Rim - Till Farbror Bran!! =)
Jag har inte farhågor när jag ställer mina frågor till Farbror Bran. Då kan det gärna bli flodvågor av frågor på dina förmågor, kanske till och med fredsfrågor som kan vara svåra att svara på…
Nä, vi börjar med grundfrågor i jaktfrågor och framemot jul tar vi knäckfrågor och kostfrågor i enorma gaslågor som kan funderas över…
Vi kommer att dela upp det i gränsfrågor så du inte behöver finna en massa chockfrågor i ditt PM! Det där med jävsfrågor struntar vi i tycker jag för annars får du bara frostvågor längs ryggen som isar så illa…
Det är inte meningen att du ska få magplågor för att folk ställer motfrågor.
Nä, LJUSVÅGOR ska det vara som vi sänder till dig för att du ställer upp och lyssnar på våra småfrågor!
Håll dig ifrån valfrågor, tullfrågor, modevågor och telefrågor så går det fina fisken ska du se!!!
Kram på dig och tack än en gång
!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Jättefint kåseri Annisangel, som säkert kommer att göra "Farbror Bran" väldigt glad! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#1 Vad bra, tack Inga-Lena
!!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Ja,han kommer nog att tänka på dej med ett stort smile…*S Duktig du e..kramar
#3 Kramar till dig också broken!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Rart.. så rart :) Så fin uppskattning till BD :) *
/go o duktig rimmerska du e Annis/
Kram//W
Du är duktig på rim!!!

Jätte bra
Tack alla sötnosar!!!

Många Goa Kramar
Annisangel

Tackar mjukast och bockar…denna tråd mig väldigt lockar, fast trötter jag e, med huvet på sne' och kroppen så slak som urvirdna sockar…min bardiska ådra den skria, av lust när jag läste din kria…jag skaldar på rim och ej på reson, med hjärna som lim det blir ej fason….fast formen är fast i likaljudens ton!
Kram!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
#9 Nej…så bra du kan rimma BD…
Ni 2 är ju jätteduktiga på detta….*L
#9 WOW!!!! *klappar händerna*
Ett rim ska ju med ett rim besvaras…
Tack BD och en stooor kram på dig!
Många Goa Kramar
Annisangel