Dagens Pratbubbla 19/9
Gomorron!
Tänk om det varit så här soligt under sommar månaderna som det är här nu. Så skönt det hade varit då. man får vara glad så länge det inte regnar och blåser..*L
Har en super förkyld son och jag hoppas inte han smittar mig. Brukar slippa undan, tack och lov.
Lill sonen kommer i eftermiddag och tillbringar helgen hos mig. Det ska bli roligt. Vi skulle bygga lådbil denna helgen, men jag har inte hittat nån gammal barnvagn än…vi får kanske baka lite istället,det gillar han..*L
Ha en underbar dag allihop…Kram Broken

God förmiddag!
Sitter och pausar lite i städningen… gud vad det är tråkigt att städa! Jag kan för mitt liv inte uppskatta det trots att jag tycker att det är ljuvligt och ger en skön helgstämning efteråt!
Även här har solen lyst idag men nu mulnar det på en aning. I kväll ska vi ha lite gäster och det ska bli sååå mysigt! 
Nåväl, dags att skura toaletter 
Ha en riktigt bra fredag allihop från mig med! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Hej på er
Idag är det en mindre bra dag trots att solen skiner. Ont i den där delen som sitter ovanpå halsen och nacke. Gubben min snubblade ute igår och skadade vristen så han kan knappt gå, vi är ett snyggt par idag och han som fyller år. Jaja det blir en lugn kväll med färsk krabba och i morgon är det en ny dag.
Ha en härlig solig fredag
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hej!
Här skiner solen för fullt!
Jag ska jobba i eftermiddag . Nu ska jag färga håret, det gråa syns alldeles för mycket.
I helgen är jag ledig och ska packa så mycket som möjligt. Hoppas jag slipper regnet så jag kan putsa fönstren.
Också ska jag gå igenom förrådet men det gör jag bara om sonen är hemma för jag är så rädd att bli inlåst. Jag har massor av böcker som jag ska gå igenom, hoppas det finns några som jag kan sälja i våran auktion. 
Ha det så bra alla!
Hej o Hej!
Idag skiner solen! Jag ska snart ner till stan på ett viktigt möte som jag ser fram emot :-) Sedan ska jag köpa jacka o skor :-)
Önskar er alla en trevlig fredag!
Sitter här framför datorn för jag klarar inget annat just nu. Min kropp efter behandlingen igår har tappat orienteringen. Jag är som berusad så jag snubblar, fumlar, sluddrar och är allmänt kringkring i skallen. Har fått mig många skratt åt mig själv idag. Men det är ingen fara för det har plockats bort mycket av det som lagrats i mig så kroppen letar efter ett nytt förhållningssätt till sig själv. Tänk er bara tonåringar som växer fort och som har dålig koordination under en tid, sån är jag nu. Ska ge en behandling kl 5 i eftermiddag men jag tror det kommer att gå bra för jag sitter mest hela tiden.
Det bästa av allt, jag kan tänka på godis och sötsaker men jag känner inget begär av det. Vill inte ha det utan snarare en ordentlig stek med goda grönsaker och en god sås till.
Ha det så skönt idag alla

Coolt! Är det han markus gård?? vad det var han hette? Om du vill så får du jättegärna berätta om behandlingen för jag är gör-nyfiken!
Kram på dig!
#6 Markus och Eva Gårdbäck heter dom och jag har bägge för hon är transmedium och hjälper till med att finna blockeringarna och vad det är för minnen som ligger där, och det var många. Ja jag ska återkomma med en beskrivning när jag har smält det hela så att säga haha.

