Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etiketthealing
Läst 900 ggr
Tuva-Lena
0

Litet experiment

Jag undrar vad ni andra tycker, om att försöka utöka healingen på tordagarna till att omfatta flera personer..? Jag menar inte hur många som helst, men vi kan kanske börja med tre st eller nåt i den stilen. Vi kan också bestämma en särskild ordning på healingen, så att alla sänder till samma person samtidigt, fast lite kortare tid då..?

Vad tror ni om det? ObestämdTyst

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

korseett
0

för mig blir det jobbigt för jag har ju HTAhealingen efteråt. fast just nu har jag healingförbud eftersom jag jobbar så mycket med mig själv anser jag mig inte vara en bra kanal. Men å andra sidan så jobbar jag ju bara en 15 minuter kanske med klienten på den här sidan

Brokenfether
0

Shit Tuvan…det klarar jag inte ännu…Tyst

Soffe
0

Experiment? Tycker jag inte att det är ;-) Jag har sänt till fler personer och det känns inte annorlunda för det, inte vad jag märkt iaf.. Du säger/tänker på de du ska sända till, inget krångligt alls.. Vi ska ju inte anstränga oss mer för att vi sänder till fler personer då vi är en kanal.. Så du behöver inte alls va orolig för det Broken :-)

Brokenfether
0

Vi kör med 2 personer i kväll då…*L Prova kan man ju…eller hur? Jag fixar trådarna som vi kör healingen i strax….*L

Soffe
0

#4 Jaa! Prova går bra :-) Du behöver inte göra något mer extra för att healingen ska komma fram till båda personer, utan du har ju din avsikt att du vill sända healingen till båda.. Gör som du brukar så blir det kanoners :-)

Tuva-Lena
0

Oj, det gick snabbt! ;) men jag tänkte isåfall att vi kan börja med det till nästa vecka så får ni några dagar att känna efter på först. Men jag kör gärna två st ikväll, men det är inget tvång om du känner dig osäker Broken! Glad

En annan sak jag tänkt på också. Jag tycker att vi skall gå en runda runt och ge alla healing en gång också, bara för att vi skall få känna på hur det upplevs och känns - om det känns.. jag har ingen aning jag! Tyst Då skulle vi kunna ta en "utifrån" och en inom gruppen som brukar ge healing. Kan vara häftigt.. Tungan ute

Soffe
0

Ja grupphealing sägs ju vara väldigt effektivt oxå :-)

Soffe
0

Men det är väl det vi gör här kan man säga eller.. Blev lite förvirrad nu *S*

Tuva-Lena
0

#8 Vad jag menade Soffe, är att alla som sänder healing också bör veta hur det känns att få healing. Jag tror inte att alla har fått healing inom gruppen som ger, eller.? ;)

Vet du, nu har jag gjort min tai chi. Känner mig som en ny Tuva. Glad

Soffe
0

#9 Tror inte det.. O jag har gjort Qigong.. Är trött o slö, men har ändå energi Obestämd

Tuva-Lena
0

#10 Härligt med andra ord. Ja så känner jag mig också, men inte alls trött. Tai chi är så enkelt att göra och det sker i ett väldigt lugnt tempo, så egentligen undrar man om det kan ha någon verkan, men det har den ju. Redan nu känns det som jag inte skulle vilja vara utan den. :)

Soffe
0

#11 Nä jag vet inte.. Känner mig lite klarare i huvudet nu när jag varit hemma en stund, ätit lite och landat :-)

Tuva-Lena
0

Underbrat Soffe! Nu är du på G! Kraaam!  Glad

Soffe
0

#13 Ja lite grann :-) Du mee som alltid ;-) Kramis