där bybo! och att du somnade var kanske en naturlig reaktion på hur du kände dig - lite sliten så där..;) Hoppas nu att du skall känna dig stark imorgon! Kramis till dig! ;) Ja, visst är den fiiin Tina! Madre, madre tierra…
Puss på näsan! :)
#84 Okej.. Jag förstår :) Jag får lära mig uppskatta min healing mer för vad den är, men helt klart gillar jag den :)
#75 Soffe,jag kan bara prata för mig själv,men det är inte alltid jag upplever saker,ibland gör jag det,ibland inte,du ska inte känna dig utanför,vi är alla unika.Varje persons healing är unik.
#88 Jag förstår.. Är väl jag som överreagerar
Men innerst inne vet jag att jag är en duktig healer, bara det att jag sällan känner det så, mest när jag fått bra feedback..