Dagens pratbubbla 8/10
God morgon på er
En grå dag har vi här nu men det snöar inte!
Har njutit av en underbar natts sömn så idag borde jag ha energi också.
Ha en fin dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Godmorgon.
Här skiner solen, underbart.
Jag ska jobba på eftermiddagen och fram tills dess ska jag nog göra ingenting.
Ha en bra dag. (undrar varför texten blev så stor?)
Godmorgon
Här det ett en grå dag .Vi får hoppas på uppehåll i alla fall. Jobbar med en stororder till en ny butik i Örebro som är snart färdigdrejad..Var på möte igår med kulturarbetarna i Nora .Alltid skönt att träffa glada positiva människor.Jag behöver det just nu..
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Här skiner solen oxå! Vi har börjat få nattfrost här, typiska småländska vintrar. Fruset på natten, upptinat till smutsig geggamojja på dagen…
Ha en riktigt bra onsdag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon:) (förmiddag)
Sitter här och velar, ska jag lägga mej och slappa på spikmattan? (jo jag köpte en jag oxå)
Eller ska jag gå ut och ta en promenad?? Hm.. det blir nog först en promenad och sen en lur på spikis som Waara kallar den. :) Fast om jag känner mej själv så hittar jag väl på en massa att greja med när jag kommer ut.
Hoppas ni får en fin dag. Här skiner solen tveksamt.. men det är vackert som en dag.
Godmorgon!
Solsken från en blå himmel. Ska till AF i em, så jag sitter och funderar lite på ställen jag kanske kan göra min AP på…inte lätt.
Vacker dag önskar jag er…Broken

Nu har solen vaknat här också. Mitt stora barnbarn är hemma från skolan genomförkyld så idag ska hon lära sig göra löksoppa hos mig, gäller att börja lära henne enkel billig mat innan hon flyttar hemifrån 
#4 en lur på spikis kan jag rekommendera, jösses så bra man sover efteråt……
#5 Broken, jag hoppas verkligen att du hittar ett bra ställe att vara på
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Var 4 grader kallt när jag steg upp, men oj så vackert! Vitt vitt med frost, och nu har trasten satt i sig alla rönnbär under morgonen. Stackarna, dom fryser! En underbar promenad med voffen förstås, en kopp kaffe när jag kom in och snart skall jag iväg och knåda en "tant". Skall träna bicepsen lite först bara.. ;)
#5 Lycka Till på AF Broken-vännen! 
#7 Beundrar din framåtanda abbi, och ditt tålamod! Härligt att få träffa dina kollegor som du kan få prata av dig med, det förstår jag! :)
#4 Går det inte att stoppa in spikisen innanför böxern då blodeweudd? Då kan du slå två flugor i en smäll, och göra en kullerbytta med jämna mellanrum på promenaden, det borde göra susen. Då får både hjärtat och meridianerna sitt!
ha ha!
Ha en fin dag alla!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hóla!
Snart ska jag på Massage
Ska bli Skööönt! Få se vad som händer resten av dagen..
Hoppla!
Kram
Go' eftermiddag!
sitter här å läser allt jag missat sen jag var inne här sist
Inte varit på skriv och läs humör.
Tiia! Tack för hjälpen!
Lördagens melodikryss blevlöst tack vare dej å din lilla vovve!
En ledtråd löd nämligen som följer. Vilken grupp framför låten Curly Sue? Takida skrev jag in innan låten började spelas!
Alla som var med i hundnamns diskussionen
får ta åt sej av tacket förresten!
Ska straxt gå å laga lite mat. Magen knorrar. Hade tänkt göra lite annat än läsa å skriva på AB men det här är roligare. Så arbetsförmedling och f-kassa får vänta till imorgon istället.
#9 Rätta inställningen lanns!
Varför göra en tråkig sak idag när du kan göra flera roliga istället! Hi hi! Hoppas magkurret har lagt sig.. 
Gött det var med massage :-)
Hej på er!
Hoppas ni har en fin dag,.. massage lät skönt Soffe :)
Hoppas det gick bra för våra kära Broken idag,med Ap ….
Vad bra att ni tycker om spikis kära vänner..Bw & Clary.. jag med, helt såld :) och visst, man somnar så gott..
Idag har jag haft vansinnigt stressigt, från det ena till den andra.. ska vidare nu igen.. köpt apelsiner o clementiner iaf. luktar så gott! mums…
Vad kul med din beställning Abbi, o japp.. positiva människor vill man gärna hålla sej med ;)
Kul o se dej Ianns :)
Inga-Lena ser cool o söt ut på sin nya Avatar..
Har jag missat nåt.. så e det bara för jag inte hinner sitta här egentligen, skulle bara hälsa.. Kram på er alla!
God eftermiddag på er alla..
clary: tänk att du är glad för att det inte kommer snö..Bor ni montro på N-polen?
Blodeuwedc.Spikmat själv plågeri . Kan det vara sjönt?
Broken: Jag hoppas du fick god kontakt med AF. Har aldrig förståt vad dom gjör.
Soffe:Masage det kan nog va helt okej..
Cina-1 ja det är några som lyckas få stor text..skulle också villa ha det i bland.
Hoppfull: Du bor neråt landet, Eller?
Inga-Lena: Vilken fin bild på din avart.Är det du?.
Ja ni skola hava en bra eftermiddag.
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jaa det är så bra för mina spända muskler + onda knutor :-/
Go kväll i stugan. ja, då är det kväll igen. Det har varit en troligt stressig dag. Skönt att vara hemma och koppla av.
Godkväll
Gjorde en raggarstädning och tänt en massa ljus för att jag trodde jag skulle ha en middagsgäst som nu inte kommer.Får väl äta extra mycket och götta mig . Har varit fruktansvärt produktiv idag synd bara att det är låååångt mellan kunderna när turisterna inte är kvar i staden.
Jag funderar på att dra igång helgkurser i keramik för en liten exklusiv grupp varje gång.Tror ni att det skulle gå? Det blir intensivkurs på totalt 40 lektionstimmar.fördelat på 2 lördagar och en söndag.Om allt material och bränningar ingår skulle man vara beredd att pröjsa 2000:-?

Det tror jag absolut skulle funka abbis! Det är ett bra pris för kunden och många är fascinerade av keramik, så GO GIRL!!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Som alltid , bor jag för långt från allt…..skulle annars gärna gå en kurs med dej Abbis!
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag oxå går gärna en kurs… tror jag… jag vill i alla fall…
Jag oxå vill gå kurs!
men för långt att åka till Nora tyvärr. Och priset är inget att säga om abbi, tycker det är generöst faktiskt. :)
Jodå, jag bytte Avatar igår kväll men den här hade jag alldeles i början också. Kortet togs ifjol när jag skulle bli äventyrsföretagare - ser jag tillräckligt "äventyrlig" ut tjejer? Är det garanterat i alla fall.
Känner igen din Avatar tuvan…Den känns äventyrlig*L*