Inkorgen
Alltså mina meddelanden försvinner ju! Varför finns dem inte kvar? Jag har haft en del äldre som jag velat ha kvar, men nu försvinner meddelande efterhand.. Om jag skriver ett nu, så försvinner det om några dagar.. FY va taskigt!
Jasså? Har inte märkt av något sånt i min inkorg…
Nä jag vet inte.. På skickat står det sida 1 av 14, kanske dem finns där då.. Vet inte hur jag kommer fram på de andra sidorna :/
#2 Du klickar bara på "Farmåt" eller "Bakåt" så kommer du åt de andra pm:n du fått. jag har inte heller märkt nåt med pm:n utan alla ligger kvar..? 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Soffe fråga en grej. Dom som du säger försvinner är det såna som har blivit besvarade. För nåt jag märkt i den här nya att (ja hur sjutton ska jag förklara).
Jag har skrivit fram och tillbaka med en. Jag har skickat 3 pm och den har skickat 2 till mig. Men i min pm box så finns det bara två kvar. Ett med min Avatar (i inkorgen) och ett med dennes Avatar (i skickat). Men alla pm som gott fram och tillbaka finns kvar i dem två. Så det verkar som det här nya så att säga rensar bort dubletter.
Så det är möjligt att dom inte är borta utan bara ändrats.
Inga-Lena det verkar som inte alla har dom där länkarna framåt/bakåt jag har i min skickat där står det sid 1 av 2 men jag har inte så många pm att det är fullt. Så på min är det troligen bara nån skrivfelsbugg. Men catarinaj inne på ön verkar ha massa pm men inte heller hon verkar ha nån framåt/bakåt. Hon har skrivit både inne på ön och inne på support.
Jag har några nya pm jag inte läst,men inte kommer åt .Jag har ingen framåt/bakåt knapp heller,har 4 sidor,men kommer bara in på första
Vart finns den knappen framåt o bakåt? Hmm.. Får kolla igen..
#6 om du går in på inkorg, och rulla ner, så längst ner på vä sida står det =)
Jag kan fortfarande inte svara på meddelanden som jag får. Det kommer inte upp en ruta som det står "skicka" på. Hur är det hos er, kan ni svara på meddelanden?
Nej det står bara sida 1 av 14, inget mer :/ Finns inget där man kan bläddra :/

Jag kan svara…. endera scrollar jag ner till rutan under och sedan bara på skicka meddelande eller så finns det en sdåan rubrik som heter svara… kolla runt lite på sidan.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#9 Hm, märkligt, har du kollat inne på support, om dom kan hjälpa
Nä jag får nog göra det..
Som jag skrev igår så har inte alla den där länken där det står framåt på. Jag har den inte. Sen en tjej som heter catarinaj inne på ön har det heller inte. Hon har lagt en skärmdump inne på support.
När det gäller skicka knappen så är det olika hos olika personer varför den inte finns. En del har råkat få dubbelt radavstånd istället för enkelt. Och om det är det så ändrar man det i inställningar. Ändra text och utseende. Sen kan man få vänta en stund innan den ändringen kickar in och det är väl för att servarna ska synka sig.
För andra räcker det med att högerklicka på meddelande och öppna i eget fönster så att det blir ett stort fönster istället för ett popup.
För andra kan det räcka med att ändra storleken på fönstret endera genom att ändra nere på förstoringsglaset längst nere till höger till annan % siffra. Andra kan få hålla ner ctrl och scrolla försiktigt med mushjulet. % finns inte i IE6 utan det finns från och med IE7. Går även att prova med att trycka ctrl och sen endera - eller +
Andra får inte nåt av det att funka och det verkar då bero på att man har IE6 eller äldre och/eller äldre version av den webläsare man har.
Så de här med pm-boxen finns många olika varianter. Enda gemensamma är att många har problem.

Hm, då har man väl klarat sig lyckligt undan problem då :)
Å jag som vill komma åt mina gamla meddelanden!!! 

De finns säkert där… jag hade istället fått tillbaka alla de gamla jag raderat, så de finns säkert i tryggt förvar. Men hör efter inne på supporten så fixar de säkert problemet åt dig.
Jag har skrivit där, så jag hoppas på svar :)
Fick som svar att det verkar som fler har problem med det och det ska väl komma en lösning för det snart..
Har också skrivit där,för jag har ingen framåt/bakåt knapp
Om ni kikar i mitt inlägg #13 så ser ni en länk till en sida inne på support. Där finns ett förslag hur man kan komma åt dom andra sidorna. Om det funkar vet jag inte för jag har inte provat.
#20 Har kollat ,men det funkar inte.Väntar på att dom fixar det,det var många som hade så,enligt #18
Ok, som jag sa så har jag inte provat för jag ser ju alla mina pm även om det står sid 1 av 2 i min.
Vi får hoppas att dem kan ordna det snart!