Dagens Pratbubbla 18/9
God morgon!
Soligt idag med. Hoppas det dröjer länge innan själva höstrusket sätter igång.
För min del så blir det städdag och storhandling.
Ljuvlig dag till er alla..Kram Broken

Go morgon!
Jag ser blå himmel så härligt!
Vad ska jag hitta på idag då, ja lite städning får det nog bli och sen var det ju det där med svamp..
Önskar er alla en solig dag,
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Go'morgon!
Här är det lite disigt.
Jag ska jobba 15-19. Löjlig tid va'? Jag har fixat lite i köket och håller på att tvätta. Nu ska jag spela ett spel 1 timme. Jag älskar dessa Hidden Object games. Laddar hem 1-times demo och spelar. 
Ha en bra dag alla!
Kram
Morrn morrn! :)
Här regnade det när jag steg upp! Va?! fast bara lätta skurar men det blir rått o kallt - vicket peckel man har blivit..
Idag blir det ett jobb bara på eftermiddan - ja, man bor ju ute på landet, så vad kan man vänta sig? Får vara tacksam att några hittar hit. :) Sedan blir det fönster idag också - har ju en stor kåk och alla dessa gamla fönster tar en evighet att fixa, men det blir såå fint! Kanske kladdar lite med lera idag - tills jag få mina kokkosnötter - har en idé om att göra såna där fina gudinnemodeller som man hitta inne hos häxor. Jättefina och stilistiska. Får väl se vad jag åstadkommer, och jag sätter in ett kort om jag lyckas bra - annars låter jag bli..
he he
*Vänlighet och kärlek är smittsammare än någon sjukdom* 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#3Är så nyfiken på ditt kokosnöt vindspel.*L och gudinnemodellerna vill jag oxå se. Du är så kreativ så det knastrar..

Jag kom på en sak som jag tänkte berätta för er.
Jag har ju varit ute några svängar i svampskogen, olika varje gång men det som har varit fantastiskt är att korpen har varit med mig på varje ställe, fick både se och höra honom. Slog upp den i Solögas bok:
Var i din fulla andliga kraft och gränser upphör att existera. Min gåva till dig är att få framgång.
Gissa om det värmer 
#5 Nä,vad mysigt..*L Har aldrig sett en korp i verkligheten. Du och mannen kan verkligen behöva en dos framgång..lycka till vännen..*L Kramar

Tack goa Broken!
#5 Va häftigt, korpar är så coola :-) ¨
I dag gormade jag på en duva, som hade en annan fågel i näbben…Duvan släppte den andra fågeln, men vet inte hur illad skadad den ev är… Den sitter i min syrenbuske :-/

Oj vad alla är på G så här dagen innan helg! Usch Inga-Lena jag får ångest över din fönsterflit… våra fönster är uräckliga och skulle behövt putsas redan i våras… men jag har varken inspiration eller kraft. Hoppas att jag endera får en plötslig lust att putsa fönster (hehehe) eller att det fort blir vinter så att jag kan skjuta upp det till våren!

Ha en bra dag allihopa!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Kom på en sak nyss. I dag e det ju 2 år sedan min gullepappa dog. Har haft så mycket Zedd i huvudet så jag e som vimsig.
Och vet ni, för två timmar sedan kände jag tydlig doft av cigarettrök, så han kanske redan hälsat på mig en sväng. Sonen som är hemma med huvudvärk, kände också.

Mysigt att han tittar till dig emellanåt Bybo!
Kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tror det är så Bybo. Godmiddag alla här. Jag kanske inte kommer vara så synlig under helgen. Sitter och knåpar på några artiklar så jag och sonen kan ha egna sajter. Svårare än man tror att komma på något att skriva. Men två har jag klart. Nu ska jag göra den tredje. Sen är det sonens tre som jag ska ge honom en hjälpande hand med. Han tycker jag skriver och uttrycker mig bättre.
Kramiz Tatsja
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
#10 Har fått en länk idag bybosan! Äldre man, ganska smal, lite tunnhårig men inte helt grå..? ;)
#13 Nämen, vad mysigt. Berätta gärna mer..eller om du pm:ar? Kraaaam
#14 Ja jag kan pm:a lite senare, om det är okay..? 
#15 Det är väl klart jue :-D