Healing på torsdag
Du som känner dig i behov av att få healing kan alltså skriva upp dig i den här tråden. Från och med den här veckan så samarbetar vi med healing.ifokus, så du som inte blir uttagen till healing här på alternativbehandlingar kan alltså surfa vidare till healing, så tar Maria och Co hand om dig där! 
Väl mött på torsdag kl 20,00!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
oki jag behöver för mina äggstockar och hormoner eftersom jag har blött hela sommaren och har cystor och jäkligt ont emellanåt. de pratar på endometrios.
jag är med och skickar healing på torsdag,,
Kramis Tina
#2 Du är en ängel - som vanligt Tina.. ;)
Jag är också med och sänder, om inget oförutsätt händer…
Pöss till bybo-stumpan också! 
#5 *skratt* Tack. pösselipöss!!
Är oxå med och healar på torsdagkväll…
Bybo…du är efterlängtad….*pöss* i mittbenan…
Nu måste jag in till stan igen - usch!! Men skall hämta hem bilen som har varit hos farbror bildoktorn… Tittar in på eftermiddan! ha en härlig dag allihop! Kramis! 
Dito Tuvis…kör ordentligt nu…
Kram

Jag är med och ger oxå om allt fungerar med hem o familj 
Jag hoppar över denna kväll. Är fööör trött och då kan jag inte koncentrera mig. Önskar er alla andra lycka till med healingen.
Menar torsdag förstås. Det är mina antiröktabletter som gör mig extremt trött, orkar knappt hålla mig vaken, skitjobbigt.
Ni som är lite osäkra, vore bra om ni kan bestämma till på torsdag eftermiddag då, för jag lägger in er alla i en låst tråd.
#9 Jag körde ordentligt Broken, det gör jag alltid, men gissa om det var en känsla att få stampa "pelle i botten" nu när jag fick tillbaka min egen bil, den med lite krut i… underbaaaart! 
#13 Pelle…eehh…hahahaha…det namnet har vi här nere för något helt annat…
men det va ju skönt för dej att få "stampa" på han…*GS
På vem då Broken..?
Pelle, vem är han nere i Skåne…?
Jag tror att jag hoppar över imorrn,dels för att min energi är nästan slut,mycket pga antiröktabletterna(Champix) man blir så jättetrött av dem…sen har jag en del jobb att ta itu med imorrn,så sorry,nästa gång försöker jag vara med.
Nej,usch vilket dåligt samvete jag fick
#15 Pelle=mannens sk stolthet…finns fler namn men Pelle är ett av dom…
April och Tiia…klart vi förstår att era krafter inte räcker till just nu,så ha inget dåligt samvete…tvärtom…ni är jätteduktiga som kämpar mot rökningen. Vi andra tar hand om healingen på torsdagkväll….Kramar…
#16 Vad tråkigt Tiia! Men jag förstår hur det känns så det fixar sig ändå. Men vi kommer att sakna dig och april, ni är ju liksom självskrivna i vårt "team".. 
så hur blir det här idag? om jag är den som får så kan jag ju inte ge mer än HTAlistan på healing då, annars är jag med och ger till den som får.
#19 Du är på hugget tidigt du korseett…*L Vad jag ser är det du som ska få healing ikväll kl 20.00. Kram

Jag får troligen hem min man ikväll, om inte, så är jag med och sänder. Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#20 ja vissa går och lägger sig på kvällen…*asg*
#21 Du är välkommen om du kan…det vet du vännen..*L
#22 Får väl börja att sluta sitta här så sent…men det är svårt….snart ska jag ut i arbetslivet så då har jag inget val….då blir det tidig titt här på morronen..*L
Tack snälla Tuvan oc h Broken för det. Veckan efter ska ja gförsöka vara med. Önskar er alla en lyckad healing. kramar om er.
Jag är med idag,är redan startklar hihi
Tittar på Vänner…det slutar kl 20…sen rätt in i sovrummet för healing….troligtvis med ett smile klistrat i fejset…Vänner är skitroliga…*S VI hörs i efter tråden..
#26 Sedan ska jag skicka en avläsning till dig söstra mi! Inte lätt den här gången eftersom jag känner dig ganska så väl vid det här laget - men jag försöker! ;)
#27 Låssas som att du inte vet vem jag är över huvudtaget….ta det med ro…*L Spännande ska det dock bli….vad du kommer fram till..hehehe..Kramar
#28 Men jag kan inte gärna skriva att; och så har du väldigt mycket humor också, eller att du är skogsmänniska…försöker att undvika sånt som har kommit fram här..
#29 Å andra sidan kan du visst skriva det med…då får du det mer sammanhängande…lättare för dig kanske så slipper du sortera…jag vet ju att du vet att jag vet att du vet vad jag vet att du vet att jag vet! Fattar du?
Häftigt,hur tycker du att det går med kursen,Tuvan?
Skulle också vilja ,men ekonomiskt blir det inte av än,kanske senare
Ber så mycket om ursäkt. +Jag sov då det var dags att ge healing :-/
hihi det gör inget bybo, sömnen var díg väl unt
Bybo lilla…man somnar när man är i behov av sömn…och det ska du inte be om ursäkt för…*L Vi är så tacksamma för att du vill vara med och det kommer många gånger till vännen…Kramar om…