Dagens Pratbubbla 22/9
God förmiddag!
Nyvaken efter en lite orolig nattsömn. Har en del telesamtal att ta i tu med idag.
Det är mulet ute men inget regn.
Vacker dag önskar jag till er alla..Kram Broken
Hello!
Idag händer ingenting, typ.. Det regnar o blåser :-/ Hoppas ni andra får en bra dag..
Tjo Flöjt!
God Morgon på er!!
Hät tittar solen fram..Skall inte göra många knopp idag .
Jag skall valla damsugan, men den brukar jag gå en runda med..
Så ni ute i etrn ha de…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Vi har sol även idag, men var rått o kallt på morgonen. Har jobbat en sväng sedan jag varit ute med hunden, och har ett jobb till vid ett-tiden, annars får jag fortsätta med bilen idag också, skall slipa för tredje gången nu och måla på ny grundfärg, men sedan kan jag spreja dit mina löv och svampar - fast jag måste fixa mer färg först - och den är dyyyr sa sambon, så han köper på Biltema när han åker till S-holm i veckan. Blir frustrerad av att vänta så länge..
Får väl tvätta fönster medan jag väntar då.. 
Och sedan måste jag ta hand om lingonen och rensa dem, ja de finns alltid saker som skall göras, inga problem på den fronten inte!
Sedan skall jag fixa vår web shop! Passa på att lägga in bilder på det ni vill ställa i skyltfönstret tjejer! Måndagskram till er go'vänner! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Här är det gråmulet, väntar på solen. Haft ett samtal med vår hyresvärd så nu är ångan uppe. Har väntat i tre månader på ny värmepanna 
Annars får det nog bli städning idag, i morgon får jag en kasse äpplen så då ska det bakas äppelkakor å så lite go vaniljsås till mums
Kramis på er
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Jag ska fira min dotter som fyller 14. Paket har hon fått så nu väntar tårta och thaimat! Mums!
#5 Kalas mysigt :) #3 Inte lite järn i elden du inte vännen! *S*
#0 Sov du oxå oroligt..? Jag gav upp 01,30.. gick upp igen och värmde vetenallen,..hur pigg som helst med massa i huvet.. hm. Då är vi nog trötta till kvällen då kanske..? ;)
Så.. nu ska jag gå ut.. japp, till skogen .. ha en riktigt god Efter Middag! kram

Jag har jobbat några timmar. Se'n kom jag hem och fick ett utbrott på sonen för jag håller på som sjutton inför flytten och han sitter bara framför datorn. 
Men nu har han gjort ett ryck
och jag har varit till förrådet och rensat. Jag hittade massor av böcker som jag ska kasta, mamma skulle gråta om hon såg det för böcker kan man INTE kasta förstår ni. 
Men jag sparade några till auktionen… om ni gillar romaner.
Inga-Lena, jag säger som Waara: inte lite järn i elden. Hur orkar du med? Vilar du någon gång? 
För första gången på länge så har vi haft sol i stort sett hela dagen idag. Visst det har varit uppehålls väder här kanske en vecka men igenmulet. Men idag så 
Natti,allihop.Nu får ni underhålla associationstråden ikväll….vill ju skratta redan på morronen…. ni är så duktiga.Kjamis
God Natt Tiia//Kram!
#9 Natti Tiia. Märker att du lagt om dina sovvanor lite, iaf jämfört med för typ ett år sedan :-)
Natti natt alla ni som går o sussar nu! Kraaam! 
Tuvan! Du ska väl inte gå o lägga dig än 
Natti Tiia!!
Såv så gott…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Sov sött Tiia…*L Kram
Nehej Tuvan är vaken ett bra tag till.. he he 
#16 Bra att Tuvan är det
Kjam Kjam
#17 kjam kjam tillbaks! 
Är det någon som orkar med att läsa en dröm jag hade i natt?
Bybo, önskar jag kunde,, men jag är inte så bra på det…
*Sweet dreams :) .. God Natt kramar//W*
#20 Natti Natt!! Kramikramen
Jag läste din dröm på ÖN Bybo - och skrev en liten kommentar! 
#22 Tack Tuvan, jag såg det och svarade dig där :-) Höll på att få spader på mig själv angående att tyda denna dröm, som egentligen borde vara lätt att tyda. men nu har jag fått kommentarer av dig och hellas, så nu fattar jag bättre asså…
Då springer jag dit! 
#24 Såg att du varit där ;-) Tack för dina ord, du är klok som en bok..ne, klokare