Dagens Pratbubbla 1/9
God middag!
Har varit på Arbetsförmedlingen nu under förmiddagen så jag är lite sen med "bubblan" idag…*L
Ska förmodlingen få arbetspröva på en Handelsträdgård….och det är precis vad jag önskade…*L Ska stämma möte idag för att köra dit och smöra lite…
Ytterligare en vacker dag med strålande sol och blå himmel. Lite blåsigt men ändå varmt. Nu ska jag över till kompisen och dricka kaffe och snacka skit en stund….
En skön dag önskar jag er alla…/Broken
låter som en bra dag för dig broken!
Själv har jag nystartat med LCHF och ska bli kvitt mitt sockerberoende och överätande. Jag har numer en coach som hjälper mig och jag hoppas att det kommer att gå bra. Hur som helst så är jag verkligen peppad till tänderna så jag tror på framgång. Fick förfrågan om jag skulle rida Fabo idag och det kan jag göra i eftermiddag då jag har mer tid. Ska ta honom i morgon med.
I övrigt kan jag se fram emot huvudvärk och abstinens de närmaste dagarna då giftet går ur kroppen

Håller tummarna för dig Broken att du får din önskan igenom.
Ska snart skutsa en kompis till röntgen, annars försöker jag få ordning på huvud, armar och ben idag.
#2 sitter de i fel ordning? *s*
Gomiddag! Här skiner det en liten sol mellan molnen :-) Blåser lite, men det överlever jag..hehe.. Idag händer inget särskilt alls.. Ska bara ta det lugnt..
#2 och #3 Det låter så. Kanske var på trolleri och han kunde inte trolla tillbaka i rätt ordning. *fniss*
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Här är det varmt och fint, ingen sol nu, och lite höstigt i luften.
Jag har dammsugit, plockat ner tvätt, tvättat och hängt ny tvätt, plockat ur diskmaskinen… yogat och käkat lunch! Mycket mer än jag brukar orka… hm… skönt med lite extra krafter någon enda gång :)
Ha det bra allihop, kör försiktigt miffo, ha så mysigt Broken, ha det skönt soffe och du med Tatsja och lycka till korseett!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

japp, har huvet under armen idag
, besöket på sjukhuset gick bra iaf
Tack för peppningen alla..*L Ska på möte imorgon eftermiddag och bestämma när jag ska börja där…*L Kul!
Vad roligt broken. Lycka till
Väl mött, Tatsja

#9 Ja
Lycka till

#8 Handelsträdgård låter himla mysigt men jösses vad dyrt det skulle bli för mig om jag fick ett sånt jobb!
Önskar dig all lycka med det jobbet!
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Va kul för dig Broken! Lycka Till :-) Kram
Lite kvällsrapport här..Har städat undan efter markèn i butiken.Efter kl14 så satte jag mig vid drejskivan och drejade 32 lampskärmar,4 stora skålar som ska bli badkar,några tekannor och några skomakarskärmar som varit beställda ett tag..
Har ont i halsen och känner mig allmänt hängig..Ska ta en kopp med ingefärste riktigt varmt och riktigt starkt innan jag lägger mig ikväll. Stod väl och blev kall igår men jag tog väldigt många i hand på mässan i torsdags oxå…inte bra
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
#11 samma här
#11 #14…Man kan ju hoppas på att få lite växter gratis. Sådana som är förväxta tex…som dom ändå ska slänga….sen borde man ju som anställd få lite rabatt…*L Har ju torpet att plantera blommor och växter vid.
Tack alla…jag brinner för detta så jag hoppas att det ska finnas ett jobb till mig där efter provtiden. Kram
#15 Åh, så roligt för dig Broken, att få jobba på handelsträdgård! Det passar ju dig som handen i handske!
Jag kom av mig med bubblan idag, men jag tar nya tag imorgon. Just nu sitter jag vid datorn ialla fall he he.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#13 Måste bara få säga till abbi, att jag hoppas att du kryar på dig vännen! ;)
#16 Tackar Tuvan…jo,det passar mig utmärkt. Hade gillat att jobba med djur oxå….kanske vet assistent…ja,jag har många intressen…*S

# Krya på dig abbi, tyvärr är det förkylningarnas tid nu
#13 Krya på dej vännen…och hoppas du får bukt på det snabbt. Har hört oxå att om man har varit pressad en tid så tappar man motståndskraften och blir lättare sjuk. ta folk i hand är oxå en bra grej om man vill bli smittad…*S Förstår att du varit tvungen att hälsa på folk..hehehe…skoja med dig lite..*L
Krya på dej Kram från busiga Broken
Hoppas på jobbet Broken.. att du får det om du vill ha det..!
Vad mycket det skrivs,.. hinner inte med i svängarna.. ni är så flitiga,.. orkar inte läsa alla trådar ikväll..intensiv dag..
* God Natt på er!

Ska natta jag med, ses
#21 #22 God natt på er…och tack för ikväll…Kram i natta
Go'natt alla goa människor! Ni har gjort ett kanonjobb idag…titta på indexet! Ja jag vet, det är inte det som är det viktiga, men visst är det roligt att få tävla mot siffrorna också?
This calls for a cup of coffee - Hyacinth väntar! Kramar! Kommer strax! ;)
Roligt att vara en del av det.
Väl mött, Tatsja
Tack …ni är så snälla…Jag vill bli piggelin fort fort för vi letar efter en sista minuten resa jag och sambon…natti natti
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Har du tappat den? 
Väl mött, Tatsja