Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 744 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 31/8

Godmorgon på er där ute! Vacker väder idag med här i skåne…tror det är sommarens sista suck innan höstvädret tar vid…*L

Har sovit tungt i natt…kanske beror på att mina systerdöttrar tog slut på min ork igår kväll…*S Vi slinga hår..plocka björnbär…fotograferade…spelade basket…åt pizza och till sist spelade, "wii….bowling" hehe…det var skitkul…jag fick in 3 st straikar….yeahhh….

Dagen kommer att innehålla en del pappersjobb…och ut i naturen….

En ljuvlig dag önskar jag er alla denna söndag.

Broken

Waara
0

God Morgon alles! Vilket ös du verkar haft det igår Broken *S*

Wii.. det e kul..!                      

Skön Söndag på er!//W

BiGavia
0

Go'morrn , här strålar solen efter en kylig natt. Sensommarnöjena fortsätter…

Have a nice day!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

april4
0

Gomorron på er. Här är det soligt och molnigt om vartannat. Ska snart cykla iväg till affären, sen blir det mest städning. Det måste ju göras, fast det är ingen höjdare. Ha en fin dag allihop.

Tuva-Lena
0

Ja, det låter härligt Broken! Barnasinnet fick sitt med andra ord.. Glad

Idag smeker solanden mina kinder och jag tackar och tar emot! Därför blir det nog en tur upp till stugan, men först ska det klippas gräs här hemma. Har redan varit en tur ute i skogen och jag mötte hösten bland snåren! Han hade redan brett ut sin gula mantel över en del träd, men dom verkade nöjda - utstrålade beskydd på nåt vis.. ;) Blir lite lyrisk så här på söndag förmiddan´.. men kan man bli annat när solen och naturen visar sig från sin vackraste sida..?

Ha en skön dag alla vänner och njut av sommarens sista andetag.. och ni:

*krama dagen.." ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Soffe
0

Gomiddag! Här tittar solen fram mellan molnen idag :-) Ska snart iväg på en cykeltur :-)

Soffe
0

Och så blir det kantareller till middag idag, mums :-P Blåbär och vaniljglass till efterätt :-P Alltså jag köpte detta goooda igår på torget :-)

Tuva-Lena
0

#6 ..inte utan att ja blir lite avis på dig Soffe! ;) Får se om jag kan hitta några kantisar idag - kanske, men blåbär vet jag att det finns vid stugan. Plockar nog lite, för nu blev jag sugen.. mmmm, tänk till gräddglass! Tungan ute

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Soffe
0

#7 MMM.. Gott Gott Gott Glad

Annisangel
0

Hejsan allihopa!

Jag är nog lite seg idag, vi hade kräftskiva igår ute hos goda vänner å det var jätteroligt. Vi ville inte att det trevliga skulle ta slut, men det gjorde det ju så vi bestämde att det här måste vi göra om!!!

Mycket kräftor, en del egenfiskade i sjön intill och räkor och…..ja…..en massa goda drycker som gärna blev för mycket, men ingen blev arg eller irriterad, men vi var noga att påpeka för varandra att ta ett glas vatten då och då för att undvika baksmälla dagen efter….. Om det hjälpte!? Njeaaaeee…..inte mycket….. *asg*

Men jag är pigg och glad och önskar er fortsatt trevlig söndag!!!

Kram på er!

Många Goa Kramar

Annisangel

abbis
0

Får väl säga gokväll då..Har precis kommit in från butiken .Marknaden är över och det har satts försäljningrekord..Nu hägrar nästa helg med konstrundan och en massa specialintresserade människor…ska bli jätteroligt…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Waara
0

#10 Vad roligt för er Abbi! synd man inte bor närmre.. den marknaden o butiken din hade varit kul o besöka… :)

…Läste för snabbt… ser att Soffe mumsar på kantareller o blåbär.. :) Gott! ..har inte hittat en enda kantarell här än… tur det finns torg o handla på :)

Soffe
0

#11 Jag har köpt mitt på torget :-) O så GOTT det har varit idag :-)

Clary
0

En dag som började med kyla o gråa moln men som i eftermiddag blev fin och då en tur i skogen. Svart trumpetsvamp, kantareller och trattisar såååå gott och sen motion på köpet.

Nu så lagom avslappnad att ett varmt bad sitter fint och sen en stund med en bok.

Ibland är det extra gott att leva!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Brokenfether
0

Har fått tips av en god vän idag om var jag ev kan hitta kantareller..*L Det blir att ta en tur dit kanske redan imorgon…Just nu tittar jag på en film,men återkommer i trådarna snart…*S Hej å hå go vänner…*S

miffo
0

Hej, det var ett tag sedan jag var in nu.

har varit på fotboll, plockat svamp och bär i skogen, planterat om blommor hos en granne, umgåtts med barnen. Nu är jag jätte trött, så vi ses mer en annan dag.