Hjärnan...
…blir jag sååå trött på ibland. *suckar*
Jag har känt mej nere flera dagar. den här flytten har stressat mej som sjutton (hur jag ska hinna med) och min son som inte kan hjälpa till om jag inte skriver honom på näsan vad han ska göra. *dubbelsuckar*
Men VARFÖR, så fort man är nere så kommer hjärnan ihåg så'nt som har hänt för massor av år sedan? Räcker inte bekymren man har nu? Måste man bli ihågkommen med ALLA tråkiga saker som hänt?
Hur är det för er? Är ni likadana, dvs att all skit kommer upp när ni är nere?
Jo, så är det nog. Lika bra att ta allting när man ändå är igång så att säga..
Men en flytt sätter ofta igång känslor av alla slag, speciellt för dig då, som ju hade ett speciellt syfte med förra flytten men som inte blev som det var tänkt.. Så det är nog inte konstigt om din flytt framkallar negativa tankar också. Det förstår jag, din besvikelse och en tomhet förstås.. Kram Cina, det blir nog bättre när du har kommit iväg ska du se. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Man blir nog särskilt känslig om man stressar eller har mycket ikring sig.Vid min flytt till mina nuvarande lokaler som tog 3 månader hann jag bryta ihop . Jag stora starka kvinna satt och grät på butiksgolvet..Så jag vet.Försök och ta det lugnare för guds skull..kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jodå känner igen det där.
Det bara kryllar av tråkigheter och jobbigheter när man är trött å nere.
Att flytta är ju en stress i sig. När man packar, går igenom sina saker, kanske rensar bort en del så träffar man ju på minnen av olika slag. Sånt man glömt eller stoppat undan. Kan bli jobbigt.
Inga goda råd har jag att ge heller.

Tack snälla för svaren.
Då är det bara att bita ihop då. Tur att det bara är 2,5 vecka kvar.
#1 Jaa, så kanske man slipper allt se'n! *hoppas*
#2 Skönt att höra att jag inte är ensam.
#3 Man tycker att man kunde få älta klart nå't någongång.
Vilken söt bild. 
Kram till er!
Kände oxå igen lite av det du säger Cina,.. när nåt oönskvärt händer, eller det blir för mycket.. kan det vara lätt o tänka, - inte det oxå.. jag som redan har/haft så mycket.. kan det vara så att man är känslig, svag.. varav gammalt stoft börja gnaga igen.. Reptilhjärnan.. smärtminnet.. ?
Det kanske låter svårt.. men, det som har varit har ju just varit och är passerat.. jag brukar tänka from. nu ska jag gå till botten med mina hinder på stigen, dvs. inte lägga på lock o gömma problemen, utan ta fram dom,..titta på dom.. o göra klart dom… just för att bagaget inte ska bli så tungt..
Lycka till med flytt o allt! Kram//W

#5 Det är svårt att "göra klart " problemen. Fast vissa har jag lyckats med. Jag får försöka …nehej, inte försöka utan LYCKAS med de som kommer upp nu.
Tack Waara! Kram.

#7 Oj, vad vacker den är. Tack!