Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 743 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 23/8

GodMorgon allihop!

Regn..regn och åter regn denna morgon. 12*C visar termometern och snart får min hyresvärd komma och starta pannan….det är inte skönt när det börjar kännas rått inomhus…

Dagens planer är inte bestämda ännu…*L

Härlig lördag önskar jag er…./Broken

Clary
0

Sol, sol, sol har jag men det var svalt i morse. Skickar över lite sol till dig Broken!

Har börjat med omplock i bokhyllorna, tyckte inte att det var längesen jag gjorde det och ändå är det knökfullt och slänga böcker kan jag inte, får bli nya annonser. Annars blir det trädgården som får en omgång idag med, märks att det snart är höst Skrikandes fast lite Glad också

Ha en skön dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Brokenfether
0

#1 Tack Clary…det får bli sol i sinne då,för här är det molnen som bossar idag…*L Kram

FiaH
0

Godförmiddag! Regn, regn, och åter regn, det bara öser ner idag usch.. Men annars är humöret på toppSkrattandeIdag ska jag uppvakta en väninna som fyller år, och sen är vi bjudna på middag hos mina föräldrar, gott, gott, kan vara skönt att slippa laga själv idag…FlörtHa en underbar dag idag alla. Många kramar till er

Tuva-Lena
0

Här lyser solen idag men det är kallt i luften - lite höstluft på väg känns det som. Älskar ju hösten så inte mig emot.. ;)

Var ute i skogen förstås på morron, färska älgspår såg jag och hunden var inte sen att snappa upp det. Fotade blodriskor som också är ätliga svampar men hör inte till delkatesserna sägs det. Skall lägga in kort på dem sedan - kanske en liten svampskola så här på höstkanten..? Obestämd

Nu skall jag gå ut och rensa i rabatterna för regnet har lockat allt ogräs upp till ytan, och sen var det ju det här med drömfångaren då…Skäms

Åker till stugan på eftermiddan, för där måste jag fortsätta att klippa gräset, och sedan blir det nog en liten båttur på den spegelblanka sjön..

Vi hörs ikväll eller senare idag!

*Krama dagen* Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tatsja
0

Middag på er. Här är det sol men kyligt.

Kramiz alla

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Clary
0

Men Inga-Lena, smörstekta blodriskor är bara så gott, tycker faktiskt att de kan tävla med kantisarna. Prova ska du se! Likaså röksvampar så länge de är vita och fasta, skiva, stek i smör tills de blir lite knapriga och salt o peppar, kanongott

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

miffo
0

Hej alla, nu har Törnrosa slagit upp sina juveler.Oskyldig Ett annat sätt för att säga att jag nyss kommit upp ur sängen.

Min kropp har börjat att må bättre så jag har varit mer aktiv med den och det känner jag idag. Trots värken och en viss trötthet så är det av den positiva varianten.

Ska pyssla och plocka ihop här i lägenheten, Inga och Ingen är hopplös på att sprida grejor runt sigOskyldig. Om sanningen ska fram så har jag haft rensning i min klädkammare och där samlas det skrot som nu är utrensat men allt har inte hunnit ut från lägenheten.

Tiia
0

Steg sent upp idag,tänkte gå till skogen men sitter fortfarande vid datorn och lyssnar på Leonard Cohen`

Waara
0

Rusar in och passar på lämna en Trevlig helg hälsning här till er..

..Eftersom jag mår så himla bra idag ;) .. tjejmiddag igår,.. löpning med närvaro i förmiddags…i skogen,.. bröllop o stor fest väntar nu…

Kram!!//W

miffo
0

Glömde säga att solen skiner varmt och gott här i Sundvall, ska plocka grodblad och daggkåpa sen :)

korseett
0

solen skiner och jag har ridit idag och det var underbart. Lämnade av mamma vid tåget vid tolv och så håller jag på och målar samtidigt som maken sätter upp brädfodring. har butiken öppen idag med.

april4
0

Solen skiner här oxå, men det är svalt i luften. Jag håller på och packar upp ff och letar efter en spiklåda, men hittar den inte. Hmm………jag som hade skrivit så bra på alla kartonger.Obestämd

miffo
0

Lite paus nu, från plockande och pysslande.

Det känns så skönt att få undan alla saker som dräller omkring och har till och med hunnit laga fållen på min finaste klänning som har hängt framme som ett dåligt samvete.

[lanns]
0

Här strålar solen från en klarblå himmel. Cool
Väcktes av en sol-längtande hund vid 9-tiden. Altanen badade i sol, har suttit där mest hela dagen. Magen å huvudet mår lite dåligt idag så jag tar det lugnt.
Det märks att huvudet är i oform funderade på varför Inga-Lena, fotade blodriskor (#4) dumt å sparka sönder dom tänkte jag eftersom de är goda att äta. Förstod sen att det  var en kamera som fotade… Suck…
Nå, som sagt blodriska smakar fint, skäggriska däremot är bitter i smaken så den får vara för min del.
Rensade KarlJohan igår, en sån läcker svamp! Kanske ska jag ut å leta efter fler imorgon.
Ha en skön eftermiddag å kväll allesamman!

abbis
0

Solen har skinit hela dagen från en nästan klarblå himmel i Nora.Jobbat i butiken till 17,30 .Fick 2 pall med prylar och ljus från en leverantör i fredags så det har varit ett plockande och omplockande..Kunderna dräller in fast det står att vi stänger 14,00..Slog just nu ner rumpan vid datorn.Guben ska laga nått gott så jag sitter här och pyser…

ha en skön lördagskväll,tjejer…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tiia
0

Nu har jag tagit en tur på ett par timmar,tog bild på hästarna i hagen,ett par skuttande grodor,änder och annat vackert.

En härlig eftermiddag.

Soffe
0

Tjohejsan!

Idag är jag oxå lite glad, men lite seg oxå.. Tråkigt väder :/ Har varit på stan igen och kollat runt, fikat :) Nu ikväll ska jag äta goda skaldjur, sallad o bröd :)

Tatsja
0

Godmorgon alla vänner

Idag blev jag sen. Gick inte och la mig förrän kl var halv fem i morse, så jag kom inte upp förrän halv åtta. Satt och spelade kort med sonen. Han vänder dygnet så han kan sova idag. Ska jobba natt. Då ställer mamma upp och håller honom sällskap. Fast han blev lite sur när jag vann 5 av 7 spel. *hihi* Han är van -säger han iaf-. Nu ska jag ut med Tatsja så hon får göra av sig. Sen kommer jag åter.

kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?