Fråga om sjukvård/friskvård
Nu kan ni som vill också ställa frågor kring sjukvård och friskvård här på sajten! En gammal vän till mig har blivit medlem, och eftersom hon har lång erfarenhet inom skjukvården så passa på att ställa frågor till henne!
Hennes nick är stintan56, och vad passar väl bättre än att peppra henne om frågor kring sjukdomssymptom och mediciner, eller vad än i kan ha på hjärtat kring hälsofrågor?
Välkommen hit stintan56! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
är det ur sköterske eller läkarperspektiv som hon kommer att svara?
#1 Skulle tro att det är ur "erfarenhetsperspektiv" hon svarar..
och jag menar angående sjukdomssymtom om det är generellt eller om man kan ställa vilka frågor som helst men det kanske stintan kan svara på själv hur avancerade vi får vara i våra frågor
tjoho stintan!!
#3 Ja, jag tror det korseett, det var däför som jag inte kunde ge ett rakt svar. Hon har många års erfarenhet av både sjukvård och friskvård, och det är ur hennes erfarenhet som hon har skapat sig en väldig kunskapsbank. 
Är det i den här tråden vi ställer frågorna?
Ja, tills vidare i alla fall. Nu fick jag precis ett mail ifrån henne där hon berättar att hon inte kan logga in på sajten, det klatrar varje gång hon försöker, och jag har själv haft problem med att komma in ikväll. Vi får hoppas att det går bättre sedan! ;)
Hej hopp! Nu fungerar det med mitt inlogg :-)
Vad glad jag blev! Hoppas jag nu kan svara på era
funderingar. Har arbetat inom de flesta områdena som undersköterska när det gäller sjukvård och kört en
form av friskvård på sidan om så kunskapen är
hyfsat bred.
Välkommen med lite "lagoma" frågor gott folk. *ler*
tack stintan för det är bra att veta var ribban ska läggas ;) välkommen hit för den delen!
Tack, tack! Nu är bara problemet med hur jag får in min bild här på inläggssidan. På min personliga sida ligger den så fint så….. men här då???
Vi hörs här på sidan imorgon igen. Ska vara lite social med maken innan jag går och knoppar :-) Natti!
Välkommen,Stintan!
#9 Hääärligt stintan min, att det fungerar nu. Har själv haft problem med sajten ikväll som varit jättetrög. Men vi tar nya tag imorrn! 
Den bild du lägger in här kallas för "avatar". Tror att det skall finnas ett ställe på "personliga inställningar, eller kanske det heter "personlig sida" numera, där du kan lägga in den. Hör av dig annars så hjälper vi dig! Kramizar! ;)
Välkommen stintan…*L Kram /Broken
Tack för era hälsningar! Finns här en liten stund nu bara så jag ser om det är någonting ni vill fråga om.
Inga-Lena> Jag har lagt in min Avatar på den personliga sidan. Tror den syns för alla men förstår inte att den inte kommer in här oxå. Knepigt …..
Många intressanta trådar ni har. Hoppas jag kan vara med lite då och då. Åker bort fre-sönd natt. Så då finns jag inte tillgänglig. Men hoppas vi träffas här efter det. Kramar till er alla /stintan.