Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 2996 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 22/8

God middag på er allihop!

Saknar en dags tråd som vi kan hälsa varandra Godmorgon i och berätta om vad som händer i vår dag. Flera sajter har dessa Godmorgon trådar och det är så roligt att läsa dom…blir som en dagstidning nästan…*S

Jag kommer att skriva en ny "Dagens Pratbubbla" varje morgon och ser fram emot att få dela er vardag i dessa.

Vaknade av hundskall denna morgon….och det var tidigt…struntade i det för jag var så trött. Sonen hade gått upp och kollat och han berätta senare att det hade suttit ett gäng fulla killar på MIN bil! Han hade sagt åt dom att flytta sina bakdelar och det hade dom tydligen gjort….tur inte jag såg det för jag hade fått attacker!

Det är en osäker himmel som syns idag…regna eller inte? Solen finns oxå med i bilden….och det tackar jag för. Dagen kommer att innehålla fräsning av mina träslantar jag ska ha med till Häxträffen i småland den 30/8 som vi ska göra vänskapstrummor av. Lillpojken ska tillbringa helgen hos mig och det ska  bli mysigt.

Jag önskar er alla en fin dag i harmoni…/Brokenfether

Hoppfull
0

Hallihallo!

Själv vacklade jag upp ur sängen i morse halvt medvetslös… gud sig förbarme för oss kvällsmänniskor som är mer döda än levande i detta morgonfanatiska samhälle som piskar upp oss om morgnarna… :)

Annars är det ganska bra idag, jag har yogat och mediterat och städat toaletten… balans på grejorna måste vi ha ;)

Ikväll är vi hör och häpna bortbjudna… det ska bli underbart! tyvärr fick vi ingen hundvakt så en av oss måste köra när vi sett fram emot god mat och gott vin… men men, det funkar ju det med!

Hoppas att ni alla får en fin eftermiddag och en mysig fredagkväll!

Kramkram från hoppan!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Vilken bra tråd! Jag känner mig lite lättare o gladare idag, är nog tack vare all healing jag fick igår :)

Hoppfull
0

Härligt :)

Brokenfether
0

#2 Låter toppen Soffe…*L Bara sug åt dej glädjen…Kram

#3 Ja…vi får lida pin för att ha det trevligt på nattkröken..hahaha….du får knalla isäng tidigare under helgen…Kram

Hoppfull
0

Neeej, det är ju på helgen jag kan vara uppe lite :) I veckorna är jag superstrikt med att sova tidigt eftersom jag kollapsar annars :)

Soffe
0

#2 #3 Japp! Men vädret idag kan jag vara utan :/

Clary
0

En härlig dag idag, min man kom hem igår, solen har lyst fram tills nu och vi har njutit ute på verandan. Ingenting "nyttigt" gjort bara varit ner till torget och frossat i frukt och grönt. Kvällen blir lugn, lite kräftor och ost, mums.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

FiaH
0

En lugn och skön dag, med mycket OS har det blivit..Sol imellan skurarna, så det blir nog en liten promenad iallafall. Ikväll ska jag och grabben bara mysa med godis, då hans syrra är på party och gubben min jobbar i kväll.. Ha en mysig kväll alla Kram, kram

miffo
0

hej hej, sitter och jobbar just nu. Med tanke på vädret så är det skönt att vara inomhus. Senare ikväll har jag tvättstuga, borde nog städa upp lite också.

Kul med en dagens tråd att samlas kring

Kram

Hoppfull
0

Är det inte härligt med fredagkväll :) det finns inget jag gillar så skarpt som fredagkvällar :)

FiaH
0

#10 Håller med fullständigtFlört

Hoppfull
0

Glad

april4
0

Nu har jag jobbat färdigt för den här veckan.  Som tack för det har jag fått ont i höger arm från axeln och ner till armbågen. Vet inte vart det kommer ifrån. Sov dåligt och fick ligga på den andra armen. Nu är jag ledig ända till tisdag nästa vecka. Kommer att njuuuuta av dessa dagar.Skrattande

Hoppfull
0

Ajajajaj, inte bra! Passa på och vila dig nu då!

Själv har jag öppnat mig en liten pilsner… hörde ni pyyyysssset? Mmmm, vad öl är gott!!!

Brokenfether
0

#13 Som Hoppis säger…vila dej…sänder varm healingtanke till din arm…Kram

#14 Pyyysssset hördes klart och tydligt….*S

Hoppfull
0

Hehehe, hör ni mina njutningsfulla klunkar med? ;)

Brokenfether
0

#16 Visst Hoppis…som ett kluckande hav…jag blir sjösjuk…*S

Hoppfull
0

Hahahaha, men nu åker jag så nu blir det stiltje just på den fronten. Ha en riktigt härlig fredagkväll nu!!

Kramkram!!

