Dagens Pratbubbla 2/9
God middag! Nu har jag sovit för länge igen…
Solsken tillsammans med stora bomullstussar på himmeln idag…Det ska bli storm sen har jag hört. Herr Gustav skulle visst titta in över Sverige..
Kl 15.30 ska jag vara på Handelsträdgården och visa upp mig…så får vi se vad vi kommer fram till där…när jag ev kan få börja. Spännande..*L
Ha en vacker dag allihop…Kram /Broken

Åhhh, så spännande! Stort lycka till!
Jaså ska vi få stormen nu? det har jag missat… när då?
Här är det lugn och pausdag idag :) är trött och tar det lugnt. Solen skiner och det är kanon, nu ska jag få en bebis-lunch :)
Ha det bra alla!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hej! Här skiner solen lite, tyvärr även lite mulet o molnigt.. För övrigt händer det inte så mkt.. Ska bara ta det lugnt idag.. Inte göra något speciellt.. Skickar en Kram till er alla!
#1 Vet inte när Gustav kommer, det var min kompis som nämnde det. Får kanske lyssna på nyheterna för en gångs skull…*L
Lite gråmulet idag och duggregnar, men jag har tagit min prommis i skogen som vanligt. Härligt med alla svamparna som trivs nu i blötan, och vips ser man en ny som tittar upp! Idag blir det till att städa på mottagningen, måste förbereda för vintern där också, för nu har äventyrsarbetet avslutats! En härlig säsong har vi haft för att vara den första! Skall inreda lite "mysko" på mottagningen tror jag - och ha temakvällar under vintern med TCM och lite andligt tänk som röd tråd.. Blir skojigt! 
Jag håller tummarna för dig Broken, men jag tror att du klarar dig galant med din naturliga charm som vapen! Så roligt för dig vännen! 
Gustav har visst feset av vad jag kunde höra, så jag hoppas att han inte släpper alltför mycket väder över er stackare som bor så utsatt till! 
Ha en fin dag alla goa…och *krama den här dagen me´* 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
ja jag har precis kommit hem frånen underbar ridtur. Solen skiner och gräset är grönt!
mulet, gråtrist, har regnat. Kolla min änglatrumpet. Över 20 knopp, en är på väg att slå ut. Idag är jag trött, febrig.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
Hallo! .. Önskar god kväll! .. Hoppas det gick bra för dej Broken med jobbet.. kick i rumpan!
Krya på dej Tatsja!
//W
Äntligen kan man sätta sig en stund. Hållit på och flängt hit och dit sen jag kom från jobbet. Min jobbedag har varit lugn och jag har hunnit med det jag ska. Nu sitter jag här framför datorn och magen är som en tunna. Gallan bråkar med mig igen. Har tagit 2 st Ipren och väntar på att krampen ska släppa.
Undras var våran Broken har tagit vägen, och hur det gick för henne idag..? Måtte hon inte ha fastnat i nån lian där borta i handelsträdgården! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#8 Har skickat healing till dig
#9 Jopphey di dey do da dey…här har ni mey…
har haft en riktigt slö dag idag efter jag varit på handelsträdgården. Sooovigt massor. Jo,det mötet var nog det snabbaste jobbsökar möte i historien…hahahaa…
Det tog exakt 4 minuter,sen var det över! Dom har inte jobb till mig där förräns i mitten på oktober…då börjar aktiviteten igen. Kunde han inte ha kläckt det ur sig i telefonen…
Ska be AF ringa han så får dom prata om det här sins emellan. AF vill att jag ska komma igång så fort som möjligt nämnligen så jag vet inte hur AF ställer sig till detta nu. Jobbet som praktikant fick jag dock…men inte förrän i oktober.
Krya på dej Tatsja…sänder en varm kram till dej…
Tack Waara….och sussa gott…*L Kram
Ja va fasen..KRAM till allihop..
Godnatt kära vänner…hoppas att ni som är krassliga ändock får sova den läkande sömnen…och att alla får ljuvliga drömmar….ses imorron….Kram /Broken
#11 Kul att du fick jobbet som praktikant
Natti,natti …see you tomorrow
#13 Tackar…men imorgon ska jag faktiskt söka ett annat jobb till….fick veta att dom är i akut behov av hjälp där…så vi får se vad det ska bli för Broken…lite snurrigt känns det som..*L Natti natt ..Kram
Tiia. Tack så mycket. Hoppas det hjälper
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?