Offentlig ursäkt
Jag vill härmed be om ursäkt till Inga-Lena för bråket och missförståndet som uppstod för en tid sedan. Det där gjorde ingen gladare och speciellt inte mig eller Inga-Lena.
Jag gick verkligen inte rakryggad ut ur detta!
Varför det blev så har jag funderat mycket över och fått en del svar när jag gått in i mig själv. Nu ska jag inte tråka ut er med någon psykoanalys för då skulle ni nog somna på direkten.
Den direkta anledningen som triggade igång mig var rädsla - detta mycket beroende på att Existens fick en rejäl smäll i samband med att två Medarbetare försvann inom loppet av en vecka.
Och sen var karusellen igång och egot tog överhand.
Jag hoppas dock att jag kan få var medlem här på sajten och att vi kan samarbeta sajterna emellan Existens - Alternativa Behandlingar - framöver.
(Jag lägger in denna tråd även på medarbetarsajten och på Existens)
Kram från Gilla
Tack för ursäkten! Något samarbete från mig lär du i allafall inte få uppleva…denna "kompisen" ser i genom äkthet och snålskjuts. Lycka till med din sajt! Broken

#Det var elakt 1.
Antingen accepterar man en ursäkt eller inte. Sen behöver man inte kommentera detta ytterligare.
Det är stort, det är insiktsfullt, det är mognad att ta steget ut och be om ursäkt.
Vill man inte ursäkta så gör man inte det, mer behövs ju inte sägas.
Kram från mig
Anne Mari
Vad menar du? Hur skulle jag åka snålskjuts med detta?
Jag ber om ursäkt! Hur kan detta missuppfattas?
Men då har jag fått klara besked från dig Broken. Jag har sträckt ut handen.
/Gilla
Denna tråd är åter öppen! I-L och jag har pratat och I-L vill ha den öppen.
MVH Brokenfether
Tack Gunilla! Starkt gjort av dig och jag uppskattar det verkligen! Nu tar vi nya tag och ser framåt istället.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Med dessa avslutande ord från vår älskade och godhjärtade Tuvan….så låses härmed tråden igen!
Brokenfether med order från Tuvan…