Dagens Pratbubbla 3/9
Gooood….Mooooorning…*L
Det börjar bli en vana detta…att sova länge på morron…men å andra sidan kom jag inte i säng förrän kl 4 imorse…fastna framför tv:n…Magnum serien ni vet…*S
Soligt men massor med moln…ytterligare en vacker höstdag….eller sensommardag….
Härlig dag till er alla…Kram /Broken

God Morgon sömntuta ;)
Här är det tidiga morgnar som gäller då tösen ska hinna med skolbussen.
Idag är det moln och sol blandat här. Jag ska faktiskt mysluncha med min man idag… så nu ska här duschas och tas på andra kläder än yogamunderingen :)
Härlig dag till alla från mig med!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
jag har en deppdag idag. Började i natt med att jag tydligen reagerat på ett glas mjölk som jag drack på kvällen så jag hade jätteont och stoppade till slut fingrarna i halsen, grina som en idiot för det gjorde så ont. Dessutom är jag inne på dag tre i avgiftningen av sockret och jag är väldigt labil. Och så slutligen som grädde på moset har jag varit hos gyn och genomlidit en undersökning och med en prognos som inte var alltför grann men det finns hopp och bara proverna blir färdiga kommer jag att remitteras vidare för behandling. Så just nu är jag jättedeppig och ledsen och tycker synd om mig själv och vill inte jobba
God dagens!
La du dej 4 Broken … då klev jag nästan upp.. *S* sicken nattuggla du e,.. Magnum serien är det den där deckaren, en mörk man med mustach ser jag framför mej.. som gick på tv för .. kan det var 15 år sen eller nåt..?
Ska oxå ha mys lunch med en kär idag.. härligt,.. sen till skogen igen..
Må så gott! p.s… såg nu.. kramar om korseett! krya på dej!
Kram!//W
Tack Waara!

Hej hej, lite off just nu. Jag håller på att öka tempot på jobbet, så jag försöker hålla datorfritt på kvällen.
Det känns skönt att saker börja fungera, men jag måste hushålla med energin så att jag inte bryter ner ist för att bygga upp.
En stor kram till dig korseett
Hej Hopp! Här blåser det lite idag :/ Ska gå till affären en sväng sedan.. För övrigt känns det helt okej idag :-)
När jag gick ut med Tatsja imorse så var det som om himlen öppnade sig. vi var ute i nästan en timme. Öppnar dörren för att gå in, då slutade det regna. Typiskt, kände mig som en dränkt katt. Nu luktar det blöt hund. Ska faktiskt iväg nu. Har lite ärenden. Syns ikväll
Kvamiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
#7 men du kan ju se det som att du fick en möjlighet att rena din själ i regnet som kom.
Jodå, nog blev jag ren.
Jag
Väl mött, Tatsja
#3 Jo,det är han snyggo Tom Selleck i huvudrollen…
..han hade gärna fått kittla min kropp med den mustachen
….mums vilken karl..
Kramar till er som inte mår så reko idag…krya på er…

Åh korseett!! Tuffa puckar!
Ta hand om dig nu!
Kramar om!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
tack för kramarna * kramar tbax*
Kramis på dig korseett :-)
Kramar om dig korseett! Hoppas att allting går bra med proverna, och vi här på forumet bildar en skyddsring runt dig så att du skall ta dig igenom svårigheterna!
Alla verkar annars glada och belåtna..? Du Broken, tänker bara på karlar som vanligt, men det är väl lite abstinens kan jag tro.. 
och Tom Selleck går ju inte av för hackor - med den mustachen menar jag..he he..
Härligt att se er annars go'vänner! Nu måste jag gå ut en sväng med voffen, men jag återkommer snart! Har regnat hela dan idag också - tur att man har lite jobb.. ;)
Vi syns ikväll tjejer! Kramar! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#10 Aha Broken så hette han ja,.. Tom Sellek ;)
Hoppas Korseett mår bättre nu..
Kram!
En kryapådig kram till alla som är dåliga…Har själv bara en liten förkylning som snart går över..När skolorna börjar släpar ungarna hem en massa nya bacilusker.
Tom är en riktig goding trots åldern*L*…
Har haft en seg dag i verkstaden..Inspirationen infann sig aldrig så det blev lite rutinjobb..
Sportbutiken ska läggas ner om en månad här i staden och jag lider med dom..Nu har dom 50% på allt och helt plötsligt är det hur mycket folk som helst därinne.Kommentarer som -Åhhh vad synd att du ska sluta..Han som har butiken sa att det är folk som han aldrig sett i butiken förut.Vad tror dom egentligen..
Sitter och letar resor på nätet ..Hittar jag nått så åker vi imorgon ..Skämt åsido …på måndag kan jag dra efter våran konstrunda…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
soffe, I-L och Waara, tack! kram tbax
nja bättre å bättre vet jag inte men allt är inte helsvart längre åtminstone
Skickar en styrke och tröstekram åt dig korseett.+ en ros

God Natt & ljuva drömmar & Sov gott!
Varm kram korseett och hoppas att du snart får bot och bättring. Inte roligt när det ska rotas i kroppen.
Kram Broken
#18 Åhh vilken fin färg det var på rosen Tiia! Var hittar du alla fina bilder? Har du tagit den bilden själv..?
Go'natt goa Waara! Är så glad at du tittade in ikväll också! Kraam!
Puss på näsan på lilla Broken också! ;)
#21 Jag såg den tidigare,men nu syns bara ett rött kryss.
Jag googlade på beautiful roses
#22 Va? Nog ser jag den, och lika mörkrosa vacker är den fortfarande!
Jag ser inte den..
Jag ser den inte
Väl mött, Tatsja
Men va konstigt! För mig visar den sig i sin fulla glans! Kan den vara ämnad åt mig ikväll då kanske..? nej visst ja, det var korseet som fick den av Tiia.. ;)
Så är det nog :-) Godnatt vänner, nu ska jag
försöka sova
Väl mött, Tatsja
Go'natt allihop! Kuddkramar! :)
Ser inte den heller och när jag skriver här just nu så är rutan jättekonstig…inga smilisar eller annat, bara en vit ruta…något fel på sidan troligtvis….Tuvan har röntgensyn…*GS Natti natt alla goa…sköna drömmar…Kram
God Morgon 4/9.. Ha en fin dag!.. fullt upp idag, vi ses i kvällen..
#21 Tack själv, goa..
Ser fortfarande inte rosen
Väl mött, Tatsja
tack för rosen tiia!
Och tack kära ni för omtanke. ja inatt värkte det satan i höger höft men Ibumetin hjälpte så till slut somnade jag om. Det är väl så här det kommer fortsätta tills det blir ordning på det antar jag.