Hm, det där är jag supernyfiken på att göra själv! Väntar med spänning :)
#7 Ja, det ser vi fram emot korseett! En fräsch artikel skriven av en lika fräsch författare!
och vilken lättnad att sötsuget är borta. Håller tummarna för dig - verkar vara en jättespännande behandling du går igenom! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#2 Gratta gubben din från mig,hoppas han haft en bra dag.
#5 intressant korseett,berätta gärna sen
Jag har varit till optikern idag,gjort synundersökning,provat ut linser m.m
Jag ska egentligen ha glasögon,men har det bara när jag läser
en bra dag annars,lite varmare,men ingen sol
den har försvunnit

Trevlig fredag & helg alla goa :) Här är fullt ös med fotboll & bowling tävlingar i helgen, inte jag då.. utan de övriga i familjen.. själv gör jag mej bäst i kulisserna med en kopp kaffe ;)
Hej på er, säger en nyvaken. Somnade visst på soffan igen efter maten. Sovit sen kl 18.00. Inge roligt, för man blir så pömsig. Ha en fin fredagkväll.
Ååh,jag har fått mitt paket redan med posten,men jag fick inte öppna det förrän jag fyller år.
Hade beställt en bok om kraftdjur och 2 örtböcker,gubben har iofs somnat redan,så kanske jag kan ta mig en liten titt
#14 Jag har också fått paket idag! från Panduro! Fjädrar anamma, nu skall här fixas fångare!
Tjuvtitta vet ja Tiia! ;)
#12 Att vara "kaffetant" kräver sin kvinna Waara!
och en plåtmage.. ;)
#13 Hur ska du kunna sova inatt nu då april? jag brukar somna framför TV;n och sen är det lögn att somna när jag ligger i sängen.. 
#15 hihi…nää,nu gör jag tvärtom
ska inte tjuvtitta,men ska lirka med honom när han vaknar.Det är nästan lättare
Du är drömfångarfrälst,det är bra,för du gör så fina drömmisar.
#13 april,är du kvar?
Jag somnade som vanligt jag också vid kvällskaffet. *gääääsp* Sedan har jag fått en ny DVD idag; Tai Chi, så nu måste jag börja med det också. Lätta övningar men väldigt energiska verkar dom. Har bara tjuvkollat än så länge..Berättar mer sedan. ;)
Hej alla! Har precis kommit hem efter en akut runda till sjukhuset med sonen (18 år) Hade besök av kompisen här på kaffe och sonen kom först och fråga om jag kunde känna om han hade feber? Jo,det hade han…sen sa han att han hade ont i lungorna. Efter en timme kommer han igen och går hukad ut i köket och gråter…då hade han så fruktansvärt ont i lungorna och svårt att andas. Kompisen fick mina nycklar och gick ut med hunden och jag,lillsonen och sjuke sonen kasta oss i väg ut i bilen och körde till akuten. Han spydde rätt ut när vi kom fram och kunde knappt gå in till receptionen. Fy fasen va orolig jag var. Vi kom snabbt in och dr kunde till sist konstatera att det inte var lunginflammation eller halsfluss. Sänkan var OK och blodproverna oxå. Sonen hade troligtvis fått lunghinne infektion. Kommer från förkylningen han har. Nu ska vi avvakta och se om febern går ner och det onda ger med sig annars blir det dr igen på måndag. Tack och lov var det inga köer på akuten idag så det gick ganska fort. Lillkillen höll på att somna hos dr,stackarn…nu sussar han gott och den andre har fått smärtstillande och jag hör hur han hostar…hoppas han får sova gott.
Så..nu vet ni varför jag har varit frånvarande ikväll..*L
God natt alla..nu ska jag koja…Kram
Broken,hur mår din son nu?Behöver han healing?
#16, jag loggade ur mig och kollade lite på TV
#15 jag har inga problem att somna om. Jag kan säkert sova stående som hästarna gör. Somnar i dom mest konstigaste ställningar.
#19 Sonen mår nog lite bättre. Han har sovit ganska mycket idag. Ang ev healing så har du fått ett pm..*L
Tack gumman..Kram
jaja, idag är det måndagsstädning för min förkylning är på bättringsvägen… Det tråkiga är att pojkvännen nu blivit smittad och är sååååå dålig!
Men, men han var så gullig när han tog hand om mig så jag ska väl inte vara sämre jag!!!! Nu pustar jag en stund i städningen och ska pyssla med lite pärlor innan det är dags för disken… håhåjaja….
Puss på er idag
Många Goa Kramar
Annisangel
detta inlägg skulle ju till dagens 22/9… Hjälp!!!
Många Goa Kramar
Annisangel