Obehagligt
Igår kväll innan jag somnade så kändes det som om nån klämde mig i nacken. Det kändes jättekonstigt och obehagligt. Hade svårt att somna sen. Döm om min förvåning när jag tittade mig i spegeln i morse.
Tro det eller ej, men jag hade ett litet blåmärke på var sida i ansiktet, precis som om nån hade klämt mig där. Dom märkena fanns inte där när jag tvättade ansiktet innan jag la mig. Vad är det som händer.!!!!!

Men gud vad konstigt! Jag har ingen aning om vad det kan vara…
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Va konstigt.Nåt har du där ,det har vi misstänkt,men att dom gör sådär.Du får ta och prata med andra sidan att sådana saker vill du inte vara med på….Vissa ställen har jag känt att är kallare,men det är nog mest i hallen.

Ja, säg ifrån ordentligt, högt och tydligt! Det gjorde jag med min inneboende som jag hade i min lägenhet. Visserligen var han himla störig emellanåt men han bar sig inte fullt lika dumt åt efter att jag sagt till.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Usch va obehagligt april! Du kanske skall vända dig till ÖN och fråga någon av medierna där? Dom kan nog hjälpa dig. Har du någon känsla av vem det kan vara? Försök att visualisera fram en bild om du kan, så kanske du kan få svaret på vem/vad det är som besöker dig. Och precis som Tiia och Hoppfull tipsar om, säg till på skarpen att det där accepterar du inte! Var bestämd framför allt.
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Ja, jag ska nog göra det. På ett foto som jag tagit från vardagsrummet, finns det en orb på.
#4 nej, jag har ingen aning om vem det kan vara. Det verkar som nån vill ha min uppmärksamhet, fast jag tycker det är på fel sätt. Ska prata med dom, fast ikväll orkar jag inte……..är för trött.