Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1459 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 30/8

Godmorgon gänget!

Broken sitter uppe tidigt denna morgon…*hehe* har med andra ord inte kommit isäng än,men det ska jag göra strax. Tänkte lägga upp dagens här redan nu för jag lär väl sussa när ni andra knallar upp i normal tid..*L

Ha en skön Lördag med harmoni i kropp och själ.

Brokenfether….*gääääsp*

BiGavia
0

Godmorrn….. Vi lever alla under samma himmel, men med olika horisonter.  Ha en fin dag!!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Tatsja
0

Godmorgon. Verkar bli fint väder. hoppas det. Sov gott broken. Hoppas inte det regnar, utan blir en fin sol. Lite kyligt bara.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

april4
0

Gomorron. Kyligt här oxå, men inget regn än. Är tidigt uppe o ch tvättar. Sen blir det loppis med dotra min och efter det ska jag  och sis på fotboll. Inte för fotbollen……..men för maten hihihiiii. Dom säljer ätbart  så att klubben får in lite pengar. Ha en fin dag alla

Tatsja
0

april. Låter roligt. Min son kom hem vid halvsju på morgonen. Han kör ut tidningar. Hade med sig en vlt åt mig. Kaffe, tidning och sen ut och      *synda*     Har rökförbud inne. Ska snart ut med vovven.             

Väl mött, Tatsja

Clary
0

God morgon på er. Lite kyligt men ser blå himmel. Min dotter och hennes kille kommer hit och sen bär det ut i svampskogen med picknick-korg, hoppas på massor av svamp! Så blir det väl någon smaskig middag.

Ha en härlig dag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tatsja
0

Plocka inga giftiga bara. Läste om en som plockat falsk flugsvamp. Usch. Tur man inte äter svamp. Allergisk.

Väl mött, Tatsja

Clary
0

Här blir det kantareller, taggsvamp, höstisar, blodriskor, Karl Johan och röksvamp så det är ingen fara.

Däremot kom min x-man hem med panterfläckig flugsvamp en gång, snygg var den men inte någon stolt fjällskivling som han trodde. Den kom INTE ner i stekpannan.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tatsja
0

Tur det. Jag ser inte skillnad på svamparna. Kan inte ens ha mushroomssoja. Gäller att vara uppmärksam

Väl mött, Tatsja

Cina-1
0

Go'morron alla. Här skiner solen från en klarblå himmel.

Jag ska  jobba tills ikväll….då är jag ganska mör. Men roligt är det. Glad

Tatsja
0

Avis…..så jag blir grön….. Själv får jag inte jobba. Mitt liv tog slut -95. Längtar ut i arbetslivet. Du får jobba för mig också…

Väl mött, Tatsja

Cina-1
0

#10 Oj, det var länge. Men jag lovar att jag ska jobba för dej med. Det är jag och en sommar"kotte" (var kommer det uttrycket ifrån?) som stänger butiken. Så nog kommer jag att jobba för 2. Glad

Jag har inte hunnit läst vad din bok handlar om men jag är väldigt nyfiken…så fort jag hinner ska jag göra det….

Tatsja
0

Köp den gärna. Då blir jag jätteglad.

Väl mött, Tatsja

Soffe
0

Yeah! Jag ska ner till stan o röja idag! Nä men jag ska kolla lite i affärer som vanligt.. Gå till bibblan o få lite inspiration :-) Solen skiner :-) Ha en bra dag alla!

Tuva-Lena
0

Go'morron alla nyvakna själar! Här är det fulla skaft redan och hjärnan har fått sin motion på det lite tråkiga sättet. En annan Sajtvärd är ute efter mitt skinn, och jag gnuggar oroligt ögonen för att se att det hon har skrivit på iFokus.ifokus verkligen stämmer!?

Strunt samma, världen snurrar vilsamt vidare vilket som, och idag skall jag åka in till min dyra mor och hjälpa henne att slå lite gräs - skall testa med lien faktiskt så får vi se om tekniken fortfarande sitter i..

Vädret är lite småkyligt och solen tittar blygt fram mellan molntapparna - hoppas att den bestämmer sig för att komma fram i hela sin härlighet vad dagen lider!

Ta hand om dagen goa vänner, så träffs när solen vill ta sin vila igen! Lördags-klem fra piken i norr! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Cina-1
0

#12 Det skulle jag gärna göra (har sett nu vad den handlar om) men just nu kämpar jag för att få ekonomin på plus. men jag har lagt boken under favoriter. :-)

#14 Men I-L, vad är det som händer? Varför är han/hon uter efter ditt skinn???

Soffe
0

Ja vad är det som händer egentligen Tuvis? Snacka om att sänka sig själv som beter sig så mot dig! Du har ju inte gjort något! Stå på dig Inga-Lena! Vi stöttar dig här på AB!

Kramelikramis!

Brokenfether
0

Vilket underbart väder denna lördag…strålande sol och 21*C i skuggan. Jag kommer att tillbringa eftermiddagen hos min syster. Hon bor vid havet så det blir att leta strandfynd,fotografera, slinga systerdotterns hår och god mat. Plocka björnbär….och bara njuta.

Vi ses ikväll mina vänner…./Broken

FiaH
0

#14 Styrke kramar till dig. Låt det inte ta över dig,  utan skaka bort det. Fortsätt med denna positiva härliga varma sida.. Många kramar till dig// Fia

Tiia
0

#14 Ååh,det är kul att slå med lien…men det är ett tag sen nu.Håller också med FiaH #18

Det har varit kyligt i luften idag,men tog en vända med syrran till fotbollen,inte för att kolla den,gubevars,men maten och maken var goda

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äsch då, lien var ju så slöö så det gick inte att slå med den! Flytta på dig sa sambon, och tog rubbet med grästrimmern! Förvånad

Var en härlig dag i alla fall och vi drack kaffe ute, men när det var dags att gå en promenad med hunden kom det en störtskur. Skrikandes

På vägen hem tog jag den här bilden inifrån bilen..

#15 Jo, det är en annan Sajtvärd som tycker att jag är "maktgalen" för att jag har skapat en forumgrupp som inkräktar på hennes sajt - inte Mariann vill jag bara tillägga.

Tack ni goa rara som stöttar! Kraam!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tiia
0

#20 underbart vacker regnbåge.Du är duktig med kameran

kramsikramsikraam

Soffe
0

2 regnbågar! Det såg jag oxå i somras, fint var det :-)

Cina-1
0

#20 Men snälla söta, jag tror inte mina ögon/öron. Vad är en liten forumgrupp mot ett helt forum?  Mycket ska man höra innan öronen trillar av….Men jag har slutat förvånas….

Vi stöttar dej alla (vågar jag nog påstå) härinne.

*Kram*

Tatsja
0

Vi alla här hjälper dig I-L. Ingen ska komma och klanka på dig. (Letar efter väktaruniformen, hmmm. Visst ja, den lämnade jag tillbaka) Kraaaam.

Nu ska jag ut med Tatsja för natten. Blir varma kläder och reflexväst.

Väl mött, Tatsja

abbis
0

#20 Världen kan inte vara stor för någon som bråkar om sånt..Stå på dig Inga-Lena…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/