Dagens Pratbubbla 5/9
God morgon!
Oj…redan fredag
dagarna bara rinner iväg…
Mulet väder, men kanske,kanske det kan bli en solglimt…hoppas på det…*L
Det blir städning på schemat idag…och tvätt.
En skön fredag önskar jag er alla….Kram /Broken

God Förmiddag på dig och alla andra!
Änsligen fredag säger jag :) är så trött på fredagens morgon så jag gråter nästan när klockan startar :) fast idag känner jag mig så över lag… är lägre än lägst och har ingen lust med något alls!
Men men, det blir städning här med… det tristaste som finns och som gör mig sängliggande efteråt…
Jag hoppas alla andra har en bättre dag än mig :)
Kram!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
go morron!
Ja gissa vem som vaknade inatt av samma värk i höften igen men den här gången tog de längre tid innan det gav sig. Jag har en teori och det är att något finns därnere och när tarmar och urinblåsa fylls på ordentligt får det inte riktigt plats och då trycks det på något som gör ont. Det försvann nämligen efter jag varit på toa och fått ur mig det mesta. Jag får se hur det blir kommande nätter då. Intressant hypotes iallafall.
Solen skiner och jag med den, nästan 
Hej o Hej! Här är det tråkigt väder.. Men jag ska ändå inte göra något speciellt idag, så det gör inget.. Humöret är bra iaf.. Hoppas ni alla får en bra fredag! Kram

Hej, är det fredag redan. Vad tider går fort, några timmar kvar till hemgång.
Solen skiner fint iaf och jag skiner ikapp med den.

Hej på er. Halva fredagen har redan försvunnit, vädret är ok ser solen och det blåser så tvätten torkar. Får väl springa runt med snabeldraken när vår daghund gått hem, hon hårar något förskräckligt nu. Synd att jag inte kan spinna för vilken härlig tröja det skulle bli av allt hår…..
Ha en skön fortsättnng på dagen!
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Lite stressad.. önskar trevlig fredag o trevlig helg! Kram

Usch, känner mig ensam och snacksugen… någon här?
#7 Ja jag är ju här.. Något speciellt du vill prata om eller ;-)

Ingen spruta idag heller..det fanns ingen karies i tanden,så det behövdes inget borrande..
nu ska jag gå och göra kålpudding,kommer att gå med syrran till skogen imorrn
hihi,stackars hon
#11 Mmmmmmmmmm va gott…*tungan ute* och massor med lingonsylt till…smaskens…

Åh tack soffe, precis efter det kom hela familjen hemramlande :)
#13 Vilken tur då :-)
Här har det regnat av o till hela dagen, men va gör det, huvudsaken är att man får se solen mellan skurarna - oj då, va positivt det där lät nu då..?
he he..
Åkte in till stan tidigt idag, för jag vill göra bort allt som är jobbigt först, och på fredagarna är det packat överallt i vår lilla stad. Men jag kostade på mig nya gardiner, jo jo mensan, och sedan köpte jag ett vindspel och lite aromastavar - heter det så? Ni vet såna där som man tuttar på för att få lite golukt. Valde lavendel, min favoritdoft.
Ja ha, sen hem och städa jag med, och roligare kan man ju ha men det går ju snabbt så en får stå ut. :) Tog eftermiddagspromenaden här hemma alldeles nyss, och då hade det precis slutat regna - och nu återstår maten då. Men hör ni, vi träffs snart! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Bara en fråga. Finns det någon här som kan gamla ramsor för att bota olika åkommor. Eller kanske några magiska formler/ramsor/besvärjelser eller liknande??
Funderar på att få in såna ramsor i tavlor/smycken eller liknande :-)
Och sen är det ju kul och intressant med gammal folktro/folkmedicin
har du kollat med dom inne på häxor?
#16 Naaa, det har jag inte. Jag är ofta där och läser, men skriver aldrig. Ska nog ta mig mod och göra det….