Dagens Pratbubbla 24/9
God förmiddag!
Ophs i lalla..vad jag sovit länge..*L Det behövdes känns det som. Vackert väder har jag oxå och det ska bli skönt att ta en lång promenad i skogen. Kameran med oxå,javisst..*L
Funderar på om jag ska börja fräsa lite smått…har en ide´till ett kommande smycke..
Ja dagen har en del att bjuda på…
Vacker dag i harmoni önskar jag er allihop..Kram Broken

God förmiddag härifrån med!
Här har det oxå sovits… försökte sova igen lite av all den sömn jag missade sittandes på en stol på sjukan
så när dottern gått till skolbussen la jag mig på soffan och sov ett par timmar, jag är fortfarande ganska sliten men mår helt okej.
Här är det mulet men det ser ut som om solen tänker bryta igenom molnen senare.
Ha en bra dag alla!
Kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Go' förmiddag!
Jag har varit vaken lääänge. har suttit och spelat….timarna bara försvinner. 
Nu ska jag gå och handla lite och se'n ska jag jobba.
Ha en ra dag alla!
Kram.

Go förmiddag.
Har hunnit med en långpromenad med hunden, tvättmaskin igång och förmiddagskaffe i solen, gäller att passa på.
Är ganska seg annars, så vad det sen blir, vet jag inte……….
Ha en underbar dag, kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Titta här,.. hittade dagens pratbubbla på sida. 2.. den puttar vi upp! :) Aktiviteten är väl så hög att inläggen bara ramlar in och rätt som det är.. :) .. så försvann den här!
Hoppas du hade det gott i skogen Broken :).-. När du gick upp.. sov jag middag.. *S* skoja *S*
#1 Bra, Hoppis att du kunde sova igen lite :)
#2 Jodu, timmarna försvinner lätt då.. ja se denna dator..
#3 Lät ju helt ok det där ;)
Ikväll ska jag yoga! Hoppas ni får en fin kväll goa. Kram.
#4 Jo tack Waara,skogen är en plats att få ro i…och efter att jag sett att sonen har satt sig som administratör på MIN dator och vägrar ge upp det och sen mig med begränsat konto,behövde jag gå ut ett varv och räkna träd…
blir så förb….Vart har mitt privatliv tagit vägen?…
Snart kommer 2 killar hit som jag ska sätta saxen i…sonen behöver oxå klippas,men jag känner mig inte riktigt "rar" för det! Risker finns att frissan inte blir vad han hade önskat…
Det är riktigt varmt ute och dom små blodsugande insekterna tar chansen att få ett sista sug…fick vifta som en väderkvarn i skogen…
måste ta en sväng i skogen nån dag för att plocka trattisar,borrelian avskräckte inte mig,men nu kommer jag att ha på mig dykarutrustning
Jag har ätit kantareller idag, mums :-)
#7 mmm…va gott,vill haaaa
Gottegrisar där
#9 Hehe :-) Det har du rätt i!
Gokväller! Hm gottegris, själv har jag precis dragit i mig en duvbbelnougat, och har inte ens ätit middag än :-/
20.00 Det Okända på TV4+
#11 Har gjort en tråd om det,alltså det okända
gottis där,hålla på o reta mig med nougat
Jag har haft en mys-eftermiddag med mamma. Vi åkte till mormors grav och pyntade fint, och sen till mammas hemby/samhälle där vi tog en skogspromenad med kafferast förstås! Underbart väder också, och vips så träffar vi på ett gäng thailändare som är här för att plocka bär. Jag måste beundra dem, vilket arbete dom gör! Gå dagarna i ända med krökta ryggar för att få 12:-/kg för lingonen. Men hemma är det väl en förmögenhet dom tjänat här i Sverige.
Missade det okända!
Hästarna gnäggade nere i hagen och ville in..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#13 Dom har nog inte så höga löner i Thailand.Vad du är go mot mor din,Tuvan.
Hit med hästarna,så får du se det okända
#14 Ärligt Tiia, så är min mamma min bästa kompis så vi har jättekul tillsammans! 
Du kan komma hit o vakta hästarna medan jag tittar på TV..
#15 Det är härligt att höra.Många har inte så bra kontakt med sina föräldrar.Min mamma gick bort när jag var 8 år,men då är det bra att ha många syskon.
kommer gärna,får jag rida?
Nu ska jag lägga mig,tidigt upp imorrn.kramis till er alla
Det låter verkligen mysigt Tuvan,stunden med din mamma..*L Jag hade daglig kontakt med min mamma och hälsade på henne var o varannan dag i alla år. Vi var väldigt lika på många sätt. Hon gick tyvärr bort för 9 år sedan. Tog tid för mig att vänja mig vid att det inte skulle bli fler kaffestunder och glada skratt med henne.
God natt Tiia och ni andra som tänker knalla i säng…sov gott…Kram
ja, jag säger god kväl på er alla!
Här är det som vanligt.
Jag är nog medvetslös för jag vet inte vad dagen tar vägen.
Men ni skall såva söt, önskar jag.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Åh vilka fina bilder ni lägger in! Ja, jag är lyckligt lottad så länge jag får ha min mamma i livet, och pigg och alert fortfarande är hon. :)
#16 Jaa Tiia, du får gärna rida - om du vågar.. jag rider inte varmblodet längre för han är för busig - 23 år i år, men beter sig som en unghäst. Islänningen är som en gammal hund - pålitlig, lugn och helt underbar, men pigg o framåt. 
#21 Var glad jag blir att du känner så för din mamma. Jag önskar jag kunde det själv, men det är som den frågan jag ställde på relationer. Måste man älska sina föräldrar?
Det gör inte jag. Tvärtom. Inte hatar, men närapå.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?