Brokenfether
0

#18 Det önskar jag dej och familjen oxå….ha så roligt nu..Kramar

korseett
0

jag träffade min mor till sjukhuset för att se till min far. han är väl döende kan man nog säga, svårt njursjuk och det är inte länge kvar tyvärr. Han har blivit så mycket sämre på bara några dagar sa mamma och jag har aldrig sett honom så sjuk.

Sedan följde min mor med mig hem och hon stannar här inatt.

På vägen hem hade jag köpdille så jag har kommit hem med ridbyxor, ridhjälm och en såndär jacka som är tre-i-en och väst och ridhandskar. Jättefint och jättekul

april4
0

Tack Broken:)

stina63
0

Så skoj… Idag har jag farit fram och tillbaka med min cykel plus en hel del pakning. Jag har flyttat hem till min lägenhet idag,, Så nu är man helt utpumpad,,

De sista tar jag senare under helgen eller under veckan från stugan, Samtidigt känns det lite sorgligt att flytta hem till lägenheten Men jag måste fixa lite här innan mina små gullegrisar kommer hem.  Gullegrisarna är Mina nya halvperser kattungar som heter Hugo och Anton och dom är syskon,,,, ÅÅÅ vad jag längtar,, Har varit lite tomt sen min katt Curre dog i janurari,

Kramis Tina

Soffe
0

Låter härligt Tina :) Kram

stina63
0

Ja visst är det härligt med trädgård och mina nya kattungar soffe.

Kramis Tina

Soffe
0

Jaa så gosigt :)

Tiia
0

#7 Skönt att han fick komma hem.kramis

#20 Hur är det med din mage,korseett?

Inte hänt så mycket egentligen idag,har storhandlat lite.

Ska försöka fortsätta lite med drömfångarna denhär helgen, jag kanske går till skogen imorrn eller söndag,det visar sig,hur det är med energin….och rökstoppet

Tuva-Lena
0

Jag tog min vanliga skogspromenad på morgonen, mötte samma orm nu, som alltid ligger på samma ställe och gonar sig i morgonsolen. Jobbade ett par timmar, och sedan fick jag ringa till kommunen för skolan tänker invadera mitt äventyrsland med 70 ungar!!! Dom skall ha lägerskola som det kallas, och ingen vet vad allemansrätten innebär så då måste jag informera dem om det. På eftermiddan tog jag mig i kragen och städade här hemma, torkade till och med golven så nu doftar det såpa i hela huset. Ja, så tog jag en promenad till med hunden och såg världens finaste Karl-Johan svampar! Dom skall jag fota nån dag och lägga in här. Glad Sedan har jag suttit med min drömfångare som jag nu börjar få lite fason på, men det är ett probelm med att försöka vira näver runt en stålvajer… vi får se vad det blir av den.

Vi har haft fint väder idag, med härlig blåst som har torkat upp efter regnet, och på morgonen såg jag faktiskt en duvhök också, som använde vinden så effektivt för att "tjuvåka" utan att behöva flaxa med vingarna själv… Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiia
0

#27 Enligt Solögas bok " Djurens språk" betyder

Duvhök: Var nöjd med allt vad du åstadkommer.Det är dags att sluta fred med dig själv nu.Min gåva till dig är att vara den fredlige krigaren

Orm:Att vara i ständig förändring är attt vara ett med den skapande kraften.Min gåva till dig är förändring.

Tuva-Lena
0

#28 Oj, vad fint Tiia! Det stämmer ju väldigt bra in på mig desstom! Wow! Tack gumman! Glad ..tror att jag måste spara ner dom där kloka orden..

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiia
0

#29 Vassego…Den boken är väldigt bra.

Soffe
0

HoHoo!! Vad gör ni? Jag tittar på mord i sinnet, spännande :)

Brokenfether
0

Ho hooo…jag svarar på mail…och läser igenom trådarna här…mycket skrivet sen jag var inne sist…*L

Soffe
0

Oj! Ja här skriver vi så knapparna nästan hoppar iväg *fniss*

Tiia
0

Jag har pysslat med  drömfångare m.m

Brokenfether
0

#33 Det tycker jag är bra..*S Sempa på Soffe…Flört

Soffe
0

#35 Ja jag försöker :)

Tatsja
0

godmorgon alla sömtutor Glad Inatt fick jag iaf 3 tim sömn. Tur jag är både kvälls-och morgonmänniska. Har jag en gång vaknat så kan jag inte somna om. Har setat och tittat på bordtennis. Inte dåligt *pinkat* av en 42-åring. Nä, nu ska jag gå och ta en kopp java till.

Morsning. Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

abbis
0

Godmorgon…somnade i soffan i går så det blev inte mycket chattande..ha ha ha

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Brokenfether
0

#37 #38…Gomorron på er…*L Jag gör en ny sån här tråd varje dag så ni får fortsätta i den…Skrattande Kram