Frusen
Känner mig ofta frusen inifrån och speciellt efter jag har sovit. Jag fryser alltså inte som vanligt att jag måste ta på mig mer kläder. När jag fryser inifrån, så hjälper det inte att ta på sig mer. Efter ett tag så går det över. Nån mer som har de så oc h kan nån ev förklara varför det blir så!!
Glömde säga det i texten att jag oftast inte har lust med något, då jag fryser inifrån. Ofta så känns det som att jag bara vill sova och aldrig vakna mer, men känslan försvinner samtidigt när frusenheten går över.

Kan det vara dålig blodcirkulation möjligen? Jag kan känna så också och då spelar det ingen roll vad jag försöker göra, jo krigsdans hjälper men det finns nån som tittar så konstigt på mig då.
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Mycket möjligt Clary. Jag har aldrig sökt för det.

Är det även på morgonen du känner så?
Mitt kommer om jag somnar på soffan, ibland tror jag att jag är ute och far och att jag inte hinner komma tillbaka riktigt innan jag vaknar.
Om det skulle vara blodcirkulationen har väl ciggarna en del skuld i det, har du märkt någon skillnad?
Jag har nu varit rökfri ca 1 månad……..men jag hade frusenheten när jag rökte oxå. Det spelar ingen roll var jag sover, soffan eller sängen.

Duktig du är som klarat en månad. Håller på och försöker få gubben min att sluta, är så svårt att göra det ensam när han fortsätter.
Få se om nån av de andra har någon teori.
Nu ska jag nog göra en kopp thé sätta på sängvärmen och så en alvedon och en bok och hoppas på att förkylningen som ligger o lurar är borta när jag vaknar i morgon.
Kramis
Åh är du förkyld………..hoppas du kryar på dig, sängläge och mycket att dricka. Skickar styrkekramar.
#5 Du kanske har besök april..? Många kan känna en frusenhetskänsla då, annars kan du kanske ha någon blodbrist alltså för få röda blodkroppar, eller sitter du och spänner dig så att inte musklerna slappnar av? Det hindrar också blodflödet. Du kan också ha någon mineralbrist Det kan alltså ha många orsaker, men fråga BranDuir i hans frågespalt. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ja tuvan, det ska jag göra, att jag inte tänkte på det. På tal om besök. I morse när jag stod i duschen, så hör jag hur nånting far i golvet med skrammel och duns.
När jag duschat klart gick jag kollade. Jo, på vardagsrumsgolvet ligger min en prydnadstallrik som har ramlat ner från väggen. Jag har 4 st till och dom är fastsatta på samma sätt. Konstigt isåfall att bara en ramlade ner.
Blodprover är tagna, så alla värden ligger bra. Kan vara som du säger att jag spänner mig så pass mycket att blodet inte kan gå runt. Det är ju oxå en sån grej som man inte tänker på och speciellt när man sitter framför datorn.