Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 768 ggr
Brokenfether
0

Dagens Pratbubbla 6/10

God morgon!

Solen lyser så vackert mellan tunna moln och jag tror att det kommer att bli en klarare himmel frammåt dagen.

Mitt en öra hör att sonen inte har knallat till skolan idag..Obestämd undrar hur det kommer sig…Förvånad

Önskar er en vacker dag…Kram Broken

Hoppfull
0

Här är det trött och förkylt idag… mannen har varit genomfökyld i två veckor nu och är lika förkyld ännu (VÄGRAR lägga sig sjuk) och nu har även dottern fått hans förkylmning sedan några dagar… och så har även jag ont i halsen idag…

Men i morgon ska vi in till sjukhuset och lägga om sonens hand, ta bort stygn och få nytt gips.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Clary
0

Broken, trodde du hade sovmorgon men du kan väl plocka bort min tråd så vi bara har en, lite enklare då.

Är ju morgonpigg, haha, hunden kom kvart i sex……..

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Brokenfether
0

Clary raring…hahaha Tänk att vi skrev extakt samtidigt idag..*L

Vi kan komma överens om att har jag inte gjort pratbubblan innan kl 9 om  morgnarna, så tar du över..Flört Är det OK? Skrattande

Jag tar bort din idag…men då får du gärna skriva om din morgon hälsning i denna då….mega kram till dig…Kyss

Bybo
0

Goder morgon alla. Strax ska jag till frissan.

#2 Kan du PM:a mig din adress

Clary
0

Det är helt ok, Broken, har du inte skrivt kl 9 så kör jag.

Min morgonhälsning till er idag är att det är en underbar dag där ute, solen strålar, lite kallt än, bara lite över 0 men det blir en underbar solig dag som vi alla så väl behöver.

Själv ska jag tvätta fönster, bara 14 dagar kvar tills vi åker till sol och värme, det går såååå fort och mycket kvar att göra.

Ha en underbar dag  Cool

Kramisar

Clary
0

Bybo, skönt att se dig igen. Adressen på väg.

Kramisar

Brokenfether
0

#5 Härligt…känns skönt med dig som vikarie…Skrattande Kram

BiGavia
0

I dag är det en USA- dag. (Utan Särskild Anledning) Sak se vad den bjuder på..inga planer alltså.

Ha en bra dag vänner.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Brokenfether
0

#8 USA dag..ASG…den va bra den…*L Du är fyndig du BiGavia..Skrattande

Clary
0

#8 USA-dag den köper jag rätt av! Ska införa många sådana

Tiia
0

En USA-dag är en bra dag.

Jag väcktes klockan 3 inatt av katten som ville ut.Nehej,sa jag till henne och då blev hon sur och sprang i rasande fart till sin säng.

Va,solen tittar framFörvånad

abbis
0

Jag säger bara…VA glad att ni inte är egna företagare..en riktig pissdag idag

ha det gott

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Waara
0

God Förmiddag!

Hoppas eran dag blir riktigt bra,.. Nu ska jag ta mej ut på en skogstur. Kramar om Bybo lite extra, hoppas du har det bra!

Kram//W        Hoppfull, hoppas sonens hand känns bättre.krya på er.

Hoppfull
0

Tack Waara, den är bättre! I morgon ska stygnen tas bort och det blir spännande. Då är ju i alla fall själva såret läkt, inte senan dock, sedan har han ju lång tid kvar av rehab men nu går det ju helt tiden åt rätt håll!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Cina-1
0

Goddag!

Jag längtar tills jag kan ta en USA-dag.  Vilket bra uttryck! Skrattande

Här skiner solen från en klarblå himmel. Har nyss haft en kompis på besök och snart ska jag gå och handla så jag hinner göra köttfärslimpa före jobbet.

Ha en bra dag alla.

Waara
0

#14 Vad skönt! .. att det läker som det ska, även då det tar tid.. Kram!

Soffe
0

Hej Hopp!

Här skiner solen idag! Blåser lite som vanligt.. Händer inget speciellt idag.. Ska bara vara!

