Dagens Pratbubbla 12/9
God Morgon alla…
Nacken och huvudet känns bättre idag…ska dock använda värmekudden på axlarna hela denna dag oxå.
Det blir en solig dag ser det ut som…och fortfarande är träden gröna….endast en liten skiftning syns, men när det börjat så går det undan….*L
Vacker dag önskar jag er denna fredag…Kram /B

Go morgon allihop
Värmekudde är så skönt att använda när man har ont, köpte en fylld med örter när jag var i Thailand för ca 200 kr, det var det bästa jag köpt, ångrar att jag inte köpte fler……..du får väl låta stickorna vila lite eller åtminstone se till att du sitter så bra som möjligt. Väldigt lätt att ge andra råd tänk om jag följde dem själv 
Annars skiner solen och jag ska göra kåldolmar tills i morgon då det blir fullt hus med barn o barnbarn, hoppas jag kan sätta dem på svamprensning som tack för maten 
Ha en solig och skön fredag
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Mulet här men uppehåll. Igår kväll var det klart och månen var guldgul - så vackert men kallt, brrrr, så jag fick täcka över blommorna för säkerhets skull. Säga vad man vill om ljusa sommarnätter, men nog är det härligt när höstmörkret faller också, och man äntligen får se månen! 
Idag har jag inga jobb så jag får väl städa då..
handlas mm. Blähh! Men nu börjar jag med voffen. Han och jag drar ut i skogen en sväng och drar i oss höstluften. Hästarna är nyborstade och nykratsade och gräset smakar fortfarande mums för dem - ja, och då är dom nöjda - behövs så lite för att dom ska kunna njuta ändå. Borde man kanske tänka lite mer på..? 
Ha en fin dag allihop! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#1 Ja, min värmekudde är oxå fylld med örter och säger som du, det bästa köp jag någonsin gjort…hade inte klarat mig utan den..*L Sonen använder den flitigt mot sin nacke oxå…
Ska ta det lugnt med stickandet….*L Kram

Hej svejs på er!
Här har vi fått riktigt höstrusk. Blåsigt som sjutton och kyligt. Fick dra igen fönstret i natt för det blåste in riktigt kalla vindar.
Nu har jag kört igenom min nya yoga-dvd… man kan ju säga att en del ställningar är assvåra… och skitjobbiga
Så nu har jag en lång inlärningsprocess framför mig med gott om träningsvärk. Men yoga känns bara såå rätt för mig. Det är inte den där flåshurtiga gympavarianten som jag egentligen älskar, men som gör mig speedad och gör att jag får svårt att varva ner. Det här är jobbiga övningar so får upp flås de med, men inte speed om ni fattar. Och så avslutar man ju alltid med att samla ihop energin från övningen/ställningen och stoppa in den i hjärtat så att den behålls.
Här behövs oxå städas…
vet inte vart jag ska uppbåda inspiration bara.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Återkommer senare…har lite att fixa med…*L
Kram på er…Broken
äntligen färdig med den sabla bokföringen men nu så kan jag ta ledigt. Ska eventuellt rida om jag orkar haha. Vill väldigt gärna shoppa till kontoret idag men jag får nog vänta nån vecka till. Kanske jag kan åka till Åmål och handla bokhyllorna åtminstone. Ska ha sånt där ERFAsystem eller vad det nu kallas vi har det redan på två väggar men nu är det den stora väggen i kontoret som ska bli sprängfylld av hyllor. Vi får se vad det lider.
haha precis när jag tänkte skicka iväg det här kom ett sms från Fabos matte att vi ska ses kl 4 i em. Så där sprack Åmålsresan! Det är nog skönare att rida.
Har dragit ett varv med dammsugaren där jag kommer åt vill säga. Nu när vi håller på med farstubygget på insidan blir det ju sågspån i hela huset. Inte bättre av att det är fyra katter som springer in och ut och så har vi ju bara en ingång. Det är iallafall inte mitt huvud som läcker - det har jag tagit reda på
Ha en bra dag alla!
Goddag!
Här blåser det.. Ska om en stund prata viktigt samtal som jag ser fram emot :-) Sedan efter det ska jag cykla till affären och handla!
Ha en bra fredag alla!
Kram
#1 Jag har sytt min egen vetekudde…men tror att jag ska satsa på en örtkudde
#8 Ja..om man skulle göra sig en som är lite större…Vilka örter tänker du ha i då Tiia?

Hej alla,
ikväll har jag fullt hus igen, men det är så trevligt med ungdomar.
Ska försöka koppla av hjärnkontoret i helgen, den har jobbat för högtryck den senaste tiden.
#9 Lavendel? Jag vet inte riktigt,vad har du för örter i din?
Värmekuddar brukar jag sy. har både nacke och en som går över ryggen. De är i sex fickor och nacke tre fickor, så allt ligger kvar.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
#11 Enligt säljaren så är det örter som Indianerna använder…som finns i min.
Man måste ju ha örter som tar åt sig värme och kan hålla värmen oxå…vilken sort är det då? Bovete kanske…?
#12 Vad har du i dina kuddar Tatsja?
Hej flickor!
Har precis varit inne i healing-tråden. Vilken uppståndelse det blev där då!
Blir lite konfunderad av det här..
Nok, nu skall jag försöka sätta ihop del 1 i vår dröm artkel!. Sitter ändå uppkopplad så bara hojta om det är nåt - och jag kollar då o då! Puss på er! 
#14 Uppståndelse??…Broken nyfiken i en strut..ilar iväg..
#14 Oj. varför uppståndelse?
Ja det kan man lugnt säga att det blev!
#13 Just nu tomma, men jag brukar fylla med vete. Men jag kan bidra med några tomma och sen fylla vad du vill i
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
vad har det blivit uppståndelse om
~ mayolica ~
#17 I vilken tråd då?…hittar ingen…
#18 Tack goa dej…jag ska prova själv först och blir det skit o pannkaka av det så kontaktar jag dej vännen…Kram
#20 Jo men det är väl den som heter: Hur fungerar healing..?
#21 Precis Soffe, en väldans diskussion blev det, men du håller ställningarna jättefint där vännen! 
#22 Tack Inga-Lena
Snällt sagt av dig
Kramis på dig!
Nu har jag läst.. Trodde först ni menade inne på healingsiten..*S*
#24 Ja…det var dit jag gick för att läsa..asg…mena du här Tuvan…*S Jo,det har jag läst..*S
Nu säger jag gonatt och sov gott till er alla…hunden ska ut på sista rundan…Broken ska titta liiite på tv innan nedfallet i madrassen. Dröm vackert…ses imorrn….Natti..Kram
Go'natt på er go'vänner! Vi syns imorrn som sagt. Jag har precis varit ute och täckt över blommorna - 0,2 grader bara just nu, så inatt blir det frost!
Tack för idag allihop och nattkramar till er! 
Natti natt på er! Jag har ungar ute i svinkalla boden (uthuset) ..De lanar :-)