Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1593 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 29/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag!

Nyvaken och snurrig i knoppen….*L Kaffe, kaffe så jag vaknar till…*

Lite mulet på himmeln men inget regn i sikte dock.

Här blommar Ölandstoken längs gatorna…*L Ett nattfoto jag tog inatt.

Ha en skön dag alla…Kram Broken

Hoppfull
0

Halli Hallo!

Jag är lite sliten idag men har hunnit med att fixa med en massa tvätt, plocka i och ur diskmaskinen och kört ett yogapass.

De två äldsta är hemma idag… sover ännu… Glad medan det strax är lunchdags för mig!

Ha en bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tatsja
0

Fullt upp sedan halv sju. Setat här. Varit ute med Tatsja. Försöker så gott det går att göra lite artiklar till min sajt. Inte lätt när man inte fått installerat Word. Men på något sätt ska det funka. Hade ju allt klart i min gamla data. Kan inte öppna en enda nu. Suck. Hoppas sonen kommer på hur han ska göra. Saknar ju ljud också. Vet inte vad exet gjort med den här datan som jag fick av honom. Men, de får lov att fixa det. Basta.

Kramiz.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Soffe
0

Hej Hej!

Här regnar det Skrikandes Jag som skulle cykla till bibblan, men inte i det här vädret Rynkar på näsan

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag..

Tjo Flöjt!

Waara
0

Jahaja!,… Med önskan om en fin dag till er alla,.. jag har datafri e.m som ni ser :)

Ska bara skriva det här, sen fortsätter jag med stöket här.. syr o städar, högt & lågt.

Allt Gott vänner! Kram.

Cina-1
0

Hej alla!

Vilken chock jag fick alldeles nyss. Jag har fortfarande morgonrock och pyjamas för jag mår inte så bra, mensvärk och yrsel (för att jag slarvat med blutsaften Skrikandes), skitigt hår och oborstade tänder. Då ringer det på dörren! Killen som skulle ha tittat på lägenheten igår kom idag! Förvånad Han hade snurrat till det….. Gissa om jag ville sjunka genom golvet…snygg var han också! Flört

Ha en bra dag alla. Jag ska försöka hämta mej från chocken….

Hoppfull
0

Hahaha, tänk så det kan bli! Jag går ofta runt här och såsar i skitfula gamla myskläder, inte sällan oduschad efter yogan… så ringer det på dörren får jag nästan panik  Skrattande

Clary
0

#5 Om du fick en chock vad fick den stackarn då Flört hoppas han gillade lägenheten också!

Dagen har varit lugn hittills, varit hos frissan och njutit, de skulle kunna få hålla på hur länge som helst o greja men tyvärr går det alldeles för snabbt.

Nu får det bli kaffe i eftermiddagssolen innan jag försöker göra nån nytta Cool

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Cina-1
0

#6  Tänk att man inte kan gå som man vill i sitt eget hem. Flört

#7 Han gillade inte lägenheten, han var den andre som tittar på den. Det står i kontraktet att det är en 4:a men ena rummet är ett genomgångsrum så man kan inte stänga om sej.

Jag som tänkte sälja mina fönstersydd till den som flyttar in. Det är en gångväg utanför på nedervåningen så dom behövs. Fönsterfilmerna var svindyra, 750 kr för 3 rullar….

Brokenfether
0

Nyss inkommer efter en stärkande och energipåfyllande skogstur in my neighbourhood (stavning ?)….tog sammanlagt 72 bilder varav jag stoppar in en mysis här….*L Vackert så det skriker i kroppen..eller hur?..*L

Cina-1
0

#9 Oj, den är jättevacker! Du är en mästerfotograf Broken!

chik
0

God eftermiddag på er!!

Brokenfether vad finna bilder.specielt den sista,

Cina-1.Ja så det kan bli.Men blev du av med läg?

Ni skall alla ha en trevlig kväl.

Lena Fire 2 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hoppfull
0

Verkligen superfint Broken!

Brokenfether
0

#10 #11 #12 Tackar…en gör så gott en kan…*S Naturen är lätt att fotografera….det är bara att hitta rätta vinkeln..*L Kramar

Soffe
0

Jag kycklade ut i regnet ändå för o lämna, hämta böcker på bibblan! Fantastiskt att jag överlevde, hihi :-)

Tiia
0

Naturen är så jäkla fin,snyggt,Broken…ser ut som en damtorso i vattnet

Jag har varit ute i flera vändor med Takida och en gång med Daisy.

Har köpt lite fler tuggben och godis,godis också till Daisy.

Daisy var lite svartis igår,så senare var jag bara tillsammans med henne en stund.Gullade med henne,det är viktigt att hon mår bra.Gubben tog hand om pojken…hihi

Men vilken famndocka,går vi lite längre ute,då hoppar han framför mig och vill bara upp i famnenSkrattande

Nu har nästan alla grannar pratat med takida.Hon springer ju till alla hon ser

april4
0

är Takida en hon?? har du tittat noga, hihiiiiiii

abbis
0

Har jobbat i butiken hela dagen då sambon skulle in och ha ett möte med revisorn..Revisorn har skickat en väl saltad faktura som vi nu måste bestrida.När sambon äntligen kom in så visade det sig att revisorn chappat och lämnat över problemet på sin Medarbetare som inte kunde svara på något.Så tillbaka på ruta 1.

