healing-träning
Hej! Ingen verkar vilja ha healing på ÖN så jag frågar här om någon vill få healing ikväll? Jag känner för att sända till max 1 person.. Möjligt att det kan bli någon till i helgen :)

Åhh jag hade gärna tagit emot men som sagt ska jag bort på lite party ikväll.
Vad gullig du är Soffe!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Vad bra Soffe…så får du träna utan press..*L
#1 Synd :/
#2 Ja precis ;)
#3 Hav tålamod vännen…det är ännu tidig dag…folk kommer hem från sina arbete och det ska fixas och donas inför kväll och helg…finns säkert någon som vill ställa upp ska du se..*L
#4 Jo jag väntar tålmodigt :)
#5 Vad du är framåt Soffe! Jätteduktig är du!
Jag tar gärna emot lite healing om du känner för det..? Men vi kan avvakta ett tag och se om någon annan vill ha först. Nu skall ja laga mat också..
Men va snällt av dig att erbjuda dig! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#6 Tack Inga-Lena :) Känner mig lättad o glad idag, så det är nog därför.. Jag vill inte skicka healing försent heller, så vi kan bestämma en tid nu för ikväll när du kan??
Okay, om vi säger vid 8 då? Passar det dig..? ;)
#8 Ja det bestämmer vi, lagom tid :) Jag skickar PM till dig efteråt!
Är du redo Inga-Lena? Jag sänder healing till dig snart!
Jadå, jag var redo, men sambon la beslag på nätverkskabeln så jag kunde inte gå in. :( men jag la mig tillrätta ändå på soffan, och jag tyckte verkligen att det var skönt. Först kände jag inte så mycket, men efter en stund så blev jag helt varm i kroppen och speciellt om händerna. Dessutom strålade värme på vänster sida om huvudet, från ögat och ner till hakan ungefär. Tänkte att, jaså har jag nåt problem där..? ;)
Sedan var jag nära att somna, men då kom katten och hoppade upp på magen på mig - iiihhhhhii!! Tappade nästan andan för jag var inte beredd.
Men nu känns det jätteskönt i ryggen, känner ingenting av ischiasen!
Tack snälla Soffe, du är jätteduktig!
Kraamar! 
Nä det tar lite tid innan flödet är riktigt igång, iaf när jag skickar healing ;) Jag skickade värme och ljus till dig så kul att du kände av det :) Du får gärna svara på mitt PM oxå! Kramis o Tack :)
Snällt av dig,Soffe
Jag behöver inte idag,men ser att du gett till Tuvan.
Go for it,girl
Hehe.. Tack Tiia :)
katter vill gärna vara med att heala. Både att bara ligga i energierna och att själv vara med. jag "såg" min ena katt Skrållan sitta på magen på min kompis som jag skickade distanshealing till. Gissa om jag blev paff!
#15 skrållan……………det hette min bil en gång i tiden och den var knallorange. Den fulaste bilen jag sett och till slut gick avgasröret sönder, så då lät den oxå förj…gt. Hördes säkert i hela stan.
*15 Ja det är kanske därför som min förra katt curre alltid var med mig när jag skulle meditera. Han låg alltid i närheten av mej eller på bordet väldigt nera.
Kramis Tina
Inte för att det gör så mkt att ni diskuterar katthealing, men detta är en tråd för min healingträning 
hihi vi är nog mästare på att göra paranteser i alla trådar tror jag. vassego nu får du tillbaka tråden *lämnar över högtidligt* 
Jo jag vet att det blir så ibland, men jag tänkte använda mig av den här tråden fler ggr och då kanske det blir rörigt med annat prat emellan?
du har helt rätt! det är vi som kapat som ska be om ursäkt
Ni behöver inte alls be om ursäkt
Det är väl jag som är för petig 
Men jag är inte sur, vill inget illa så ni inte missförstår mig!
Hej Soffe!
Är jätte nyfiken på detta med healing.
Har på olika vägar träffat på detta med healing.
Har aldrig varken tagit emot eller gett healing, vet inte hur det funkar alls. Kanske funkar det inte på någon som är osäker på hur detta kan fungera?

hmm börjar bli lite trött, formulerar mig inte så bra längre…
nå ställer gärna upp som träningsobjekt
bara du berättar hur jag ska göra
#24 Hej! Det är inte så avancerat med healing som man kan tro, iaf inte för mig :) Healing fungerar även om du är osäker.. Det kan va så att man då spänner sig, vet inte hur det ska kännas, men mitt tips är att bara ligga ner o slappna av och låta det flöda, tänka eller säga till sig själv att nu vill jag ta emot healing från den som skickar.. Så har jag gjort och det funkade :) Det är så olika från person till person vad o hur man upplever healing..
Just nu har jag själv utrensning, så jag känner inte att jag är i balans att skicka healing till någon.. Men jag återkommer i den här tråden när jag orkar igen :) Hoppas det är okej?
det är helt ok med att vänta för det är du som ska träna och det ska du göra när du känner att du mår bra.
Kom ihåg nu- ingen healing på 3-4 dagar. Låt effekterna klinga av. drick mycket vatten. Låt känslor och annat komma till ytan så ska du se att du blir starkare efteråt
Tack för ditt råd korseett
Kram!
okej!
Tittut!
Någon som är i behov av healing ikväll? Sänd mig ett PM så ordnar vi det :-)
Kram
Har PM:at dig Soffe
#30 O jag har svarat :-) O du svarade igen *S* Kram på dig!