Rimsaga, helt utan logik!!!
Sagan om Ben - skelettet
Ben var ihopsatt med armbenet men ville egentligen se hela bakbenet i blixtskenet från sin kamera. Tyvärr slog han i bordsbenet framför brasskenet så det slog honom på bröstbenet. Han kavlade då upp byxbenet, hälften av båtbenet ända upp till bäckenet, allt framför eldskenet.
Frambenet lade han i närheten av höftbenet, lite lägre än kindbenet och lite över käkbenet, i andra rummet syntes lampskenet skimra svagt…
I ljusskenet som blev lyktskenet tittade han på lårbenet i månskenet. Norrskenet lyste så vackert på näsbenet, pannbenet och revbenet. Ryggbenet var däremot dolt av sidenet. Sittbenet hörde ihop med skallbenet där egentligen skenbenet var väsentligt!
Smalbenet däremot hade han slängt ut i solskenet!!!!
*asg*
PS. Jag har så kul med ord, så den här var jag bara tvungen att dela med mig av!!! Fantasin flödar på just nu!!!
Kram på er!!
Många Goa Kramar
Annisangel
.. men den var kul, vilken rimmerska du är! *S*
#1 Hihi, tack så mycket!! 
Många Goa Kramar
Annisangel
#2 ASG…ja den va riktigt rolig…duktig du är Annis…
#3 Tusen tack Broken!!! 
Många Goa Kramar
Annisangel
Otroligt! Var får du allting ifrån!!??
Att rimma då, är väl bara a piece of cake för en sån ordbajsare!
Ha ha!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Underbar, älskar den direkt
#5 Hehe, vet inte alls, jag har alltid haft fantasi och sånt som inte går ihop, det älskar jag just för att det är så knas =) 
#6 Åh, tack =) 
Många Goa Kramar
Annisangel
En härlig gåva du har fått Annisangel! Jag har ganska lätt för att rimma och skriva saker, men det där var en nivå högre än den jag befinner mig på.. helt suveränt roligt!
Nu fick jag en idé…! Kolla nya inlägg.. ;)
Ja,detta var något ut över det vanlig får jag säga…haha
Jag älskar ordbajseri, tack så mycket :)
Dret enda jag kan komma på är:
Jag såg och såg och vart jag såg , så såg jag såg på såg! Var visst Lubbe Nordström som gjorde en ramsa om Ådalen - där jag bor. 
#11 JAAA, den har jag glömt!!! Den är riktigt rolig!! Man får tänka vilken såg det är!! Såg med ögonen eller såg med trä…
Ett är säkert, den som såg han såg en såg i vedboden…. eh, förlåt Ådalen var det ju!!
*s*
Många Goa Kramar
Annisangel