Jag kan inte förstå hur man kan ta betalt 2 ggr för vissa saker samt göra jobb för flera tusentals kronor utan att fråga mig om jag vill ha det jobbet gjort..Istället för att som vi trodde att vi skulle spara lite pengar på att göra 90% av revisorns jobb har det kostat mig 50% mer på ett år..och nu dettta att vi inte kan föra en normal dialog om problemet..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Näää, det är inte sant abbi! Tillbaka i vadagen och så börjar det på en gång! Hoppas att det löser sig på nåt sätt för er! Ni har väl polisanmält? fakturera två gånger verkar inte riktigt schysst. Men är det inte bara att strunta i fakturan och visa upp kvittot på den gamla på att ni har betalt? Obestämd

Glömde!

Broken! Vilka fantastiska motiv du hittar och du lyckas alltid med att få den finaste bilden! Du är jättedukitg på at fotografera! Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

BiGavia
0

Gjort ett besök upp till trädgränsen idag och hållit på att frysa häcken av mej. Vintern bet i kinderna , nysnö på högfjället. Huga.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Tiia
0

#16 Bildbevis,en killeSkrattande

Brokenfether
0

#18 Tack goa Tuvan…fotografera är nåt jag brinner för…älskar det…*L

#19 Åh, fy….må det dröja länge tills vi får snö här….ska man gå efter förra sk vinterna som det inte kom nån snö alls på, så blir man ju glad…nästan…julen får gärna vara vit..*L

Soffe
0

#20 SÖÖÖT o GOSIGT Kyss

Brokenfether
0

#20 Nä så tuttenuttande go man kan va då…*S Myspetter..

Cina-1
0

20 Tiia, vilken söt hund du har skaffat.  Skrattande Jag skulle också vilja ha en men det går inte med mina arbetstider. …Se'n är jag nog för lat. Skäms

BiGavia
0

Oj, vad han luktar gott, känner ni int!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Tuva-Lena
0

#19 Va härlig du ser ut BiGavia, med mössan neddragen över öronen! Fy fasen, har snön kommit redan hos dig? Tyst

#20 Näää Tiia, du får inte visa såna tuttenuttiga bilder! Jag smälter! Ja visst BiGavia, han luktar hundbebis - mummmms! Kyss

#21 Broken, sätt ihop ett bildmontage på dina fina bilder och gör en utställning. Jag kan hjälpa dig att fixa till en "monter"! Har du tänkt på att göra förstoringar av några bilder..? Tänk så fint! Glad

Brokenfether
0

#26 Åh, det hade varit jättekul..*L Jo,jag har funderat men vet inte vart man vänder sig…hade varit kul med en fondvägg med något motiv som blivit snyggt…*L Jag ska samla ihop mina bästa bilder i en mapp så kan jag maila över den till dej i såfall…men inte just nu…vill samla fler först. tack Tuvan..du e så snäll..

Tatsja
0

Vi kan ju även bjuda på bilderna. Tycker de är så bra.

Sen kan vi gå ihop och hämta den gulliga valpen. Vill ha. Kan vi inte dela den, så vi kan ha den en månad var? Flört

Väl mött, Tatsja

Waara
0

#9 Viken fotograf!.. kikade i ditt album oxå,.. du är duktig!

#20 Men så söt takida är :) åh..

Har gjort ett par dagars dagsverk idag känns det som.. Hoppas ni alla får en riktigt God Natt!

Brokenfether
0

#28 Tack Tatsja…roligt när andra tycker om ens bilder…*L

Valpen tycker jag absolut att vi ska få rå om oxå…nu när Tiia varit så duktig och frestat oss….lukta och klämma på den…*L

#29 Tack Waara du rara…*L Broken blir gladig…Skrattande

Waara
0

Broken kan bliva fotograf om hon vela…?

Tiia
0

#30 Jag är inte säker,men jag tror Takida har fisit.Verkligen passande valp till mig,hehe

Vill du klämma på honom fortfarande.."fpjuttt"

Tuva-Lena
0

#32 En fördel med att ha hund är att man kan passa på att lätta på trycket själv - om man är i fas med varandra, eller blir det kanske om man är i "fis" med varandra. ha ha! Skrattande Och sen får hunden skulden.. Oskyldig

Tatsja
0

#33 Usch vad elakt. Flört Men jag håller samtidigt med dig.

Nu ska jag gå och sova. Ha det så gott tjejer.

Nattinatt och kramiz

Väl mött, Tatsja

abbis
0

Tiia..vilken söt liten valp är det en cavalier? Valpar luktar så gott ur munnen och på magen när dom är små…mmm

Ingalena…Jag kan bara bestrida och hävda vår tidigare skriftliga överenskommelse..ord kan stå mot ord men vi får väl se.Revisorn vet att jag inte brukar backa..ha ha ha Det roliga är beteendet att inte vara anträffbar fast man bokat tid.

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

chik
0

God Morgon alla mänisko barn!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Waara
0

God Morgon!

Lite trött idag,… det var +2 grader i morse, det blev att vandra med långkalsonger o vantar.

… Läser så slarvigt, missar så mycket av era inlägg…

Abbis, det var dålig stil! Var är hedern? Låter ju inte klokt.. Lycka till.. kom ihåg, ärlighet vara längst.. även då jag förstår att detta måste vara jobbigt!.. Så är det ju inte ditt fel,.. Kram.

Bigavia, ny söt Avatar :) Kram.

Fin dag ! Kramar//W

Tatsja
0

Middag allihopa. Här var det minus ett när jag gick upp. Bilen min, körde sönerna ner till glasmästaren. Har en spricka som sträcker sig över uppifrån och ner på framrutan. Ska besikta den och vill inte ha nedslag på det. De behöver den hela dagen för härdningens skull. Skönt pojkarna tog hand om det, så slipper jag hålla på med rollatorn ut och in i bilar. Även mig själv.

Må så gott. Kramiz

Väl mött, Tatsja