Ha det bra alla!

april4
0

Hej alla

Jag har haft en bra dag på jobbet, men det är skönt när kvällen kommer och man kan slappna av lite. Har ätit nyligen och nu blev jag såååååååå trött, men ska inte somna, för då kan jag inte sova senare.

chik
0

God Kväll Alla mänisko barn.

Lena.

Puppy 1 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tuva-Lena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'kväll på dig chik, och go'kväll på er alla andra! Sol idag och blåååsigt, men hääärligt. Äntligen kan man börja andas igen efter lågtryckens eviga parad över landskapet..

Imorse tog jag en skogspromenad och njöt av det fina vädret. Titta va härligt! Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
0

God kväll Chik…*L

Vilken mysig skog Tuvan…blåbärs skog ju. Påminner mig om dom finska skogarna…*saknar* Obestämd Här har det varit solsken hela dagen och vindstilla…*L

abbis
0

Vilken vacker bild Tuvan..Blir avis på er som kan njuta av naturen…

Själv är jag en bitter#%¤#¤% idag.Fick av en slump reda på att skattemyndigheten skickat mig till kronofogden idag.Har inte hunnit fått brevet ännu.Jag har redovisat och betalat moms ,skatt,arbg avg i snart 30 år .Har ALDRIG missat en enda redovisning.VAD händer när man ska på semester jag GLÖMMER redovisa  arbetsgivaravgiften och ser det inte förrens den 30/9 Jag mitt dumma dumma nöt blir iskall och skickar in den kvickare än kvick och hamnar därmed över gränsen för vad man får skjuta på att betala.Hade jag väntat till denna vecka hade det bara blitt en påminnelse.NU förfaller hela skattekontot till fullständig betalning basta med extra avgifter till fogden etc etc..BLIR SÅ SUR PÅ MIG SJÄLV..SEN blir jag förbannad på denna byråkrati som inte har någon flexibilitet alls. Som företagare ska du vara en människa som aldrig glömmerNÅTT ..

Där fick jag för att jag åkte på semester ..kronofogdeavgifter+extrautgifter samt en kassapparat som pajade på 26000:-.totalt nästan 50 000:- på ett bräde…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tiia
0

#20 fin bild,Tuvan,men vad är det längre fram på stigen upp till höger,ser lite ut som en hund eller ett troll

chik
0

Inga-lena. det var bara för vackert..Vist är hösten fin när man kommer ut o får se sådant här..ja.o så kan lufte va så ren o klar..

Lena

Leaf 3 Tree Leaf 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

april4
0

#22 stackare………fy fasiken  vilken otur du har.

Soffe
0

Vilken härlig skog Tuvan :-)

Tiia
0

#22 Vilken otur,Abbi,du har.Må det vända för dig snart.Kramis

Tuva-Lena
0

#23 Det är ett troll Tiia - Nicke Lilltroll heter han! Skrattande och han vill gärna vara med på bild.. ;)

#22 Åhh va tråkigt abbi! Det tar aldrig nåt slut för dig. Gråter Och företagande är ingen dans på rosor - jag vet. Är det inte det ena så kommer det andra, och nästan alltid handlar det om att man skall ut med pengar. Skrikandes

#24 Ja chik, imorse var luften så härlig. Var frost i natt men sedan kom solen och det började blåsa, såna där härliga höstvindar när löven virvlar runt huvet på en. Och då blir jag bara såå lyrisk! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Clary
0

Härlig bild Tuvan med troll o allt.

När jag läser vilket h-vete du har just nu Abbis är jag glad att jag inte är egen företagare.

Dagen har verkligen varit solig och skön, kunde sitta ute och fika utan att det blev isbitar i koppen

Cina-1
0

# 28 Usch, jag tycker inte om när det blåser. Jag blir nevös/orolig. Men fotot var jättefint…den skogen skulle jag vilja gå i.

Bybo
0

#13 Tack fina du..kram kram

#20 Underbar bild. Kan riktigt känna doften..aah