Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1268 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 17/9

Gooooood morning alla!

Värmen har kommit i elementen, så det var skönare att gå upp i dag.
Tittade precis på termometern…2+C* ute…Tyst undrar jag vilken sorts vinter det blir i år?

Nu har jag bråttis. Ska till Arbetsförmedlingen om en timme. Får se vad dom säger idag.

Vacker,skön dag till er alla…Kram /Broken

chik
0

God Morgon alla ut i etern.

Värme i elementen,, Vi har ved eldning så vi har det gott o varmt när vi vill.

Jag hadde så himla ont av det när man bodde i hyresläg, o vara beroende av andra som bestämde hur varmt man skulle ha.

Så vi hadde el-elemänt; hur miljövänligt va de?

För att inte frysa i gjäl..

Hula Dancer

Dans blir man varm av .

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tuva-Lena
0

Morrn på er tjejer! :)

Kul att se dig här också chik! Välkommen in i gänget! Flört Just nu sitter jag med en filt om benen, Tuva fryser på morron innan livsandarna har vaknat, men snart är det dags för promenaden med hunden så då brukar jag tina..

Idag skall jag testa att göra mina vindspel, vi får se hur det går. Dom blir ju "home made" så här tager man vad man haver. Annars blir det väl till att fortsätta med fönstren sen jag har jobbat ett par timmar. Pirrar lite i magen över att få sätta igång med hantverket.. spännande! Cool

Lycka Till på AF Broken, håller tummarna! Kraam!

*Slösa inte med orden, säg ett som betyder mycket* Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Clary
0

Go morgon på er!

Ingen värme ute idag heller men med bushunden håller jag värmen ändå. Vi tog en liten dans på köksgolvet och jag tror hon till och med skrattade……….

Blir nog i pysselkammaren jag kommer att hålla till. Lite nyfiken på dina vindspel Inga-Lena, jag plockade släta snäckskal i Goa men har inte riktigt kommit på vad jag ska göra med dem men vindspel skulle de kanske vara bra till.

Broken, hoppas det går bra hos AF

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hoppfull
0

Hej allihop!

Här har regnet värkt ner på morgonen men nu har det ljusnat lite.

Jag har nu ätit lite rostat bröd och hoppas att livsandarna och värmen ska återkomma i kroppen efter den stora reningen.

Hoppas att ni alla har det bra idag.

Hur gick det Broken?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Brokenfether
0

#1 Morning Chik…*L  Vedeldning ger den skönaste värmen och är verkligen en mysfaktor nr 1. En knastrande brasa och doften av bränt trä…mmmm Mina element är vattenburna.*L

#2 jasså,är det din tur att sitta med filten om benen idag..*S Det gör jag varenda morgon oavsett kallt eller varmt. Blivit en vana…*L Spännande med dina vindspel,dom vill jag gärna se sen.

AF gick bra…vi snacka om min arbetsprövning. Dom ställen jag varit på är inte aktuella än, så imorgon ska jag köra till Klippans hundtrim och höra om jag kan få va där 2 timmar/dagen tills jag kommer upp i 4 timmar/dagen, då går jag över till ett annat ställe som ev kan ge jobb efteråt.
Ett ord sa du…hm..Jag säger då VÄRME…Skrattande

#3 Tack Clary…kram

miffo
0

Hej alla

tittar in en stund

abbis
0

Får säga godmorgon här oxå..vi ligger 2 timmar före i tid här på azorerna.Ska ta det lugnt idag sola ,äta, läsa och kolla på idioterna som springer fram och tillbaka på stranden utanför vår balkong..Får jag abstinens så har jag köpt lite azorisk lera..hahahahah

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tatsja
0

Godmorgon. Jag vill också sola, äta och läsa. Bara ta det lugnt. Hoppas du har det underbart abbis och tänker på oss i kalla norden. Ta med dig lite solsken när du kommer hem.

Ps. Hittar du någon souvernisked så kan du gärna få köpa åt mig. Har 174 stycken från olika delar av världen.

Kramiz:rockon:

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Soffe
0

Hej Hopp!
Idag är jag riktigt ARG på ett visst företag som har sjuka regler! Skulle mer än gärna skita på dem! Jädrans idioter säger jag! Kanske ska cykla bort till dem och ge dem varsin spade o be dem gräva ner sig oxå!

Annars händer det ingenting.. Längtar tills på fredag då jag ska träffa min handläggare och planera vad jag ska göra härnäst! Börjar bli en aning tokig på att gå hemma!

Kram på er och ha en fortsatt bra dag!

Tuva-Lena
0

Kom in till handlarn nu på eftermiddan och sjöng glatt: "Far ja kan inte få upp min kokosnöt.."

"Neeeej"! hör jag någon som säger bakom ridån, och när jag går in dit så är de handlarn själv som förklarar att han har glömt att beställa mina kokosnötter! Skrikandes

Skitgubbe säger jag skrattande, men det fixar sig. Vi får ta en ny beställning i slutet av veckan.. Synd bara, för jag hade sett fram emot att få sätta händerna i dom och mitt vindspel. Nåja, jag tog en promenad med vovven för att trösta mig, och det är ju rena medicinen. Han är ju så snäll handlarn också, så jag kunde inte bli arg på honom. Glad

Skall åka in till stan på fredag och lösa ut mitt panduro paket istället, och då kommer Inga-Lena att se ut så här: Skrattande Ha ha!

Cina-1
0

Hej svejs.

Har haft mejerit idag och som vanligt så är jag svintrött. Det är så tungjobbat och jag är ju inte van vid kroppsarbete. Foten i munnen

Men Broken du bor ju neråt landet…och har så kallt! Här är det också kallt men iaf 9C.

[lanns]
0

Kollar läget bara.
Ingen "prat"-lust idag.
Ha det gott alla!

Tiia
0

Blir inte så lång stund här i kväll,ska tidigt upp till jobbet och

imorrn är det "hiiiling"Kysspå kvällen

Tuva-Lena
0

Hi hi hiiiiiiling Tiiia! Skrattande Ja och då gnuggar vi händerna som vanligt (och ber en stilla bön att gudarna är med oss… schhhh Tyst)

#12 Vi förstår lanns, kul att du tittar in o hejar i alla fall! Glad

#11 Vad gör du på mejeriet Cina..? och var jobbar du? Alternerar du mellan olika jobb?

Brokenfether
0

Cina…det var imorse det var så kallt…*L Kommer väl in från havet..

#10 Hahahahaha…

#12 Lusten kommer och går, och vi på AB förstår…Flört Kram

#13 Ser fram emot imorron kväll….gnugg gnugg

Cina-1
0

#14 Jag jobbar på en Ica Kvantum-butik. Och alla matbutiker har ju en mejeri-avdelning. Jag har mejeriet varannan onsdag, då fyller jag på mjölk osv….

Tuva-Lena
0

#16 Aha, ja då förstår jag att det blir tungt för dig. Fyy för att få alla dessa backar på plats i kylen!  Weight Lifting 

abbis
0

#8 skall hålla utkik efter skedar.Alla material?

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Brokenfether
0

God natt allihop. Önskar er sköna drömmar och fridfull sömn. Hörs imorron..Kram Broken

Tatsja
0

#8 Ja alla material. Bara det är souvernirsked och helst att man ser varifrån de kommer. Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?