Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: healing
Läst 1268 ggr
Kryddsnurra
0

Pinkar en miljon ggr

Fick initiering till Reiki 1 för 5 dagar sedan och ja jisses va jag springer på toa om nätterna. Skulle nästan kunna tro jag är en gammal gubbe :) Fick veta att detta kunde ske men hade hoppats på att någon här inne vet hur länge jag ska nattpinka :)

Tuva-Lena
0

Man reagerar väldigt olika vid initieringarna, och jag själv toksov i tre dygn medan du tokpinkar. :) Vi får se vad Soffe säger om det där. Själv är jag inte så insatt i reiki initieringarna, har också bara Reiki 1, men kanske Soffe tittar in imorgon och då kan hon säkert svara dig. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

korseett
0

det kan pågå i flera dagar, jag antar att du dricker mycket vatten med? isåfall kan du ge dig själv lite andrum med vattenpimplandet. Det finns en artikel om utrensningar på healing

titta här

[

](http://healing.ifokus.se/?ThreadId=b2235879-8491-4fa4-b052-a53174246ddf)

Kryddsnurra
0

näpp inte mer vatten än vanligt har skrivit upp ifall jag med mitt fiskminne skulle glömma några liter med icke som vanligt och nästan för lite enl rek. :) och så brukar det inte bli så mycket efter kl 19

skumma grejer :)

mayolica
0

reiki-initieringar har en aktiveringsperiod på 21 dagar efter den tiden har energin gått igenom alla huvud-chakrana och stabiliserat sej . under den tiden brukar man få olika utrensnings-symptom. att man kissar mycket är ett av dom vanligaste ,det tyder på att rensningen fungerar bra och det slutar när det är färdigt . jag fick också spinga och kissa mycket efter mina initieringar, mins inte hur länge det höll på för mej. olika utrensningssymptom kan avlösa varandra under aktiveringstiden ibland kan man känna av olika symptm från olika chakran när dom  rensas. lycka till.

~ mayolica ~

Kryddsnurra
0

nu verkar det har gått vidare till några andra symptom jag inte än har märkt av. Var bara en gång i natt jämfört med annars 4-5 Skrattande